Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaZoR be

Legacy Member
mythe zei:
BF1942 moet een stuk beter geweest zijn. Want ik werd da gewoon niet beu :p.

der zijn weinig maps en weinig opties :p..

mja, wat verwacht je van een game van 15 euro?

nuja, ik begin het ook iets minder te doen... ik ga zeker en vast nog voor de 100 games, maar daarna dunno

ikbenben

Legacy Member
stony_v zei:
't is met z'n ups and downs bij mij... De ene dag lukt het goed, den andere dag bak ik er niks van...

Gisteren was het ook wa minder bij mij :lol:
Hangt ook van af of ge een goed team hebt of nie ze. Vele weten precies nie me wa ze bezig zijn en blijven rond 1 vlag hangen.

Affinity

Legacy Member
Lol ik zag net een in-eyes screenshot met een sniper in de hand. Ik dacht: wow hier ga ik na het werk om!

Dan tussen 3 en 10 augustus zag ik gewoon een gat... En dan zeggen mensen dat het al gaat vervelen.. Dus toch maar niet omgaan dan :D

Damn he, had wel zin om terug wat PS3 te gaan spelen..

Wachten op CoD: MW2 dan maar?

mythe

Legacy Member
@arylia: Ik ga het nog kopen ^^. Voor 3,05 euro kunde geen mis koop doen he.

Teknohol1c

Legacy Member
zeker niet, het is fun, erg fun ma ni uitgebreid he. MAar dat wist men op voorhand.
Gisteren de 100 games gehaald. Nu 100% trophies.
Maar ik blijf spelen, 't is kei-plezant :D

Affinity

Legacy Member
3,05 euro?
Ligt da gewoon in de winkelrekken? Daar zal da wel meer dan 3 euro kosten zeker?

RaZoR be

Legacy Member
Arylia zei:
3,05 euro?
Ligt da gewoon in de winkelrekken? Daar zal da wel meer dan 3 euro kosten zeker?

het kost 14 euro ofzo op psn, maar de meeste sharen hier PSN games wat maakt dat elke persoon maar zo een 3 euro moet betalen

Affinity

Legacy Member
ah... dus ge kunnet nie in de winkel kopen ofwel? hoeveel zou het daar dan kosten ? enig idee?

SimonABC

Legacy Member
hebben hier trouwens nog mensen last van crashes in dit spel?

Bij mij freezed het spel ongeveer één (minimum) keer per dag...

Ligt dit aan het spel, of ligt het aan mijne ps3? (60Gb)

Grtz

dr.salt

Legacy Member
PS3 denk ik, ik heb nog nooit 1 freeze meegemaakt en ik heb ook een gen 1 PS3 60Gig

Atrox

Legacy Member
Hier ook ongeveer zoiets. Verder heeft mijn PS3 2x gecrashed bij KZ (was dat niet een bug ofzoiets) en een paar keer in AC (opgelost na patch). Dit op 2 jaar tijd ofzo :)

Mr Red

Legacy Member
Game ook is geïnstalleerd maar je moet blijkbaar ingelogd zijn op een site om het te kunnen spelen. En als je dan inlogt mag je wrs betalen, niet ?

Opticat

Legacy Member
nee :wtf:

Gewoon het spel opstarten en spelen zeker, ik heb me nergens moeten inschrijven op een site.

sypro9000

Legacy Member
Mr Red zei:
Game ook is geïnstalleerd maar je moet blijkbaar ingelogd zijn op een site om het te kunnen spelen. En als je dan inlogt mag je wrs betalen, niet ?

Je PS3 account moet gelink zijn aan je EA master account. Direct al denken dat hé moet betalen :lol:, the world conspiracy's.

Mr Red

Legacy Member
Ja kijk, ik start het spel op en wnr wil beginne gamen krijg ik een scherm waar er op staat dat ik me moet inloggen op een EA site ofzo, vermoed ik toch.

Krijg vervolgens men email te zien, daaronder een passwoord wat leeg staat.

Moet ik mss mijn PS3 ID passwoord daarop ingeven ?
Of moet ik me op de EAsite inloggen en sturen zij me een passwoord door ?

En ja, wat krijg je de dag van vandaag nog gratis en voor nx e .... dus vind ik het niet zo vreemd dat ik ( en wrs andere die er nx van kennen) er meteen van uitga da je moet betalen.

sypro9000

Legacy Member
Mr Red zei:
Ja kijk, ik start het spel op en wnr wil beginne gamen krijg ik een scherm waar er op staat dat ik me moet inloggen op een EA site ofzo, vermoed ik toch.

Krijg vervolgens men email te zien, daaronder een passwoord wat leeg staat.

Moet ik mss mijn PS3 ID passwoord daarop ingeven ?
Of moet ik me op de EAsite inloggen en sturen zij me een passwoord door ?

En ja, wat krijg je de dag van vandaag nog gratis en voor nx e .... dus vind ik het niet zo vreemd dat ik ( en wrs andere die er nx van kennen) er meteen van uitga da je moet betalen.

Als je een EA.com account hebt dan log je daar op in en op je account page heb je een optie om je PSN/Live account te koppelen aan dat EA.com account.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan