Anoniem05
Legacy Member
Mat23 zei:het zou de fans ook niet plezieren moest je plots met een heel ander concept werken.
Daar gaat het dan ook niet over, het discussiepunt was dat Treyarch minder werk moet doen dan IW voor haar titels.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mat23 zei:het zou de fans ook niet plezieren moest je plots met een heel ander concept werken.
Wg_Flow zei:Zoals altijd heeft treyarch het werk van IW gestolen, die mannen kunnen zelf precies echt geen engines ofzo ontwikkelen hé
Zoals WAW cheape itineratie die een pak teveel geld kost voor wat het waard is.
Vorthar zei:Wrm zou Treyarch die engine niet gebruike, de engine is gewoon goed, punt.
En dan nog, als het stele was geweest waren ze al lang aangeklaagd. IW heeft zowiezo de toestemming gegeve om die te gebruike, ergo your argument is invalid.
Wg_Flow zei:Niet echt, het argument is dat IW al het werk doet en Treyarch het vervolgens overkoopt, wat minimale aanpassingen doet en het dan als nieuw spel verkoopt.
En voor de slimmerds: itineratie = herhaling hé...

Wg_Flow zei:In tegendeel, met mij valt héél goed te klappen. Je gaat me toch niet vertellen dat Treyarch hier veel werk aan gehad heeft? Of veel werk zal hebben aan Black ops?
Als jij er niet tegen kan dat er mensen zijn die zich niet neerleggen bij je manier van denken dan valt er met u niet te klappen.
Dat heet persoonlijke voorkeur.
En het is gewoonweg een feit dat Treyarch het werk van IW pakt en dan wat details verandert om een 'nieuw' spel te maken.
L0k1- zei:dan kan je evengoed beginnen klagen op al die bedrijven die licenties nemen op bestaande 3D engines. Omdat ze toch alleen maar het werk gebruiken van een ander :ironic:

Wg_Flow zei:Haha, da's totaal anders, die games ZIEN er tenminste nog ietwat origineel uit,het enige dat treyarch in weze doet is skins aanpassen en een paar nieuwe maps maken.
Anyway, ik heb het gehad, fanboys blijven fanboys![]()

L0k1- zei:niets fanboy, als IW het toelaat dan moet je niet gaan zagen. Verschillende bedrijven laten ook andere ontwikkelaars expansies maken voor hun succesvolle games, omdat ze er zelf geen tijd meer voor hebben. Is eigenlijk net hetzelfde.
IW zegt: wij hebben geen zin voor het moment, maar willen wel dat er een nieuwe CoD game komt.
Treyarch zegt: sure, wij zullen wel een nieuwe CoD game maken als tussendoortje.
en ik speel ver geen CoD, dus ben alvast geen fanboy, uiteindelijk ben jij de enige die zich hier blind staart![]()
Wg_Flow zei:Tjah, ik haal Engels en Nederlands vaak door elkaar![]()
Gl@di8or zei: