Toine79
Legacy Member
stony_v zei:Er is al es gezegd geweest dat er wapens van BF1943 naar BC2 zouden komen? Al zullen dat er niet veel zijn vermoed ik
Of omgekeerd??
Nee laat ze maar wa maps aankondigen![]()
Er is idd een poll om die wapens van 1943 in BC2 te zetten.
Die met de meeste stemmen kunnen gebruikt worden in de multiplayer van BC2 enkel en alleen als de speler ook BF1943 in zijn bezit heeft. Dit stond vandaag op wiki.
Battlefield 3 is al aangekondigd. Ben wel benieuwd en kijk al uit naar BC2



Het is eerder een herbeleving van BF1942, maar dan in een nieuw jasje
.
coax en ikzelf kunnen ervan meespreken... 
, en dit elke keer dat de map changde of er iemand bij kwam in de squad .