Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's omdat er ook niemand mee kan vliegenAtrox zei:Man man, vliegtuigen zijn toch serieus underpowered ze, geen wonder dat niemand ermee vliegt halverwege het spel ...![]()
. Met nen joystick gaat da beter, ma begint mij te lukken met de analoge sticks ook, gewoon inverted controls gezet bij mijn settings. Ik heb er toch al enkele hits mee gedaan.mythe zei:Da's omdat er ook niemand mee kan vliegen. Met nen joystick gaat da beter, ma begint mij te lukken met de analoge sticks ook, gewoon inverted controls gezet bij mijn settings. Ik heb er toch al enkele hits mee gedaan.
Maar helaas kan je er nauwelijks punten mee halen, aangezien je er enkel maar kunt af knallen en geen posten veroveren.
punten stroomden gewoon binnen, its all im good 
Moloch zei:ge zijt coax en mij nog niet tegengekomen zeker?![]()
had zowat 30 ranks te danken aan coral sea op een paar dagen tijdpunten stroomden gewoon binnen, its all im good
eens ge uwe plane kent en wat ge kunt doen wordt het rap simpel om te vliegen, zag er de eerste keren ook tegenop, daarna deed ik niets liever, de chinese planes zijn wel vinniger en soepeler om mee te vliegen imo

Moloch zei:ge zijt coax en mij nog niet tegengekomen zeker?![]()
had zowat 30 ranks te danken aan coral sea op een paar dagen tijdpunten stroomden gewoon binnen, its all im good
eens ge uwe plane kent en wat ge kunt doen wordt het rap simpel om te vliegen, zag er de eerste keren ook tegenop, daarna deed ik niets liever, de chinese planes zijn wel vinniger en soepeler om mee te vliegen imo
, moeten we nog es doen :d
weer drie kills erbij. ik ga verder naar boven, staat er ene met zijn rug naar mij, knal, dood. spawnt er nog eentje, ook dood.
ik ga bij de vlag zitten en zie dat er bij de bunker weer ene spawnt, ik gooi twee granten, knal die gast is er ook aan. maar plots spawnen die drie van die jeep ook allemaal terug in die bunker, maar die tweede granaat van mij vloog ook in de bunker en kaboom, alledrie tegelijk eraan. 
11 kills in ongeveer een minuut. 
mythe zei:Da's omdat er ook niemand mee kan vliegen. Met nen joystick gaat da beter, ma begint mij te lukken met de analoge sticks ook, gewoon inverted controls gezet bij mijn settings. Ik heb er toch al enkele hits mee gedaan.
Maar helaas kan je er nauwelijks punten mee halen, aangezien je er enkel maar kunt af knallen en geen posten veroveren.
)Atrox zei:Man man, vliegtuigen zijn toch serieus underpowered ze, geen wonder dat niemand ermee vliegt halverwege het spel ...![]()
. Ik vind het ook maar dom dat bij de start van de map de vliegtuigen vaak recht op elkaar afvliegen.. op Wake en Imo Jima mijd ik ze bewust, ge kunt veel meer puntjes halen door één of twee landingsboten aan te vallen.
Solid Q zei:Gisteren de laatste trofee gekregen "tour of duty II" maar ik ben het spel verre van beu, als er een nieuwe uitbreiding zou komen koop ik em zeker![]()
)sypro9000 zei:Als je een EA.com account hebt dan log je daar op in en op je account page heb je een optie om je PSN/Live account te koppelen aan dat EA.com account.
