Archief - Call Of Duty: Black Ops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yones

Legacy Member
xDilatedx zei:
Jeeuj, vandemiddag de Ensemble cast achievement gedaan in co-op 80G's :D

Nu heb ik 1280/1300, enkel nog de scavenger achievement...

Was trouwens niet simpel maar met wa coordinatie is het wel te doen. We hebben het met 3 man gedaan :)

booh yah ! :doc:

Xevven

Legacy Member
net bo gekocht ma ik vind het toch heel moeilijk, is m'n eerste shooter op xbox en online krijg ik hard slaag :D

overxander

Legacy Member
Xevven zei:
net bo gekocht ma ik vind het toch heel moeilijk, is m'n eerste shooter op xbox en online krijg ik hard slaag :D

Gewoon bijven oefenen. Het zal beter en beter beginnen gaan.

Lord0Link

Legacy Member
Xevven zei:
net bo gekocht ma ik vind het toch heel moeilijk, is m'n eerste shooter op xbox en online krijg ik hard slaag :D

pak als beginner weet ge meestal ook niet welke class/weapons ge moet gebruiken.

SMG class

Primary:
AK74u of MP5k/rapid fire

Secondary:
Makerov/Extended mags

Perks:
Lightweight
Sleight of Hand
Maraton

Assault rifle class

Primary
Famas of Gallil/Dual mags of Red dot kies zelf ma wa het beste werkt

Secondary
Makerov/Extended mags

Perks:
Lightweight
Sleight of Hand
Maraton

ik geef u nu gewoon rush classes mee want al campent leert ge niks bij kwa maps en hoe mensen durven spelen in sommige situaties.

Xevven

Legacy Member
oh ma ik ben geen beginner hoor, had op pc prestige 7 ofzo :)
ma da schieten is echt kut :D ik kan echt nog nie werken met die sticks =)

Tits

Legacy Member
Xevven zei:
oh ma ik ben geen beginner hoor, had op pc prestige 7 ofzo :)
ma da schieten is echt kut :D ik kan echt nog nie werken met die sticks =)

Ik zou net gewoon alles qua "ghost" aanraden als beginner. Ghost, ninja, silencer, ... Ge krijgt wat meer tijd om ene eens in de rug te killen zonder dat hij weet vanwaar het komt, ge verrast ze "vanvoor", etc, ...

Mss op termijn niet meteen altijd de leukste tacktiek, maar voor het begin krijg je wel soms net die seconde langer de kans om eentje te raken.

Niet opgeven, het gaat wel beter gaan op termijn.;)

CurrY

Legacy Member
Xevven zei:
oh ma ik ben geen beginner hoor, had op pc prestige 7 ofzo :)
ma da schieten is echt kut :D ik kan echt nog nie werken met die sticks =)

Zie en dan alle pc mensen maar zeggen da shooters op ne console te makkelijk zijn;)

Xevven

Legacy Member
Het is heel anders, nu heb ik amper een kd ratio van 1, op pc had ik 3-4 average =)
Maar we geven nie af.

M'n gamertag is xevjen btw, als iemand samen wat wil knallen, heb ook headset dus kunnen er wat bij keuvelen ook =)

Xevven

Legacy Member
Zijn er mensen die deftig HQ spelen? in random pugs verlies ik meestal =(

Tits

Legacy Member
Zijn er nog mensen die de laatste 2 dagen problemen hebben met online te geraken op BO? Op mijn vriendenlijst zijn er nochtans nog aan het spelen.

Yones

Legacy Member
Tits zei:
Zijn er nog mensen die de laatste 2 dagen problemen hebben met online te geraken op BO? Op mijn vriendenlijst zijn er nochtans nog aan het spelen.

Hier verloopt alles vlot.

digital

Legacy Member
Ik zoek mensen waarbij ik op een deftige manier HQ kan spelen? Iemand zin om een clan of iets dergelijks op te starten? Ik ben Prestige 10 (40) op Black ops.


Groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan