Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toine79

Legacy Member
ben ongeveer elke dag rond 17h online tot 19h30 want daarna moet ik achter de kookpotten staan.

Summaheat

Legacy Member
Total time played 1d 2h 37m
Total score 52075
Leaderboard placement 794
Kills 1779
Deaths 859
Games played 119
Wins 75
Losses 44
Score per minute 17

Web Wiper

Legacy Member
Gamer 01 zei:
ah, komt dus door die updates enzo? morgen nog eens proberen dan

't Zou ondertussen al weer in orde moeten zijn ...
(excuses trouwens voor mijn wat lompe reactie daarpas :$ )

ElGargamel

Legacy Member
ze mogen er gerust wat nieuwe maps in steken. van die andere klassieke bf maps :-)

morb

Legacy Member
die voicechat werkt ook precies ni 100%.
Twerkt voor 5 min. en dan niet meer...

CoBalT

Legacy Member
Gazala en El Alamein!

en WTF at omaha beach? die werd totaal nie gespeeld in BF 1942 :p

TM-Worthless

Legacy Member
CoBalT zei:
en WTF at omaha beach? die werd totaal nie gespeeld in BF 1942 :p

Kspeelde die het liefst, en in die tijd was ik al content als ik tegen bots speelde ze :lol:

ElGargamel

Legacy Member
ik speelde vroeger battlefield bijna ook alleen maar tegen bots ^^

zeg, hoe hebben jullie je soldier aan het werk gekregen op bf1943.com? hoe moet je ten eerste al je soldier linken aan je account? en ten tweede, wordt mijn soldier niet eens gevonden in de database.

of ligt dit allemaal en EA en hoef ik enkel te wachten tot dit gefixed wordt? ;)

sele

Legacy Member
Total time played 4h 32m 56s Total score 4215 Leaderboard placement 82450 Kills 172 Deaths 175 Games played 21 Wins 10 Losses 11 Score per minute 13

ben blij met 50/50 kd enzo

Summaheat

Legacy Member
Total time played 1d 5h 15m
Total score 58594
Leaderboard placement 630
Kills 1997
Deaths 922
Games played 129
Wins 84
Losses 45

coax^

Legacy Member
ElGargamel zei:
ik speelde vroeger battlefield bijna ook alleen maar tegen bots ^^

zeg, hoe hebben jullie je soldier aan het werk gekregen op bf1943.com? hoe moet je ten eerste al je soldier linken aan je account? en ten tweede, wordt mijn soldier niet eens gevonden in de database.

of ligt dit allemaal en EA en hoef ik enkel te wachten tot dit gefixed wordt? ;)

Voor je te linken is het gewoon je account aanmaken op die site maar ik had dat al van Bf 2142 en 1942 . Alee zo ging het toch bij mij . dat van de database lukt zelf niet bij me dusja .

Weet trouwens iemand hoe je die spellen kan linken zoals BF2142 , BF 1942 , BF heroes aan je account dan krijg je veteran points .

Moloch

Legacy Member
http://battlefield1943.com/soldier/profile/201363800/ps3

Total Score: 5280

General Stats
Losses 9 Wins 17
Accuracy 10% Games Played 26
Kills 175 Deaths 188
Time Played 6.08 hours In-Game Rank Second Lieutenant
K/D Ratio 0.93 Score Per Minute 17.901

weer wat op coral gezeten, nog 20 kills kunnen halen in 1 ronde zonder al te veel te sterven, direct 600+ punten gekregen :p, twaren goeie matchen :D

wel soms hatelijk dat als ik vlak achter ene zit enorm veel moe schieten op zijne staart om hem neer te halen, terwijl als ze achter mij zitten een paar keer mijne staart meehebben en tis kaput.. :wtf: en der zijn nu meer en meer van de tegenpartij die op uwe boot neerdalen en daar staan campen, wat ze nie weten is dat ge op die schepen geen punten krijgt :rofl: (ik wel als ik ze kill :p)

Solid Q

Legacy Member
Wa hebt ge eraan om telkens hier uw stats neer te zetten, als je leuke en spannende momenten wil neerpennen ok, dat doe ik ook ... maar heeft toch geen zin dat iedereen hier zijn stats updated
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan