Archief - Battlefield Play4Free

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorfin

Legacy Member
weet iemand of je achteraf je class nog kunt veranderen? heb per ongeluk 2 assaults aangemaakt... en je kan maar max 2 characters hebben..

[DD]Meloen

Legacy Member
Inmiddels is Play4Free alweer een poos beschikbaar en zijn er veel actieve spelers. Als jij het leuk vind om in teamverband te komen spelen, dan is de DoubleDutchClan misschien iets voor jou!

--------------

Wat is DD?

DoubleDutch Clan is een Nederlands/Belgische gaming clan met vele honderden leden.

Voor wie is DD?

Ervaren en beginnende spelers zijn bij ons welkom. Als je bij DD komt en je besluit om in teamverband wedstrijden (clanwars) te spelen, verwachten we wel een bepaald spelniveau van je. Natuurlijk houden we ook de trainingen om dit niveau te bereiken.

Wat kun je bij DD verwachten?

Gezelligheid en het spelen op eigen (snelle en stabiele) gameservers horen bij de Double Dutch Clan. Je kunt er ook vanuit gaan dat (door trainingen en tips van ervaren spelers) je spelniveau omhoog gaat. Maar het belangrijkste bij ons, of je nu voor de gezelligheid komt of voor wedstrijden op hoog niveau, is dat jij en je medespelers plezier en een leuke tijd hebben.

Wat zijn de eisen om DD te joinen?

De minimum leeftijd is 16 jaar. Verder is teamspeak, een headset en voldoende tijd om regelmatig te gamen vereist.

En nu?

Ieder (toekomstig) DD member begint met een trialperiode. Na deze periode word je volledig lid en kun je zelfs meerdere spellen met andere DD leden spelen. Ook zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen de clan.

Begin jouw trial NU door een account te maken op www.doubledutchclan.nl.

Bashirke

Legacy Member
Zijn er goede (ping etc) servers met toffe players die ik dien te bookmarken?

Bashirke

Legacy Member
Ben er daarstraks opgeweest, maar ineens server offline en nu is ie "war" :s

[DD]Meloen

Legacy Member
Klopt, woensdagavond houden we onze wartraining en dan gaat onze server tijdelijk offline. Inmiddels is de server weer gewoon beschikbaar hoor!
Wel weer een reden om bij DD te komen: dan had je mee kunnen doen. Vrijwel iedere speler leert nieuwe dingen tijdens trainingen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan