Archief - Battlefield Play4Free

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cool_boy_ke

Legacy Member
Heb hier ook nog een serial om binnen te kunnen. Stuur maar een PM als je interesse hebt :)

Dean1

Legacy Member
Ik geef der ene zo weg!
First come, first served!

AAYX-UMMB-4FSP-5UUZ

enjoy

Redraptorx

Legacy Member
het spel is super laggy en der is nog echt massa's werk aan de gameplay

assaulter_g4

Legacy Member
Idd, belachelijk veel lag tot t punt waar ik me afvraag of t gewoon geen p2p connectie gebruikt...

Geen optie menu tijdens t spelen
Super veel screen tear , framerate onstabiel, problemen met ATI kaarten (scherm flikkert regelmatig zwart)

Controls nauwelijks tegoei in te stellen (vehicle/foot controls kunen blijkbaar geen binds delen, hoe achterlijk is dat) idem met graphics.

Denk da'k gewoon bf2 ga kopen, heb dat intertijd overgeslagen na de rotslechte bf:vietnam.

Thorfin

Legacy Member
ik kan niet vliegen met een heli, ik graak er niet in als piloot

Razzia

Legacy Member
Oh er is een update geweest? Dan moet ik eens checken... Was gestopt met spelen vanwege de verschrikkelijke lag. Achja, tis een DICE beta, da zijn we allang gewoon zeker :p

Essit

Legacy Member
Djees zeg, waarom moet je betalen voor die permanente wapens???

Betalen in een beta ...

cool_boy_ke

Legacy Member
Hier zijn twee keys:
  • 697L-ZYX7-KMJR-MH3J
  • 3UZZ-DFYF-4ZNM-ARKV
laat die repjes nu maar komen

BleKKie

Legacy Member
Voor de eerste 5 :p

Listen up Soldiers!

We know the battlefield can be a lonely place sometimes, crouched behind cover, a barrage of lead pounding away getting closer to their target with every hit while the enemy draws closer.

Well we think a soldier should never have to fight alone, and to help you fight back against the opposing forces we are providing you with a beta key that can be used by 5 of your friends.


4A4B-B3ZK-K5CA-JLAC


(This multi-use code is valid for 5 individual uses to gain access to the Battlefield Play4Free beta)

How to redeem your code:
Go to Battlefield Play4Free - Free FPS Online Action!
Click on the “Redeem” button and follow the steps given
Log in
Create your first soldier
Head on to the Battlefield

fo0fight3r

Legacy Member
wild bass zei:
ik kan niet vliegen met een heli, ik graak er niet in als piloot

je experiencepoints spenderen bij training, 1 punt voor heli en 1 punt voor jet ;)

Jinne

Legacy Member
Eens kijken wat dit inhoud...
*edit Zonet gespeeld, mmm, leuk enzo, maar geef mij toch maar gewone BF2 dan

Therapy

Legacy Member
Tis blijkbaar begonnen voor echt. Iemand al gespeeld sinds het van beta af is? Kan het zelf niet testen aangezien Bootcamp moeilijk doet.

R3L4X

Legacy Member
Therapy zei:
Tis blijkbaar begonnen voor echt. Iemand al gespeeld sinds het van beta af is? Kan het zelf niet testen aangezien Bootcamp moeilijk doet.

Ziet eruit zoals BF2 maar met shop en betere grafix dan, ik ga gewoon BF3 kopen dan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan