Archief - Battlefield Play4Free

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StrongSurvivor

Legacy Member
Ik heb er nog twee over, dus PM als je er één wilt.

edit: ze zijn reeds de deur uit

Jona

Legacy Member
First guy/girl or alien takes it have it!

New key:
4CKL-NA7Z-GQSY-BDLB

greg89

Legacy Member
bleh ik kan het niet spelen, als het opgestart is zie ik mijn muisaanwijzer niet, en kan ik niet naar de knop play now gaan :(

ook al gereinstalled

Thorfin

Legacy Member
Sprantix zei:
bleh ik kan het niet spelen, als het opgestart is zie ik mijn muisaanwijzer niet, en kan ik niet naar de knop play now gaan :(

ook al gereinstalled

juist hetzelfde hier

Therapy

Legacy Member
Idem. Voor de verandering nog eens Heroes gespeeld. Vond het wel leuk en ownde nog even hard als vroeger, hehe.

Thorfin

Legacy Member
kunnen jullie ook geen wapens kopen? het venstertje wordt precies onklikbaar...

PureFun

Legacy Member
Opnieuw even getest door de shop, wat een nutteloze feature. Tweede sniper heeft geen enkel voordeel vergeleken met de default m24, ook de engineer default pp2000 is beter dan alle upgrades, enkel de m16 is een echte upgrade t.o.v. g3.

Nog steeds ontbreekt een disable film grain optie, ondertussen de grain.dds file gevonden en ge-edit maar natuurlijk blokkeert het bij de md5 file check tijdens het joinen. Niet aangenaam wanneer je al punkbuster moet gaan omzeilen enkel om film grain te disablen.

En net de laatste griefing tactic gezien: bij map start als eerste in de tank/apc springen en vervolgens 'afk'en. Loss gegarandeerd en door het carebear ff off kan je team er niets aan doen. Je kan rustig de hele map in je tank in je base zitten. Vreselijk spel.

cocabonca

Legacy Member
ik heb een key :)
en het is ng redelijk goed gelukt voor een close beta en free 2 play ^^

looi1983

Legacy Member
Sprantix zei:
bleh ik kan het niet spelen, als het opgestart is zie ik mijn muisaanwijzer niet, en kan ik niet naar de knop play now gaan :(

ook al gereinstalled

in window spelen
heb hetzelfde probleem in fullscreen

h34dsh00tz

Legacy Member
Voor een Closed beta vind ik het spel al redelijk goed.

Nog iemand een beta key? Vraag dan maar.

Het is GEEN browser game, je moet het daadwerkelijk downloaden en installeren, maar het launchen gebeurt via browser.

Wel spijtig dat PunkBuster niet geactiveerd is, want in slechts lutte uurtjes konden we een BF:Heroes hack al omtoveren in een hack voor deze BF. Het valt me op dat hackers de beta echt verneuken en 4/5 van de spelers heeft nog geen enkele feedback gegeven. Tegenwoordig staat beta precies voor " ik kan het spel al spelen voor de rest", echt erg want daar dienen ze niet voor.
Ook opmerkingen als laggy enzo, het is CLOSED beta voor iets hé.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan