Archief - Battlefield Play4Free

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therapy

Legacy Member
Ik heb net een email gekregen met een betakey voor dit spel. Had er nog nooit van gehoord tot net. Blijkbaar is het een gratis spel zoals Battlefield Heroes maar dan in de Bad Company setting.
Meer info: Battlefield Play4Free

Straks eens downloaden.

Nog mensen die dit gekregen hebben ?

Converz

Legacy Member
keb mij nu pas geregistreerd om beta tester te zijn, ik denk dak een beetje te laat ben zeker?

Therapy

Legacy Member
Geen idee eigenlijk, zoals ik al zei, ik had er nog nooit van gehoord tot deze email.

vishnusixclix

Legacy Member
Ik dacht dat het een free to play versie was van Battlefield 2?

demon326

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
hou ons maar goed op de hoogte op dit closed forum! :D

Ik ga natuurlijk geen grote details vrijgeven(kut voorwaarde:lol:).

Maar wat ik kan zeggen is dat het echt wel BF2 in de browser is, hitboxes van geweren lijken het beter te doen dan in BF2 en 2142
Game wordt via een speciale website gestart, en er lijken geen servers te zijn, eerder P2P games.

Er zal denk ik ook een shop komen voor wapens,items, net zoals in BF:Heroes dus :unsure:.

Er zijn denk ik drie of vier default kits, maar lijken niet bepaald compleet:sop::p

rafbanaan

Legacy Member
Had men ingeschreven en een ronde van BF heroes gedaan voor een key.
Niks ontvangen ...

Therapy

Legacy Member
Ik ga het morgen eens downloaden. Ik heb in het begin van Heroes veel gespeeld maar vanaf het moment dat ge bijna verplicht werd om items te kopen ben ik afgehaakt.
Vraag me af hoelang het gaat duren eer dat het bij dit vanhetzelfde is. :/

Therapy

Legacy Member
Aangezien het in de browser gespeeld wordt, zou dit werken op mac?

PureFun

Legacy Member
Vond het vreemd geen invite te hebben ondanks ooit bfh gespeeld te hebben. Een bfh ronde spelen en winnen zou kans op beta access verhogen, oude bfh accounts nog even gebruikt om dit te doen. Oude characters zijn gedelete, snel nieuwe maken en vervolgens vol ongeloof de cash shop ontdekken. Slechts 2 machine guns te koop met ingame geld en 15 machine guns met $, na elke death een "Buy xxx now (voor $ dus) to increase your yyy!" boodschap te lezen krijgen.

Wordt lachen als bf2 f2p uiteindelijk dezelfde weg opgaat. Natuurlijk zal er tijdens de bf2 f2p beta niets aan de hand zijn net zoals ook in bfh de cash shop in het begin normaal leek :)

thelordofpee

Legacy Member
Heb mezelf ook in de beta-wachtrij gezet... Hopelijk kiezen ze me.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan