Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cyclops jelle

Legacy Member
gld_psn_bf1943.jpg


officiële site

release: 9 juli 2009 (PlayStation Store)
genre FPS
dev: DICE

>>> Gametrailers | Metacritic | 9lives


Wake Island, Guadalcanal, Iwo Jima, Coral Sea.

Soldiers, it's time to do your part in the action-packed battles of the World War II Pacific campaign. Pick your path, be it as a rifleman crawling the trenches, a steel fisted tank commander, or ace fighter pilot dogfighting to protect the skies.

Play as a lone wolf or with your friends, working together to turn the tide of battle. Whatever you choose, you get to enjoy the thrill of a fully featured online shooter with the unique Battlefield sandbox experience.

Play as the US Marines or the Imperial Japanese Navy as you gain ranks and awards. Battlefield 1943 is your own version of one of the most famous campaigns in the history of the world.

957940_06242009_screen007.jpg


957940_06242009_screen004.jpg


battlefield-1943-20090601044246397.jpg


battlefield-1943-20090624112500805.jpg


battlefield-1943-20090624112457742.jpg


Heb zin in deze game :D.

cyclops jelle

Legacy Member
En voor de bekenden van 1942 op trailer en screens wake island.

cyclops jelle

Legacy Member
Tobi- zei:
mooie tijden.. :)

Prachtige tijden vooral met lans. Heb heel wat mensen horen vloeken omdat ze vast zaten dat ze geen kampen meer konden pakken.

Good old times:)

Toine79

Legacy Member
mooi, wanneer komt die? teveel goede games komen eraan....

TrsH

Legacy Member
zomfg deze ga ik kopen.

ik heb hier zo mee gelachen op lanpartys

Toine79

Legacy Member
die trailer is machtig!! gaat nog leuk worden, met vliegtuigje een tapijtje leggen

wecker

Legacy Member
deze ga'k ook zowieso kopen :) 1 van de eerste games die'k echt intensief gespeeld heb op pc:)

Obs

Legacy Member
Amai ik kon mijn ogen eerst niet geloven.
Ik speel al jaren geen FPS's meer, maar nu heb ik opeens weer zin om dit clanned te gaan doen met deze game....

edit: om toch wat negatief te doen : Het ziet er eerder een remake uit dan een nieuwe game, maar das infeite niet zo erg want 1942 was een TOP game

bardok--

Legacy Member
:drool:
das echt lang gelede da ik battlefield1942 nog gespeeld heb
ga deze wel kopen denkek en hopen dat ie even goed of beter

*** Python ***

Legacy Member
BF 1942 man man wat heb ik mij daar rot mee geamuseerd. Ik kijk wel uit naar deze titel, al vind ik 24 players online belachelijk weinig voor zo'n game.

cyclops jelle

Legacy Member
Klein beetje info toegevoegd. Hoop dat we straks met meer spelers kunnen.

sele

Legacy Member
eindelijk ze gaan terug naar waar ze met den eerste begonnen zijn!deze koop ik zeker op pc,lieft bf op pc dan op ps3

Fiezik

Legacy Member
ooh heerlijk !
vroeger bf 1942 en bf 2 plat gespeeld op pc :o
maar wat ik niet versta is "Verschijnt op PSN, XBLA en download voor de pc" dus niet op blu ray? :(

Powerballx

Legacy Member
ok, deze word zeker gekocht (hopelijk langs een share hiere op het forum :D)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan