Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
Man man, vliegtuigen zijn toch serieus underpowered ze, geen wonder dat niemand ermee vliegt halverwege het spel ... :s

mythe

Legacy Member
Atrox zei:
Man man, vliegtuigen zijn toch serieus underpowered ze, geen wonder dat niemand ermee vliegt halverwege het spel ... :s
Da's omdat er ook niemand mee kan vliegen :p. Met nen joystick gaat da beter, ma begint mij te lukken met de analoge sticks ook, gewoon inverted controls gezet bij mijn settings. Ik heb er toch al enkele hits mee gedaan.

Maar helaas kan je er nauwelijks punten mee halen, aangezien je er enkel maar kunt af knallen en geen posten veroveren.

Moloch

Legacy Member
mythe zei:
Da's omdat er ook niemand mee kan vliegen :p. Met nen joystick gaat da beter, ma begint mij te lukken met de analoge sticks ook, gewoon inverted controls gezet bij mijn settings. Ik heb er toch al enkele hits mee gedaan.

Maar helaas kan je er nauwelijks punten mee halen, aangezien je er enkel maar kunt af knallen en geen posten veroveren.

ge zijt coax en mij nog niet tegengekomen zeker? :cool:

had zowat 30 ranks te danken aan coral sea op een paar dagen tijd :p punten stroomden gewoon binnen, its all im good :lol:

eens ge uwe plane kent en wat ge kunt doen wordt het rap simpel om te vliegen, zag er de eerste keren ook tegenop, daarna deed ik niets liever, de chinese planes zijn wel vinniger en soepeler om mee te vliegen imo

Greenie

Legacy Member
Moloch zei:
ge zijt coax en mij nog niet tegengekomen zeker? :cool:

had zowat 30 ranks te danken aan coral sea op een paar dagen tijd :p punten stroomden gewoon binnen, its all im good :lol:

eens ge uwe plane kent en wat ge kunt doen wordt het rap simpel om te vliegen, zag er de eerste keren ook tegenop, daarna deed ik niets liever, de chinese planes zijn wel vinniger en soepeler om mee te vliegen imo

Japanse zero's, niets chinees he
Verkeerd land, verkeerde alliantie :)

coax^

Legacy Member
Moloch zei:
ge zijt coax en mij nog niet tegengekomen zeker? :cool:

had zowat 30 ranks te danken aan coral sea op een paar dagen tijd :p punten stroomden gewoon binnen, its all im good :lol:

eens ge uwe plane kent en wat ge kunt doen wordt het rap simpel om te vliegen, zag er de eerste keren ook tegenop, daarna deed ik niets liever, de chinese planes zijn wel vinniger en soepeler om mee te vliegen imo

Idd , nu zouden we wel nog eens moeten oefenen , alee ik toch :p , moeten we nog es doen :d

Gamer 01

Legacy Member
gisteren een zalig moment gehad op guadalcanal. ik storm alleen de berg op naar een vijandelijk kamp, schiet er ene af, komt er ineens een jeep met 3 mensen naar beneden gereden, snel wisselen naar granaat lanceerder, boem! op een meter van mij af vliegt hun jeepke in de lucht. :p weer drie kills erbij. ik ga verder naar boven, staat er ene met zijn rug naar mij, knal, dood. spawnt er nog eentje, ook dood. :p ik ga bij de vlag zitten en zie dat er bij de bunker weer ene spawnt, ik gooi twee granten, knal die gast is er ook aan. maar plots spawnen die drie van die jeep ook allemaal terug in die bunker, maar die tweede granaat van mij vloog ook in de bunker en kaboom, alledrie tegelijk eraan. :)

dan zie ik er nog eenstje zitten op het uiteinde van die berg die aan't snipen is en mij niet zag, hop, er ook aan. en toen werd ik zelf neergeknald. :p 11 kills in ongeveer een minuut. :)

Atrox

Legacy Member
mythe zei:
Da's omdat er ook niemand mee kan vliegen :p. Met nen joystick gaat da beter, ma begint mij te lukken met de analoge sticks ook, gewoon inverted controls gezet bij mijn settings. Ik heb er toch al enkele hits mee gedaan.

Maar helaas kan je er nauwelijks punten mee halen, aangezien je er enkel maar kunt af knallen en geen posten veroveren.

Mja, ik vlieg al redelijk lang en tbegint me goed te lukken (vooral air-to-air), ma kvind dat die wapens vrij zwak zijn, vooral die bommen ... Ook het feit dat ge tanks en jeeps amper ziet, maar dat ge mannekes wel van ver ziet lopen (rode kegel) vind ik wat onnozel. Soms dropt ge een bom op een paar meter van een manneke en die loopt gewoon verder, enorm frustrerend (en ja, kweet dat ge dan normaal uw mitrailleurs gebruikt, ma soms gaat het nie anders :p)

Solid Q

Legacy Member
Atrox zei:
Man man, vliegtuigen zijn toch serieus underpowered ze, geen wonder dat niemand ermee vliegt halverwege het spel ... :s

more kills for me ! :)

Gisteren op Wake ook, na een tijdje was ik de enige in de lucht. Kon ik met gemak een paar man neermaaien :). Ik vind het ook maar dom dat bij de start van de map de vliegtuigen vaak recht op elkaar afvliegen.. op Wake en Imo Jima mijd ik ze bewust, ge kunt veel meer puntjes halen door één of twee landingsboten aan te vallen.

Enige map waar vliegtuig weinig effect heeft is GCanal... die heuvels maken het moeilijk om een tank of jeep in één run kapot te maken

Gisteren de laatste trofee gekregen "tour of duty II" maar ik ben het spel verre van beu, als er een nieuwe uitbreiding zou komen koop ik em zeker :)

dr.salt

Legacy Member
Solid Q zei:
Gisteren de laatste trofee gekregen "tour of duty II" maar ik ben het spel verre van beu, als er een nieuwe uitbreiding zou komen koop ik em zeker :)

same here, vandaag gehaald, nu ffkes pauze nemen tot er een uitbreiding komt (en die komt er zeker gezien het succes)

Teknohol1c

Legacy Member
ik hoop ook op een uitbreiding!
En 't zou idd wel moeten met zo'n succes.
Vliegen is hier geen probleem maar hits, da's wa anders.. Nog nooit ne kill gehaald met de bommen. Wel al enkele planes kunnen neerhalen, da's al..

Atrox

Legacy Member
Tis vooral een kwestie om er schoon boven te vliegen (draaien + bommen gooien heeft geen zin, da gaat dan gans scheef) en op tijd uw bommen te gooien. Ik doe het wel enkel bij tanks, bunkers en gebouwen/vlaggen. Voor jeeps en mannekes gebruik ik mijn mitrailleurs (ma jeeps zijn vrij moeilijk te raken tenzij ge er vlak achter zit :p)

Mr Red

Legacy Member
sypro9000 zei:
Als je een EA.com account hebt dan log je daar op in en op je account page heb je een optie om je PSN/Live account te koppelen aan dat EA.com account.

Maar dus het inloggen op het EA account is niet verplicht, enkel optie om zo je score ofzo er op te zetten.
Kortom om de game te kunnen spelen moet je niet op EA.com zijn ingelogt.


Soit straks ff verder zoeken, beginne met men ps3 passwoord er is in te geven, is zien hoever ik geraak daarmee.

Makwaak

Legacy Member
moet je op voorhand je bommen lossen of echt als je er perfect boven bent?

Teknohol1c

Legacy Member
nog net voordat je doel uit u zicht verdwijnt probeer ik altijd. Met third person view dan, geen cockpit view.

Mr Red: Ge hebt een ea-account nodig om te kunnen spelen anders was je al kunnen beginnen he denk je niet? :lol:
en met die account kan je dan op de site van ea al uw stats terug vinden. Want ni al uw stats zijn te vinden in het spel zelf...

Fir3wulf

Legacy Member
bwa ge moet eigenlijk gewoon zien da ge iets verder mikt dan het vliegtuig is. ge kunt ook beginne schiete en zien waar uw kogels effectief naartoe vliegen en dan wa bijsturen :)

Kheb zo al wa straffe stoten uitgehaald me menne vlieger :)

Atrox

Legacy Member
Wat ook wel stom is, is dat er een ontploffing gebeurd en uw vliegtuig springt ineens rond in de lucht om dan plotseling ondersteboven ergens uit te komen en te crashen :')

Toine79

Legacy Member
DICE heeft op Gamescom een verrassing in petto, kan met BC2 te maken hebben maar kunnen ook extras zijn voor 1943.

Teknohol1c

Legacy Member
Er is al es gezegd geweest dat er wapens van BF1943 naar BC2 zouden komen? Al zullen dat er niet veel zijn vermoed ik :lol:

Of omgekeerd??

Nee laat ze maar wa maps aankondigen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan