Archief - Battlefield Play4Free

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
vind het niet zo denderend, bf2 speelt veel 'toffer' ook al heeft p4f ook veel wat positieve puntjes tov bf2.

kan wel niet in fullscreen spelen want dan kreeg ik ook, dachtek zo geen pijltje in mijn menu en een crash

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Iemand die een betakey heeft, PM maar als je hem aan mij wilt geven. Heb net mijn e-mail opgegeven maarja, afwachten of ik ook een key krijg natuurlijk.

u4ea

Legacy Member
juist mail gekregen van ea se

punkbuster is enabled vanaf nu
+
ze gaan servers stresstesten

as er dees weekend geen 10.000 man tegelijk online is gaan ze ons straffen door ons alleen nog maar int weekend te late spele:p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ja ik moet het nog downloaden, PM dat dan toch. :D Toch bedankt.

EDIT: Handig claim systeem, bedankt voor de code!

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik geraak niet voorbij het loadingscherm. Best wel kut.

Iemand die mij kan helpen? Het balkje loopt 2-3cm vol, ik hoor muziek maar daar stopt het bij. Op de BFP4F fora op het eerste zicht geen gelijkaardige zaken te zien.

Levicious

Legacy Member
Al tijdje beta key gehad , gisteren opnieuw mail gehad...
Toch keer isntalleren , you never know :)

StrongSurvivor

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Iemand die mij kan helpen? Het balkje loopt 2-3cm vol, ik hoor muziek maar daar stopt het bij. Op de BFP4F fora op het eerste zicht geen gelijkaardige zaken te zien.

Is volgens mij "normaal" hoor, heb ik ook. Als de map begint te laden, op zo'n 2cm blijft het een minuutje hangen en vervolgens loopt ie snel vol.

king_z

Legacy Member
als je lid bent van ea gun club krijg je veel vlugger beta codes

Jona

Legacy Member
hoe komt gij aan 2 keys? Ik geraak ni eens aan 1 haha

Ik heb of beter gezegd had er al 5 voor deze specifieke game.

(Ik wiet niet echt op wat ze mensen beoordelen, maar bij iedere game waar ik me heb voor opgegeven geven ze me altijd één of zelfs meerdere)

Volgende games waar ik ook Beta-keys voor heb en nog steeds in Beta zijn:
Earthrise, Battlefield Play4Free, dawntide, FiFa Online, Heroes of Might and Magic Online Game) Dit zijn nog maar de games die ik geïnstalleerd heb. Ik weet ook niet hoe het komt dat ze altijd die keys naar mij zenden, misschien veel beta-games spelen dan komt de rest vanzelf wie weet.

Redraptorx

Legacy Member
Jona-Man zei:
hoe komt gij aan 2 keys? Ik geraak ni eens aan 1 haha

Ik heb of beter gezegd had er al 5 voor deze specifieke game.

(Ik wiet niet echt op wat ze mensen beoordelen, maar bij iedere game waar ik me heb voor opgegeven geven ze me altijd één of zelfs meerdere)

Volgende games waar ik ook Beta-keys voor heb en nog steeds in Beta zijn:
Earthrise, Battlefield Play4Free, dawntide, FiFa Online, Heroes of Might and Magic Online Game) Dit zijn nog maar de games die ik geïnstalleerd heb. Ik weet ook niet hoe het komt dat ze altijd die keys naar mij zenden, misschien veel beta-games spelen dan komt de rest vanzelf wie weet.

ja kan wel, de enige beta die ik ooit heb meegedaan was die van lotro

EDIT:
komt er in februari geen open beta?

u4ea

Legacy Member
der stond ne "preview" op frontpagina, maar het is precies verwijderd nadat ik
BETA REMINDER
Please remember that this test is confidential and may not be discussed outside of the forums. Your participation is subject to the Beta Testing Agreement.
had gepost:p

u4ea

Legacy Member
zojuist email gekregen voor nieuwe map deze zaterdag.
+
ne redeemcode da 5 keer gebruikt kan worden, PM maar wie wil
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan