Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
khad er daarstraks ene goe ligge in coral sea :p
Ik was op ne vlieger aant wachte en er komt ne vijand op onze boot afgestormd. Ik mijn rocket launcher in de aanslag en ik knal die vlieger aan gort :p

Moloch

Legacy Member
morgen eens bf hervatten, fucking hoofdpijn al heel den dag :sop: efkes online geweest maar tverslechtte nog dus maar offline gegaan :doh:

@summa; speelt ge conquest of coral? :)

Summaheat

Legacy Member
Moloch zei:
morgen eens bf hervatten, fucking hoofdpijn al heel den dag :sop: efkes online geweest maar tverslechtte nog dus maar offline gegaan :doh:

@summa; speelt ge conquest of coral? :)

conquest all the way babeh :p
gij nie ?
Ik krijg et van geen vliegers neer te halen :)

Total Score: 77082

General Stats

Losses 49 Wins 115
Accuracy 40%
Games Played 164
Kills 2629
Deaths 1115
Time Played 36.8 hours In-Game Rank
K/D Ratio 2.36 Score Per Minute 29.963

Moloch

Legacy Member
speel eigenlijk alleen coral sea :p planes neerschieten is het enige waar ik goe in ben :lol: mss eens met 2 op conquest in nen plane? zijn die bombers trouwens makkelijk neer te halen?

coax^

Legacy Member
Moloch zei:
speel eigenlijk alleen coral sea :p planes neerschieten is het enige waar ik goe in ben :lol: mss eens met 2 op conquest in nen plane? zijn die bombers trouwens makkelijk neer te halen?

Easy shit :p , alle 3 drie neergehaald verschillende keren . en op conquest is dat echt een luxe die manne kunnen minder goed (niet slecht=> voor de blijters ) vliegen en makkelijk neerhalen telkens en dan ja gewoon wat vliegen en eens je gang gaan op die basissen :p , moeten we eens doen ? :d

Moloch

Legacy Member
gaan we zeker eens doen, altijd maar coral verveelt ook rap é :p vandaag toch thuis want tis hier weer regenweer :sop:

Summaheat

Legacy Member
echt die shijtplanes eh :p , die bommen droppen echt on nauwkeurig , tis helemaal shit zooi :p

Solid Q

Legacy Member
bommen droppen gaat goed bij mij, enige wat mij stoort is dat er veel pop-ups zijn. Vlieg je plots tegen een radiomast of dergelijke en ben je eraan :)

Mr_Glober

Legacy Member
Wie eens in éénzelde team of tegen elkaar wil spelen mag mij ook altijd toevoegen...

PSN: Mr_Glober

Atrox

Legacy Member
Solid Q zei:
bommen droppen gaat goed bij mij, enige wat mij stoort is dat er veel pop-ups zijn. Vlieg je plots tegen een radiomast of dergelijke en ben je eraan :)

Enorm irritant imo, vooral die antennepalen, die zijt ge nie zofel, zeker nie als ge naar iets anders aant kijke zijt (bv vijandelijke vlieger of tijdens het strafen ...)
Ik vond ook dat ze die bommen wat sterker mochten maken. Ene keer ontplofte mijn bommen op 5m van een manneke en die liep gewoon verder :wtf:

ElGargamel

Legacy Member
kan iemand mij eens uitleggen hoe ik "my soldier" deftig kan bekijken?

Ik heb mij ingeschreven onder een ander email adres dan mijn PSN account, maar ik zie nergens de optie op die website op mijn psn account daar aan te linken.

En als ik gewoon in de zoekfunctie mijn online Nickname invoer zegt hij altijd dat hij die niet kan vinden.

Atrox

Legacy Member
Gisteren twee keer met mijn sniper iemand met een headshot uit zijn jeep geschoten, zalig om te zien :lol: Snipen is toch zo slecht nog nie, gisteren 3 postzegels in 1 game gehaald :p

Moloch

Legacy Member
goesting is wa verdwenen :sad: kga nog wel een paar keer spelen, moet nog 1 trophy voor 100% (100 matches, zit nu aan een 83 dachtek)

dr.salt

Legacy Member
ik ben ook voor de laatste trophy aant gaan :)

ben eigk vrij goed geworden al zeg ik het zelf, altijd in top 3 en toch vrij veel beste speler :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan