Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:Damn, Summaheat, uw stats zijn nice.![]()
moete we eens same spele ..
als de deaths wa vervelend zijn kank echt op men tenen getrapt zijn
zoals een sniper die een explosive op mijn tanksjtje doet , en btw ik shiet nooit met die mg's en boven de tank want je bent dood voor je het weet 
zeker voor herhaling vatbaar
spijtig da widow zorap weg was, en dat den voice chat altijd wegvalt
ad:
maar kheb nu eindelijk meer kills dan deaths :applause:
in het spel zelf sta ik nog op warrant officer
kben u aan het inhalen é coax 
voor de prijs wat mijne tv 2 jaar geleden kost kan ik nu nen 42G10 kopen
ad: en diene recorder was ook nie goedkoop.. maja, kwoon toch nog "thuis" dus tmag er nog af voor de moment 
wel het dubbele van tijd gespeelt dan tempest ,coax^ zei:16430
Losses 45 Wins 50
Accuracy 15% Games Played 95
Kills 596 Deaths 617
Time Played 22.5 hours
K/D Ratio 0.97
nie slecht e:d check groen en rood vooral

Summaheat zei:wel het dubbele van tijd gespeelt dan tempest ,![]()
, maar men zus heeft es zot gedaan en bij hem niet . maar jij hebt wel zeer nice stats , chapeau. grtzMoloch zei:lol, sjans dat mijne job goed betaald anders wast ook gene waar geweestvoor de prijs wat mijne tv 2 jaar geleden kost kan ik nu nen 42G10 kopen
ad: en diene recorder was ook nie goedkoop.. maja, kwoon toch nog "thuis" dus tmag er nog af voor de moment
soit, hopelijk gaan ze wat dlc uitbrengen, mss nieuwe maps (alhoewel ik dat betwijfel), of zelf nieuwe vliegtuigen zou nog de max zijn, zolang het nie meer kost dan het spel zelf natuurlijk
haha , ja idd nieuwe mapkes en vliegerkes zou nice zijn . Die van de usmc is echt slecht 
en ik vind u nie op den officiele site é, dan zou'k u kunnen surveilleren maja.. 

Moloch zei:steek het maar op u zusen ik vind u nie op den officiele site é, dan zou'k u kunnen surveilleren maja..
nieuwe maps zullen wel komen denkek, maar liefst eerst nen patch voor die bugs, da zou al een heel pak schelen, ofwel iets gelijk teamspeak/ventrilo voor de ps3 maken, der zit wel nen voiche chatroom op de ps3, morgen keer zien wat da geeft
en nu gaak gaan maffen![]()
nie coax ^^