Archief - Call Of Duty: Black Ops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem05

Legacy Member
Mat23 zei:
het zou de fans ook niet plezieren moest je plots met een heel ander concept werken.

Daar gaat het dan ook niet over, het discussiepunt was dat Treyarch minder werk moet doen dan IW voor haar titels.

Vorthar

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Zoals altijd heeft treyarch het werk van IW gestolen, die mannen kunnen zelf precies echt geen engines ofzo ontwikkelen hé :s


Zoals WAW cheape itineratie die een pak teveel geld kost voor wat het waard is.

Wrm zou Treyarch die engine niet gebruike, de engine is gewoon goed, punt.
En dan nog, als het stele was geweest waren ze al lang aangeklaagd. IW heeft zowiezo de toestemming gegeve om die te gebruike, ergo your argument is invalid.

Anoniem05

Legacy Member
Vorthar zei:
Wrm zou Treyarch die engine niet gebruike, de engine is gewoon goed, punt.
En dan nog, als het stele was geweest waren ze al lang aangeklaagd. IW heeft zowiezo de toestemming gegeve om die te gebruike, ergo your argument is invalid.

Niet echt, het argument is dat IW al het werk doet en Treyarch het vervolgens overkoopt, wat minimale aanpassingen doet en het dan als nieuw spel verkoopt.


En voor de slimmerds: itineratie = herhaling hé...

robke80

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Niet echt, het argument is dat IW al het werk doet en Treyarch het vervolgens overkoopt, wat minimale aanpassingen doet en het dan als nieuw spel verkoopt.


En voor de slimmerds: itineratie = herhaling hé...

haha lol, het is iteratie hoor. :lol:

L0k1-

Legacy Member
Wg_Flow zei:
In tegendeel, met mij valt héél goed te klappen. Je gaat me toch niet vertellen dat Treyarch hier veel werk aan gehad heeft? Of veel werk zal hebben aan Black ops?:rofl:

Als jij er niet tegen kan dat er mensen zijn die zich niet neerleggen bij je manier van denken dan valt er met u niet te klappen. :-)


Dat heet persoonlijke voorkeur.


En het is gewoonweg een feit dat Treyarch het werk van IW pakt en dan wat details verandert om een 'nieuw' spel te maken.

dan kan je evengoed beginnen klagen op al die bedrijven die licenties nemen op bestaande 3D engines. Omdat ze toch alleen maar het werk gebruiken van een ander :ironic:

Anoniem05

Legacy Member
L0k1- zei:
dan kan je evengoed beginnen klagen op al die bedrijven die licenties nemen op bestaande 3D engines. Omdat ze toch alleen maar het werk gebruiken van een ander :ironic:


Haha, da's totaal anders, die games ZIEN er tenminste nog ietwat origineel uit,het enige dat treyarch in weze doet is skins aanpassen en een paar nieuwe maps maken.

Anyway, ik heb het gehad, fanboys blijven fanboys :p

L0k1-

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Haha, da's totaal anders, die games ZIEN er tenminste nog ietwat origineel uit,het enige dat treyarch in weze doet is skins aanpassen en een paar nieuwe maps maken.

Anyway, ik heb het gehad, fanboys blijven fanboys :p

niets fanboy, als IW het toelaat dan moet je niet gaan zagen. Verschillende bedrijven laten ook andere ontwikkelaars expansies maken voor hun succesvolle games, omdat ze er zelf geen tijd meer voor hebben. Is eigenlijk net hetzelfde.

IW zegt: wij hebben geen zin voor het moment, maar willen wel dat er een nieuwe CoD game komt.
Treyarch zegt: sure, wij zullen wel een nieuwe CoD game maken als tussendoortje.

en ik speel ver geen CoD, dus ben alvast geen fanboy, uiteindelijk ben jij de enige die zich hier blind staart ;)

Razzia

Legacy Member
L0k1- zei:
niets fanboy, als IW het toelaat dan moet je niet gaan zagen. Verschillende bedrijven laten ook andere ontwikkelaars expansies maken voor hun succesvolle games, omdat ze er zelf geen tijd meer voor hebben. Is eigenlijk net hetzelfde.

IW zegt: wij hebben geen zin voor het moment, maar willen wel dat er een nieuwe CoD game komt.
Treyarch zegt: sure, wij zullen wel een nieuwe CoD game maken als tussendoortje.

en ik speel ver geen CoD, dus ben alvast geen fanboy, uiteindelijk ben jij de enige die zich hier blind staart ;)

² that

frero

Legacy Member
Hmm, misschien dat die uitleg wel klopt, maar ik denk eerder dat het Activision is die pusht voor een nieuwe COD-game en dat IW de rechten op de engine niet bezit.

Ik kijk alvast uit naar wat ze er van maken. De zombiemode uit WaW was inderdaad de max.

nekyn

Legacy Member
Da er nog iemand nog ne COD wilt make na wa ze infinty ward geflikt emme.

Denk ni dak em ga kope, aleh veel kunde er nog ni van wete me die teaser alleen.

Jessed

Legacy Member
Staat hier nog niet:

[youtube]<object width="1280" height="745"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/w0n0QKGKQCc&hl=en_US&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/w0n0QKGKQCc&hl=en_US&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1280" height="745"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="1280" height="745"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bcX7WJGRZYs&hl=en_US&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bcX7WJGRZYs&hl=en_US&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1280" height="745"></embed></object>[/youtube]

skatemania

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Tjah, ik haal Engels en Nederlands vaak door elkaar :)

En ik ben de paus, gebruik dan zo'n woorden niet als je ze dan toch dooréén haalt..:doh:

Yones

Legacy Member
Er staat een gratis premium theme van Black Ops op de marketplace :p
edit: blijkbaar staat er premium, maar is het een gewone.

kakkers....

Repz up !

Razzia

Legacy Member
Ziet er strak uit, maar na MW2 ga ik me niet meer laten vangen door de hype :)

honny

Legacy Member
oei!! dat wordt een moeilijke keuze..
of wel halo reach of wel cod: black ops..
iemand een idee?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan