Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
coral sea is nie slecht imo, dogfights liggen mij wel :D zit nu altijd in de top3 en mijn ranks schieten omhoog :applause:

Total Score: 2722

General Stats
Losses 8 Wins 11
Accuracy 11% Games Played 19
Kills 97 Deaths 140
Time Played 4.31 hours In-Game Rank Sergeant Major
K/D Ratio 0.69 Score Per Minute 23.707

dr.salt

Legacy Member
ik ben ondertss reuzebehendig met het vliegtuig en doe waanzinnige stunts, maar andere vliegtuigen uit de lucht knallen blijft haast onmogelijk, ookal mik ik op die rectangle blijf ik die percies missen...

Opticat

Legacy Member
Gewoon aan de hand van de snelheid/afstand van de vijand gokken waar hij gaat zijn en in die richting schieten, niet op die grote rode cirkel (tenzij je er vlak achter hangt natuurlijk).

coax^

Legacy Member
kvind nie zo tof , 4-5 vliegtuigen rond me vlieg ik achter 1 knal em goed af maar niet kapot , knalt een andere em neer krijg ik niks van assist points :s maja liever gewoon battle :p

Liquid Li0n

Legacy Member
hoe doet ge die parachute open? want das nen throphy om 2sec in de lucht te hangen

Fir3wulf

Legacy Member
heb ook al een paar planes neergehaald in coral sea :) lukt me anders nooit, begin het een beetje te kunne :)

MegaMentor

Legacy Member
Kwordt al beter met die vliegtuigen :p Daarnet nog 14 kills gehaald op Coral Sea, eens ge uw eigen vliegtuig de baas kunt en ge kunt ongeveer inschatten waar te richten om andere op een afstand uit de lucht te halen dan haal je vlotjes de ene na de andere neer.

coax^

Legacy Member
kzou het toffer vinden met squads van 9 lives te spelen dan heb je tenminste enkele teamgenoten die je coveren en niet zo lame gekilled word :s

ElGargamel

Legacy Member
die map van coral sea wil bij mij maar niet komen... ik heb alle maps zeker een paar keer gedaan en nog zit die er niet tussen :(

coax^

Legacy Member
kweet het , heb ek ook al proberen aan meedoen maar zonder succes . een squad op een random server is ook tof maarja

MegaMentor

Legacy Member
ElGargamel zei:
die map van coral sea wil bij mij maar niet komen... ik heb alle maps zeker een paar keer gedaan en nog zit die er niet tussen :(

Om de nieuwe map te spelen moet je de Air Superiority mode spelen, de laatste optie in het main menu.

ElGargamel

Legacy Member
mentor0 zei:
Om de nieuwe map te spelen moet je de Air Superiority mode spelen, de laatste optie in het main menu.

De laatste optie in het main menu is Leaderboards bij mij...
Meh, en mn stats zijn ook nog is down -_-

Web Wiper

Legacy Member
ElGargamel zei:
De laatste optie in het main menu is Leaderboards bij mij...
Meh, en mn stats zijn ook nog is down -_-

Idem hier, toch al een dik uur ... AS is dan duidelijk ook niet beschikbaar :crazy:

Bt.Solid

Legacy Member
Heb het mij ook aangeschaft,
wel fun voor 13 eur.
dat er geen skills of level systeem inzit vind ik goed,speelt toffer als iedereen dezelfde stats heeft,nu komt het echt op skills aan.

Toine79

Legacy Member
voor de mensen die graag in een squad willen spelen, mogen me toevoegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan