Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coax^

Legacy Member
Derjuist enkele spellen met de moloch/ Tempestkeeper , gedomineerd . we vlogen wel enkele keren tegen elkaar werd ek weer zo weggeslingerd ^^

Summaheat

Legacy Member
GaMe® zei:
Damn, Summaheat, uw stats zijn nice. :)

Thanks ;) moete we eens same spele ..
Maar ik zie uwe stats niet ?

De mijne : Profile | Battlefield 1943

Hit percentage : 39 %
tbegint wel wa tegen te steken soms :p als de deaths wa vervelend zijn kank echt op men tenen getrapt zijn :) zoals een sniper die een explosive op mijn tanksjtje doet , en btw ik shiet nooit met die mg's en boven de tank want je bent dood voor je het weet :)

Moloch

Legacy Member
idd twas de max :D zeker voor herhaling vatbaar :) spijtig da widow zorap weg was, en dat den voice chat altijd wegvalt :sad:

summaheat zit idd al een pak verder :p maar kheb nu eindelijk meer kills dan deaths :applause:

Total Score: 13523

General Stats
Losses 15 Wins 34
Accuracy 9% Games Played 49
Kills 437 Deaths 303
Time Played 11.1 hours In-Game Rank General
K/D Ratio 1.44 Score Per Minute 59.298

blijkbaar al general :p in het spel zelf sta ik nog op warrant officer :lol: kben u aan het inhalen é coax :cool:

Profile | Battlefield 1943

coax^

Legacy Member
nie overdrijven e man kzit nog zwaar voor uhum :p , wtf hebt al 134 kills meer wtf gij freak :p , en idd voor herhaling vatbaar :d kzal men stats es poste janet

coax^

Legacy Member
16430

Losses 45 Wins 50
Accuracy 15% Games Played 95
Kills 596 Deaths 617
Time Played 22.5 hours
K/D Ratio 0.97


nie slecht e :p :d check groen en rood vooral

Moloch

Legacy Member
maar 3k punten voor ze :p game of 5-6 en ksta gelijk :cool:

waar staat diene "veteran" trouwens voor op den officiele site? den n°1 heeft daar 2 staan, al derest blijkbaar 0 :wtf:

coax^

Legacy Member
ja das van de games da je hebt die kunde toevoegen maar tga niemeer . zoals zoveel e :p precies iets van de rommelmarkt waar ge paar kloppen op moe geven ^^ . ma ik speel die 5-6 games ook mee dusja probeer maar e :p

Moloch

Legacy Member
idd die bugs mogen ze eens fixen ze, stoort nie altijd maar kben ze liever kwijt :p

enja, morgen verderdoen é :D

coax^

Legacy Member
zij ma zeker ^^ , hmm hij hebt een mooie tv en pc , wa is uw adres ? :p

+ gestaat onde surveillance op BF site door mij =d gegaat me nie voorbijsteken

Moloch

Legacy Member
lol, sjans dat mijne job goed betaald anders wast ook gene waar geweest :p voor de prijs wat mijne tv 2 jaar geleden kost kan ik nu nen 42G10 kopen :sad: en diene recorder was ook nie goedkoop.. maja, kwoon toch nog "thuis" dus tmag er nog af voor de moment :)

soit, hopelijk gaan ze wat dlc uitbrengen, mss nieuwe maps (alhoewel ik dat betwijfel), of zelf nieuwe vliegtuigen zou nog de max zijn, zolang het nie meer kost dan het spel zelf natuurlijk

Summaheat

Legacy Member
coax^ zei:
16430

Losses 45 Wins 50
Accuracy 15% Games Played 95
Kills 596 Deaths 617
Time Played 22.5 hours
K/D Ratio 0.97


nie slecht e :p :d check groen en rood vooral
wel het dubbele van tijd gespeelt dan tempest , :p

coax^

Legacy Member
Summaheat zei:
wel het dubbele van tijd gespeelt dan tempest , :p

haha , valsspelers :p , maar men zus heeft es zot gedaan en bij hem niet . maar jij hebt wel zeer nice stats , chapeau. grtz

coax^

Legacy Member
Moloch zei:
lol, sjans dat mijne job goed betaald anders wast ook gene waar geweest :p voor de prijs wat mijne tv 2 jaar geleden kost kan ik nu nen 42G10 kopen :sad: en diene recorder was ook nie goedkoop.. maja, kwoon toch nog "thuis" dus tmag er nog af voor de moment :)

soit, hopelijk gaan ze wat dlc uitbrengen, mss nieuwe maps (alhoewel ik dat betwijfel), of zelf nieuwe vliegtuigen zou nog de max zijn, zolang het nie meer kost dan het spel zelf natuurlijk

gemoogt es eentje voor mij kopen :p haha , ja idd nieuwe mapkes en vliegerkes zou nice zijn . Die van de usmc is echt slecht :s

Moloch

Legacy Member
steek het maar op u zus :p en ik vind u nie op den officiele site é, dan zou'k u kunnen surveilleren maja.. :)

nieuwe maps zullen wel komen denkek, maar liefst eerst nen patch voor die bugs, da zou al een heel pak schelen, ofwel iets gelijk teamspeak/ventrilo voor de ps3 maken, der zit wel nen voiche chatroom op de ps3, morgen keer zien wat da geeft

en nu gaak gaan maffen :p

coax^

Legacy Member
Moloch zei:
steek het maar op u zus :p en ik vind u nie op den officiele site é, dan zou'k u kunnen surveilleren maja.. :)

nieuwe maps zullen wel komen denkek, maar liefst eerst nen patch voor die bugs, da zou al een heel pak schelen, ofwel iets gelijk teamspeak/ventrilo voor de ps3 maken, der zit wel nen voiche chatroom op de ps3, morgen keer zien wat da geeft

en nu gaak gaan maffen :p

men naam is Black_spike e :p nie coax ^^

GaMe®

Legacy Member
Wow, de ganse nacht een winning streak gedaan. :D Ik kon maar niet stoppen. Heb zitten spelen tot half 5 :/

donald20

Legacy Member
kunt ge geigenlijk inloggen met uw psn gegevens op de site van batelfield 1943 of moet ge ne andere acount maken ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan