Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moloch zei:morgen eens bf hervatten, fucking hoofdpijn al heel den dagefkes online geweest maar tverslechtte nog dus maar offline gegaan :doh:
@summa; speelt ge conquest of coral?![]()


Moloch zei:speel eigenlijk alleen coral seaplanes neerschieten is het enige waar ik goe in ben
mss eens met 2 op conquest in nen plane? zijn die bombers trouwens makkelijk neer te halen?
, alle 3 drie neergehaald verschillende keren . en op conquest is dat echt een luxe die manne kunnen minder goed (niet slecht=> voor de blijters ) vliegen en makkelijk neerhalen telkens en dan ja gewoon wat vliegen en eens je gang gaan op die basissen
, moeten we eens doen ? :dSolid Q zei:bommen droppen gaat goed bij mij, enige wat mij stoort is dat er veel pop-ups zijn. Vlieg je plots tegen een radiomast of dergelijke en ben je eraan![]()

Randii zei:
