Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
Ik begin mij meer en meer te amuseren met snipen, lukt redelijk goe, maar veel kills moet ge er nie mee verwachten (tank + smg is toch de beste combinatie om kills te halen, telkens schieten en repareren :p)

ikbenben

Legacy Member
Mja,me momenten heb ik het ook wel al genoeg gezien maar amuseer er mij toch telkens weer mee als ik het aansteek.

@stony

kben u efkens komen helpen :p

Z3RoRoX

Legacy Member
Gisteren nog iets raars meegemaakt.. Ik wil vertrekken met ne vlieger in Coral Sea maar der passeert nen flauwen plezanten met zijne vlieger boven mij en em springt eruit.
Ik wil in mijne vlieger stappen en kvlieg plots in zijne vlieger.. baf et sop binnen..

mythe

Legacy Member
Komen er geen nieuwe maps normaal gezien? Want nu is het enkel wake island zeker?

Want als Wake Island de enigste map is hadden ze het in principe wel gratis mogen brengen zoals bf hero's.

Bt.Solid

Legacy Member
ma nie zoveel en ze worden slecht gescrumbled zoda ge nogal te vaak de zelfde map 3 keer achtereen speelt.
Ik ben het ook wat beu nu,tis leuk maar toch nog niet half zo goed als een volwaardig battlefield deel.
Maar omdat het maar 12 eur gekost heeft lig ik er niet van wakker.

TiZon

Legacy Member
Als er trouwens mensen nog graag samen online spelen...

Voeg maar toe...

PSN: Gert__ (speel op de account van mijn broer op bf :p )

Opticat

Legacy Member
Bt.Solid zei:
ma nie zoveel en ze worden slecht gescrumbled zoda ge nogal te vaak de zelfde map 3 keer achtereen speelt.
Ik ben het ook wat beu nu,tis leuk maar toch nog niet half zo goed als een volwaardig battlefield deel.
Maar omdat het maar 12 eur gekost heeft lig ik er niet van wakker.

3 rondes per map hé, juist zoals in 1942.

Teknohol1c

Legacy Member
Kheb gisteren bij u zitten spelen tizon, ge zat wel bij de vijand...

1 bepaalde match heb ik zitten lachen. Spel start, 9 vs 9 ofzo. Na 2 min zat ik daar nog met 4 vs 9 om te eindigen bij 1 vs 6... Maar ik gaf niet op, hier en daar toch een vlag gaan pikken, ma de vijand bleef in groep rondtrekken dus iedere keer ik hen tegenkwam molde ik er wel ene ma ze waren met te veel. Maar, ik gaf niet op!
En dan ineens, vanuit het niets... Mijn versterking: ikbenben. een minuutje later was het spel weer helemaal gevuld met spelers :lol:
Eindelijk die stamps van 3times best squad en 20kills in een spel gehaald

ikbenben

Legacy Member
Lol :D
Ja,ben der daar even zwaar in gevlogen :lol:
Volgend matchke weer goe bezig maar dan sloeg de ps vast, ben dan maar gestopt :(

mythe

Legacy Member
BF1942 moet een stuk beter geweest zijn. Want ik werd da gewoon niet beu :p.

Teknohol1c

Legacy Member
't is met z'n ups and downs bij mij... De ene dag lukt het goed, den andere dag bak ik er niks van...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan