RaZoR be
Legacy Member
mythe zei:BF1942 moet een stuk beter geweest zijn. Want ik werd da gewoon niet beu.
der zijn weinig maps en weinig opties
..mja, wat verwacht je van een game van 15 euro?
nuja, ik begin het ook iets minder te doen... ik ga zeker en vast nog voor de 100 games, maar daarna dunno



