Archief - Battlefield Play4Free

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
Voor de mensen die gameplay willen: op Youtube staat toch al een gameplay-video, door een officieel EA-member gemaakt?

HomeBoy7

Legacy Member
Ik vond het nogal tegenvallen. Het is een goedkope mix van BF2 en BF:BC2 in het jasje van BC:H. Maar het is dan ook natuurlijk nog een beta en gratis.

spronkel

Legacy Member
valt imo nog mee, ietsje betere graphics dan bf2 en veel snellere gameplay, het wordt ook niet echt in de browser gespeeld, je start het gewoon op via de browser door in te loggen op hun site...

assaulter_g4

Legacy Member
Net beta key gekregen , ben eens benieuwd, als het zo hard sucked als heroes (gvd wat een kutspel:p) zal ik het er rap afsmijten.

PureFun

Legacy Member
Heb het ondertussen al getest en uninstalled, onvoorstelbaar wat een shovelware dit is. Graphics zijn slechter dan BF2, vooral de draw distance is erg laag met enorme fog. Er is ook een constante film grain. Ping wordt zelfs niet getoond, waanzin. De map is een 1:1 strike at karkand.

Er is geen enkele reden om dit ipv BF2 te spelen, voor enkele euro's heb je BF2 en er zijn nog voldoende servers. Tenzij ea bij de release van bf p4f plots support voor bf2 stopt...

Therapy

Legacy Member
assaulter_g4 zei:
Net beta key gekregen , ben eens benieuwd, als het zo hard sucked als heroes (gvd wat een kutspel:p) zal ik het er rap afsmijten.

Ik vond heroes echt zalig tot ze u bijna verplichtten te betalen. Bfp4f vind ik maar niks. Jammer, had er wel iets van verwacht.

elalexandro

Legacy Member
mmh en dan nog die laggs op de server, om gek van te worden!
de ammo boxes marcheren ook langs geen reet!

Nog al een chance dat het just een beta is he

sypro9000

Legacy Member
Ook gestest en ik vind dit ook een faillure van formaat. Het is gewoon de BF2 met wat Bad Company models. Het ergste is dat de BF2 engine gewoon enorm outdated is en er nog altijd geen GUI widescreen support is. Zoals gezegd kun je evengoed Battlefield 2 gaan spelen.

Schwimm

Legacy Member
Ik heb een key gekregen, klik op "Redeem", geef daar mijn e-mailadres in, maar dan loopt het fout.

De site wordt dan precies niet helemaal meer geladen (dus het scherm waar ik m'n wachtwoord dien in te geven).

Jona

Legacy Member
Voor de mensen die een code willen voor de Closed Beta Battlefield Play4Free hier is één, we eerst is heeft hem (good luck!).

Stap 1: Ga naar Enter Your Email - Battlefield Play4Free
Stap 2: Geef je e-mail.
Stap 3: Maak een EA-Account of login
Stap 4: Geef code in!

Code:
9WMB-34GF-GVQP-ZAKE

Schwimm

Legacy Member
Schwimm zei:
Ik heb een key gekregen, klik op "Redeem", geef daar mijn e-mailadres in, maar dan loopt het fout.

De site wordt dan precies niet helemaal meer geladen (dus het scherm waar ik m'n wachtwoord dien in te geven).

Nu al eens tot het scherm waar je op "COMPLETE REDEMPTION" moet klikken, geraakt. Maar dan faalt 't boeltje weer.

Way to treat your testers, EA. -_-

Iemand die weet wat hier gaande is?

Dionysus

Legacy Member
Ik heb er eentje maar aan de reacties te zien is het toch niet de moeite :(

mrpatton

Legacy Member
key gekregen, nog niet kunnen spelen..

connection problemen, tja betas he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan