Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Er zullen waarschijnlijk geen nieuwe maps meer komen, of toch niet de komende maanden. Dice is nu vooral bezig met Battlefield 3 en Bad Company 2.

Joeshoe

Legacy Member
Enorm leuk spel, maar die voice com. wa is me da zeg :s Zone brol.
Ik wou het me ne maat spele met voice maar da valt constant weg en kijveel glitches.

MegaMentor

Legacy Member
Ja lap, hunne site is weer naar de klote zeker? Kan daar niet meer inloggen om m'n stats te bezien.

error_2.png

error_text.png

"Most likely causes:

The website is curently encountering problems
There might be a typing error in the address​

Mr Red

Legacy Member
Heb het game nu al enkele uurtjes gespeeld en moet zeggen, vrij verslavend maar ook behoorlijk frustrerend ...
Zeker de eerste keren, als je dan de 10sec haalt mag je trots zijn !

Maar oefening baart kunst, al zijn er nog enkele dingen die ik nog steeds niet goed snap:
Hoe komt het dat sommige spelers geen driehoekje boven hun hebben en andere constant ?? Het is vrij logis als jij daar op de radar en in beeld met een rood driehoekje staat, je een open schietschijf bent...
Idem met tanks, soms zie je een tank voorbij rijden die niet op de radar verschijnt. Hoe kan dit ?

Ivm het vliegen, begin het een beetje onder de knie te krijgen maar met presiesie een gebouw of laat staan 1 ventje te bombarderen, da lukt nog niet zo goed. En toch zijn er steeds freaks die daar met hun vliegertje over de 30 tot zelfs 48 kills halen :wtf:
Kweni hoor, is dat puur oefenen of gewoon cheaten ...
Oja en ik doe je uw parachutte open, ik stort altijd mooi te pletter terwijl die andere over ons kamp vliegen, er uit springen , tank nemen en heel de boel inpakken ...
verslafend spelleke, maar o zo frustrerend soms !

Unpro

Legacy Member
Parachute is gewoon op X drukken als ge uit het vliegtuig springt als ik mij da juist herinner.

Ik dacht btw dat hier nog DLC voor ging komen, hoor/zie ik toch niks meer van spijtig genoeg

Web Wiper

Legacy Member
Heb enorm genoten van deze game ! Maar eens top rang ben ik nu naar COD overgegaan :)

Mr Red

Legacy Member
Unpro zei:
Parachute is gewoon op X drukken als ge uit het vliegtuig springt als ik mij da juist herinner.

A ok, is proberen. Thx


oefenen ...
Ik haalde ook soms 30 kills + met vliegtuig.

Eerst zien dat je er 1 te pakke krijgt. Op de boot zijn ze meestal al weg en als je er een vindt op het eiland ligt er wel ergens een sniper op de loer.

Ik heb er nu een kleine 10u op gespeeld en denk dat mijn record op een povere 10kills ligt momenteel ....
Ik vermoed dat ik daar met een mega groot flkkerend driehoekje boven men hoofd rond sprint want ik heb soms nog de kans niet om door men visier te kijken :lol:

rafbanaan

Legacy Member
Ik had altijd 1 bij het begin va nde match.
Gewoon button bashe als het laadt en dan vlug vlug x klikken, kit maakt niet uit.
Dan gewn lopen naar een vliegtuig.

Dan ga je gewn laag vliegen naar andere carrier en schakel je hun boten uit.

Hier had ik al 10 kills bij met de start alleen ;)

cram

Legacy Member
Plezant spelleke,alleen spijtig dat je de controles niet naar eigen wens kan instellen.
Zeker de controles van de vliegtuigen.

Mr Red

Legacy Member
Heeft er iemand een verklaring wrm sommige spelers nauwelijks of nooit een driehoekje boven hun hoofd hebben hangen ?

Moloch

Legacy Member
die driehoekskes boven hun hoofd verschijnen alleen als ze gespot zijn door één van uw teammates, dat ze ze in hun vizier hadden maar nie konden killen bvb ;)

Mr Red

Legacy Member
Aaa ok.
verklaard wrm ik soms een zwaard in men rug kreeg zonder da ik die zag aankomen ...

Musilitar

Legacy Member
Is dit spel een beetje de moeite: zijn er nog genoeg spelers online, blijft het leuk, goede balance?
Staat nu voor 7.99 op de store en ben wel eens op zoek naar een aangename online shooter...

Makwaak

Legacy Member
Toine23 zei:
zijn er nog veel online? anders begin ik er nog is mee.

Vraag ik mij ook af. Zijn er nog veel spelers van hier online eigenlijk?
Nu ik MW2 ben beu gespeeld heb ik terug zin in B1943 :)

Toine79

Legacy Member
ik speel het terug tot wanneer Battlefield BC2 er is. Toch nog volle games te vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan