Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ikbenben zei:Tis hier zo stil...spelen de mensen BF1943 al niemeer![]()

Bt.Solid zei:ma nie zoveel en ze worden slecht gescrumbled zoda ge nogal te vaak de zelfde map 3 keer achtereen speelt.
Ik ben het ook wat beu nu,tis leuk maar toch nog niet half zo goed als een volwaardig battlefield deel.
Maar omdat het maar 12 eur gekost heeft lig ik er niet van wakker.

boba fett c3po zei:3 rondes per map hé, juist zoals in 1942.
ikbenben zei:Oei...ist zo erg![]()
![]()
