Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PureFun zei:Als er meerdere zijn mag je er hier ook één pmen![]()

rscaboy zei:Net te laat, key is voor Housekat.![]()
assaulter_g4 zei:Net beta key gekregen , ben eens benieuwd, als het zo hard sucked als heroes (gvd wat een kutspel) zal ik het er rap afsmijten.
Schwimm zei:Ik heb een key gekregen, klik op "Redeem", geef daar mijn e-mailadres in, maar dan loopt het fout.
De site wordt dan precies niet helemaal meer geladen (dus het scherm waar ik m'n wachtwoord dien in te geven).
wim_gunner zei:ook ingeschreven maar nogaltijd geen key gekregen![]()