Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gamer 01 zei:Raar, maar ik krijg geen trophies. Weet iemand hoe dat zou komen?
Gamer 01 zei:ah, komt dus door die updates enzo? morgen nog eens proberen dan
)CoBalT zei:en WTF at omaha beach? die werd totaal nie gespeeld in BF 1942![]()


ElGargamel zei:ik speelde vroeger battlefield bijna ook alleen maar tegen bots ^^
zeg, hoe hebben jullie je soldier aan het werk gekregen op bf1943.com? hoe moet je ten eerste al je soldier linken aan je account? en ten tweede, wordt mijn soldier niet eens gevonden in de database.
of ligt dit allemaal en EA en hoef ik enkel te wachten tot dit gefixed wordt?![]()
, twaren goeie matchen 
en der zijn nu meer en meer van de tegenpartij die op uwe boot neerdalen en daar staan campen, wat ze nie weten is dat ge op die schepen geen punten krijgt
(ik wel als ik ze kill
)