Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toine79

Legacy Member
stony_v zei:
Er is al es gezegd geweest dat er wapens van BF1943 naar BC2 zouden komen? Al zullen dat er niet veel zijn vermoed ik :lol:

Of omgekeerd??

Nee laat ze maar wa maps aankondigen :D

Er is idd een poll om die wapens van 1943 in BC2 te zetten.
Die met de meeste stemmen kunnen gebruikt worden in de multiplayer van BC2 enkel en alleen als de speler ook BF1943 in zijn bezit heeft. Dit stond vandaag op wiki.

Battlefield 3 is al aangekondigd. Ben wel benieuwd en kijk al uit naar BC2

derookevin

Legacy Member
hallo , ik heb onlangs met mn visakaart bf 1943 gekocht , nu wil ik deze sharen maar als ik dat doe (ik kan sharen ik heb dat al gedaan)
krijgt hij network error bij het willen anmelden in het spel zelf (psn store gaat wel)

hoe komt dit

mvg kevin

Xervius

Legacy Member
Ik speel al sinds het begin bf 1943 en na we de 43mil kill count hadden ben ik nog niet één keer dieje coral map tegen gekomen..
Is dat nu gewoon toeval of moet ik nog iets downloaden of zo? :$
Tzal hier waarschijnlijk al ergens staan, maar ik heb net geen zin om een 50-tal pagina's te doorbladen. :p

derookevin

Legacy Member
ja al op een andere acc geprobeert (zijn vrouw) en daar lukt het maar het zou moeten op zijn acc zijn

Pícaro

Legacy Member
Probeer eens in te loggen in een andere EA game waarmee je online kan, moest je dat hebben.

pina

Legacy Member
enkele vragen over dit spel:

- hoe zit het met die voicecom? Heb gehoord in de gamespot-review dat het nogal buggy is? Ik zou het spelen met enkele vrienden, dus voicecom is wel essentieel.

- zijn 3 mappen niet enorm weinig?

- hoe valt het vliegen mee?

- is deze BF-versie dan eigenlijk een volwaardig spel, of eerder een tusendoortje voor een nieuwe BF?

Atrox

Legacy Member
- Voice com hoor ik amper iets van of het is een soort geroezemoes. Zelden heb ik iets goeds gehoord.

- Valt goed mee ze, zijn allemaal goed opgestelde mappen die fun garanderen. Bij de gewone BF-spellen zijn het ook meestal dezelfde maps die terugkeren.

- Vliegen is niet zo moeilijk, maar ik vind de wapens nogal underpowered (en vele andere mensen ook, aangezien er amper iemand staat te wachten op een vleigtuig). Het is wel heel plezant :p

- Het lijkt me geen volwaardig spel, maar wat wilt ge voor zo'n prijs :) Het is eerder een herbeleving van BF1942, maar dan in een nieuw jasje

Psy

Legacy Member
amuseer mij er toch kostelijk mee, altijd wel een bf serie fan geweest.
voicecom sucked idd, maar denk dat het veel te maken heeft met de headsets & connecties van de spelers naar de servers toe, aangezien ik af en toe toch heel goed bep. personen kan verstaan. denk dat het wel oké is wanneer ge met een vriend of kennis wilt voicen.

aangezien ik zelf altijd wake island speelde vroeger hebbek der gene last van dat het maar 3 maps zijn, meeste maps zijn ook beetje in de stijl van wake dus is wel :love:.

weapons op planes zijn wel oké hoor, moet gewoon beetje goed zijn & wat geluk hebben, eenmaal ge een infantry in het oog hebt op de grond is die bijna meteen dood met miniguns, vind enkel de bombs nogal moeilijk te correct te landen.

voor 13eur doet ge er in ieder geval niet echt veel fout mee tbh :)

Moloch

Legacy Member
voice bugs ligt aan bf1943, niet aan de spelers ;) coax en ikzelf kunnen ervan meespreken... :sop:

bardok--

Legacy Member
hebben die "postzegels" nut of zijn het gewoon dingen om aan te tonen hoe goed je bent?

coax^

Legacy Member
voice bugs i like :d tempest ? tempest ? ja reconnecte :s , en dit elke keer dat de map changde of er iemand bij kwam in de squad .

coax^

Legacy Member
mojo the hobo zei:
hebben die "postzegels" nut of zijn het gewoon dingen om aan te tonen hoe goed je bent?

Da is meer iets om het u eigen wa tof te maken zeker . da je verder blijft spelen tot ge ze allemaal hebt , een 'uitdaging ' zou het moeten voorstellen :d

bardok--

Legacy Member
heeft er iemand tips om te vliegen
kan er echt gene zak van lol
heb echt veel plezier van dit spel maar hoop echt op meer maps
ze worden op den duur wel saai
(hoop op omaha beach en battle of the britain ofzo)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan