Archief - Call Of Duty: Black Ops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

p@p@

Legacy Member
microtje zei:
iemand een mappack kopen voor 800 microsoft points?
heb 2 codes gewonnen en ik zou 1 doen voor mij en een maat,
maar we hebben iets gevonden dat we maar 1 code nodig hebben voor beide accounts.
dus als iemand intresse heeft.
heb 800 nodig voor naam verandering

ik zoek altijd mappacks voor black ops maar heb geen MS punten
dus wil die codes eventueel overkopen

gillesgoalll

Legacy Member
feysn zei:
Die spawnkillers in Demolition. Waarom doen ze dat eigenlijk. Om wat kills te halen en dan hun BO-Ego te laten slingeren ofzo? Ze spelen TDM in Demolition omdat ze gewoon slecht zijn in het gewone TDM ... Laat de mensen die objective-gericht willen spelen eens doen. Dan win je meestal nog de match met een k/d van 0.45 ofzo. Dus => from demol. to TDM, wankers!

demolition is spawntrappen in pubs ga anders gb doen xd

feysn

Legacy Member
gillesgoalll zei:
demolition is spawntrappen in pubs ga anders gb doen xd

Beetje belachlijk toch? Vooral als we obj. gericht spelen. We winnen dan wel meestal, maar zo vaak/rap doodgaan door die 'spawntrappers'... (kunnen ze dan wel bij hun vriendjes hun K/D tonen, wauw!).

ps: wat is gb?

StaR

Legacy Member
feysn zei:
Beetje belachlijk toch? Vooral als we obj. gericht spelen. We winnen dan wel meestal, maar zo vaak/rap doodgaan door die 'spawntrappers'... (kunnen ze dan wel bij hun vriendjes hun K/D tonen, wauw!).

ps: wat is gb?

Spawntrappen is helemaal niet belachelijk.

Hornymoose

Legacy Member
Ik heb BO ook sinds kort met xbox live, wat is de "tactiek" eigenlijk achter het mikken? Ik vind dat belachelijk moeilijk met die stick.

Verder merk ik ook dat er zoveel campers zitten en spawnkillers, erg jammer. Spawnkillen is het meest slappe dat ik ken om te gebruiken in zo'n spellen, elke kill is dan een leugen :D

Yones

Legacy Member
Hornymoose zei:
Ik heb BO ook sinds kort met xbox live, wat is de "tactiek" eigenlijk achter het mikken? Ik vind dat belachelijk moeilijk met die stick.

Verder merk ik ook dat er zoveel campers zitten en spawnkillers, erg jammer. Spawnkillen is het meest slappe dat ik ken om te gebruiken in zo'n spellen, elke kill is dan een leugen :D

Zoals bij veel games: oefening baart kunst. BO heeft imo een zeer lage instapdrempel, gewoon blijven spelen. Eens je de maps wat door hebt wete welke hoeken ze meestal zitten.

R1TM1X

Legacy Member
Yones zei:
Zoals bij veel games: oefening baart kunst. BO heeft imo een zeer lage instapdrempel, gewoon blijven spelen. Eens je de maps wat door hebt wete welke hoeken ze meestal zitten.

door hebt wete welke hoeken ze meestal zitten. allemaal LOL

Gattuso8

Legacy Member
Hornymoose zei:
Ik heb BO ook sinds kort met xbox live, wat is de "tactiek" eigenlijk achter het mikken? Ik vind dat belachelijk moeilijk met die stick.

Verder merk ik ook dat er zoveel campers zitten en spawnkillers, erg jammer. Spawnkillen is het meest slappe dat ik ken om te gebruiken in zo'n spellen, elke kill is dan een leugen :D

Als je echt problemen hebt met het aimen, speel dan wat combat training op nuketown. Zo heb je veel actie en sta je wat onder druk om goed te aimen.

Mapkennis doel je enkel op door het spelen; spawnplaatsen, looplijnen, campplaatsen, claymoreplaatsen,...

Yones

Legacy Member
Zijn er mensen hier die gisteren naar GM Merksem geweest voor dat FFA toernooi? Ik meende toch ergens te hebben gelezen dat er een paar gingen gaan.

Ik zat in de laatse poule van de dag. Normaal was het met 8 man, maar blijkbaar heeft de helft forfait gegeven, we waren maar met vier. toch 2x kunnen winnen. Hopelijk is dit voldoende om door te mogen gaan.

Gattuso8

Legacy Member
de boom zei:
Wauw, leuke manier van spelen.

Ik rush, dus enkel wanneer je die dingen onder de knie hebt wordt je niet om de vijf voet overhoop geknald door een camper of een claymore..

Is idd wel leuk

LeetChocolate

Legacy Member
Yones zei:
Zijn er mensen hier die gisteren naar GM Merksem geweest voor dat FFA toernooi? Ik meende toch ergens te hebben gelezen dat er een paar gingen gaan.

Ik zat in de laatse poule van de dag. Normaal was het met 8 man, maar blijkbaar heeft de helft forfait gegeven, we waren maar met vier. toch 2x kunnen winnen. Hopelijk is dit voldoende om door te mogen gaan.
ik ben geweest, kzat in de 4de poule, 2x 2des geworden, ook maar met 4 man. In de eerste poule zat er maar 6 man, 2de 4 en 3de 3, dus ik vraag mij dan af waarom mensen zich voor dingen inschrijven als ze toch ni gaan...

Yones

Legacy Member
LeetChocolate zei:
ik ben geweest, kzat in de 4de poule, 2x 2des geworden, ook maar met 4 man. In de eerste poule zat er maar 6 man, 2de 4 en 3de 3, dus ik vraag mij dan af waarom mensen zich voor dingen inschrijven als ze toch ni gaan...

Idd, ik hoop wel dat ze rekening houden met het feit dat ik maar 3 tegenstanders had. Je haalt beduidend minder kills dan met 8.

LeetChocolate

Legacy Member
Yones zei:
Idd, ik hoop wel dat ze rekening houden met het feit dat ik maar 3 tegenstanders had. Je haalt beduidend minder kills dan met 8.

De hollander zei van wel, maar die berekening gaan ze met 99.5% waarschijnlijkheid toch verkloten...:/

KaoZ

Legacy Member
Aan degene die meegedaan hebben, heeft er iemand al een email gekregen? Ik zou eens willen weten of ze een email sturen naar iedereen of enkel naar degene die gekwalificeerd zijn..

Ikzelf was 2x2e, in een poule van 8 (wat dus voorlopig de enigste was :s).
De premade classes heeft het wat om zeep geholpen voor mij. Spijtig dat je niet je eigen wapens/perks mocht kiezen. (wat dus iedereen forceerde om de lvl-1 mp5k class te gebruiken).
Dat je je eigen headset ook niet mocht gebruiken, vond ik ook vervelend. Zeker als je een Astro A40 gewoon zijt :p

LeetChocolate

Legacy Member
kTs KaoZ zei:
Aan degene die meegedaan hebben, heeft er iemand al een email gekregen? Ik zou eens willen weten of ze een email sturen naar iedereen of enkel naar degene die gekwalificeerd zijn..

Ikzelf was 2x2e, in een poule van 8 (wat dus voorlopig de enigste was :s).
De premade classes heeft het wat om zeep geholpen voor mij. Spijtig dat je niet je eigen wapens/perks mocht kiezen. (wat dus iedereen forceerde om de lvl-1 mp5k class te gebruiken).
Dat je je eigen headset ook niet mocht gebruiken, vond ik ook vervelend. Zeker als je een Astro A40 gewoon zijt :p
Ik speel op een razor onza, and let's just say regular xbox controllers aren't quite the same.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan