Archief - Call Of Duty: Black Ops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hornymoose

Legacy Member
Zo, ik begin het stilaan door te krijgen, laatste 20 games allemaal goed positief dus ben ik tevreden. Trouwens, ik zou graag met een groep samen willen spelen, iedereen mag mij adden SandorV is mijn gamertag.

Cyan11de

Legacy Member
Hornymoose zei:
Zo, ik begin het stilaan door te krijgen, laatste 20 games allemaal goed positief dus ben ik tevreden. Trouwens, ik zou graag met een groep samen willen spelen, iedereen mag mij adden SandorV is mijn gamertag.

zal u adden!

xDilatedx

Legacy Member
Nieuw 'REZURRECTION' map pack op 23 augustus.

Enkel zombie maps waarvan de 4 originele uit WaW en de nieuwe Moon map die de laatste uit de zombie serie wordt genoemd.

Komt samen met een zombie soundtrack en een dashboard theme

Kostprijs: GRATIS voor alle prestige en hardened editions; 1200 MSP voor de regulars

Leuke anekdote:

First strike
Escalation
Annihilation
Rezurrection

FEAR :)

xDilatedx

Legacy Member
Yep na Der Riese is dit de beste zombie-map.

Die biodome is uitermate geschikt voor rapetrains te maken :D

valdemaniak

Legacy Member
grappig dat je dat zegt, voor mij was die dome tot nu toe geschikt om op mijn bakkes te gaan omdat ik niet goed van platform to platform geraak ^^

ik heb trouwens nog geen enkele easter egg chiev van CotD, Shangri-La en nu Moon. Bizi ook nog niet, wij zoeken nog mensen die weten hoe het moet/al hebben die ons een avondje willen helpen?

BiZi

Legacy Member
valdemaniak zei:
grappig dat je dat zegt, voor mij was die dome tot nu toe geschikt om op mijn bakkes te gaan omdat ik niet goed van platform to platform geraak ^^

ik heb trouwens nog geen enkele easter egg chiev van CotD, Shangri-La en nu Moon. Bizi ook nog niet, wij zoeken nog mensen die weten hoe het moet/al hebben die ons een avondje willen helpen?

xDilatedx eventueel? ;-)

s@té

Legacy Member
xDilatedx zei:
Nieuw 'REZURRECTION' map pack op 23 augustus.

Enkel zombie maps waarvan de 4 originele uit WaW en de nieuwe Moon map die de laatste uit de zombie serie wordt genoemd.

Komt samen met een zombie soundtrack en een dashboard theme

Kostprijs: GRATIS voor alle prestige en hardened editions; 1200 MSP voor de regulars

Leuke anekdote:

First strike
Escalation
Annihilation
Rezurrection

FEAR :)

Mensen die de gewone versie van BO hebben, mogen dus weer betalen. :sop:

xDilatedx

Legacy Member
Ik heb alle easter eggs en ook alle achievements van alles behalve moon.

Om die easter egg van moon te doen moet je trouwens ook de easter egg uit shangri la en call of the dead gedaan hebben :)

Ik kan jullie wel helpen, als ik tijd heb :D

Crosseyed_Hobo

Legacy Member
s@té zei:
Mensen die de gewone versie van BO hebben, mogen dus weer betalen. :sop:

da blijft tzelfde hé want de mensen da prestige of HE hebben, hebben er al voor betaalt...

Enigma101

Legacy Member
xDilatedx zei:
Om die easter egg van moon te doen moet je trouwens ook de easter egg uit shangri la en call of the dead gedaan hebben :)

Serieus? Damn, die van COTD heb ik maar die van Shangri-La nog niet. Teveel stappen en je bent verplicht met 4 te zijn, maar als je daarbij wilt helpen, sure!

valdemaniak

Legacy Member
hier ook Enigma, en die van COTD heb ik ook niet omdat ik nooit echt een team had die daarvoor wilden gaan...

ok, eens iets proberen op poten te zetten met

valdemaniak
Bizi
Enigma101
xDilatedx

Ik kan me door de week en zondags vaak 's avonds vrijmaken (niet altijd, maar toch vaak), vanaf een uur of 8. Voorstellen? :D

Zou bangelijk zjin als we CotD, Shangri & ineens Moon kunnen erbij pleuren. Dan heeft Dilated er effectief ook iets aan ^^

Enigma101

Legacy Member
valdemaniak zei:
hier ook Enigma, en die van COTD heb ik ook niet omdat ik nooit echt een team had die daarvoor wilden gaan...

ok, eens iets proberen op poten te zetten met

valdemaniak
Bizi
Enigma101
xDilatedx

Ik kan me door de week en zondags vaak 's avonds vrijmaken (niet altijd, maar toch vaak), vanaf een uur of 8. Voorstellen? :D

Zou bangelijk zjin als we CotD, Shangri & ineens Moon kunnen erbij pleuren. Dan heeft Dilated er effectief ook iets aan ^^

Rond die tijd ben ik normaal gezien ook vrij, je laat maar iets weten :)

Mijn gamertag is ElectrObsession

Mat23

Legacy Member
ik vind het eigenlijk jammer dat k/d opgenomen wordt in de stats. Oke, het is meer dan normaal in een shooter, maar toch. Voor mij neemt het veel plezier weg. Ik ben er wel niet constant mee bezig, maar ergens knaagt het toch wel als ik onder mijn kd aan het spelen ben, kent niemand anders dit probleem?

CurrY

Legacy Member
Tuurlijk maar als dat er al niet meer bij zou staan waarom speel je dan? Persoonlijk probeer ik goeie stats te halen omdat het anders ook maar een grote grind is.

Yones

Legacy Member
Maat van me ontbreekt de focussing stone achievement nog (Shangri La)
ben op zoek naar 2 mensen die hiermee willen helpen. ikzelf heb hem al en weet de stappen.

Als we volk genoeg hebben zou ik het graag vandaag/vanavond willen proberen. Uiteraard moet je over een headset beschikken, en liefst geen complete zombie noob zijn (ja gij Stoner ;))

stuur me gerust een FR op live.

LeetChocolate

Legacy Member
als iemand nog wa black ops wil spelen voor da gears of war 3 uitkomt, zend maar nen invite ofzo:)
kspeel wel alleen express
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan