Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sele zei:wa kunde eigenlijk met die rangs doen?krijgde daar ooit iets extra voor ofzo?
Moloch zei:

Zo heb ik dat drie keer kunnen doen vandaag hahaWebAddict zei:Ook aangeschaft, via het sharingstopic.
Add me op psn - OMFGCLAYAIKEN voor een leuk potje ragwerk![]()

firewulf1 zei:onder ragwerk versta ik toch iets anders ze![]()


Atrox zei:Wat ik haat is dat ge laag aant vliegen zijt voor een air raid en dat daar ineens zo'n onnozel smal paalke uitsteekt en da ge daar tegenop vliegt --> -10![]()

,hoop dat dit wel in de pc versie zit,console versie heeft gewoon minder knoppen om te gebruiken door die controler esele zei:kvind spel wel leuk ma ik mis iets!zo dat die boten van voor niet open gaat als met de pc versie van 1942 en dan jahy al die andere dinge e beetje meer inzoomen op de map,nog nen andere vieuw in de vlieger dak niks kan zien van vlieger allen maar crosair,en die dingen zo als requesting pickup enzo da zit er ook ni in,hoop dat dit wel in de pc versie zit,console versie heeft gewoon minder knoppen om te gebruiken door die controler e
