Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wazzipi zei:haha tis gewoon nostalgie das het leuke eraan![]()

Al ferm geamuseerd om met die zero's en die spitfires (of zijn et p90's?) rond te vliegen en die bommen te droppen
leuke afwisseling tussen de andere BF games door :applause: en der zit precies toch nog wat volk op online.. zeer verrast van de graphics ook, had et vele minder verwacht eerlijk gezegd 

