Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
wa kunde eigenlijk met die rangs doen?krijgde daar ooit iets extra voor ofzo?

Moloch

Legacy Member
20090717.jpg

Solid Q

Legacy Member
Moloch zei:

Hahaha :D

Destraks nog een paar matchkes gespeeld. Nog een mooie situatie gehad... ik zie een vliegtuig vertrekken van vijandig schip, ik vlieg er netjes achter en knal het rustig uit de lucht , ik denk dat die kerel nog geen 10 seconden in de lucht was, wat voor een frustratie moet dat niet geven :) Zo heb ik dat drie keer kunnen doen vandaag haha

Ik word ook beter in het bommen smijten, stuk of 3 tanks uitgeschakeld... en veel jeeps

WebAddict

Legacy Member
Ook aangeschaft, via het sharingstopic.


Add me op psn - OMFGCLAYAIKEN voor een leuk potje ragwerk :D

coax^

Legacy Member
bij mij werkt my soldier op BF1943 site voor het eerst maar men postcards , awards staat niks ingevuld dus nog steeds niet in orde :s en we zitten bijna aan de 43M

Teknohol1c

Legacy Member
firewulf1 zei:
onder ragwerk versta ik toch iets anders ze :unsure:

Wa wil je met zo'n psn-id :lol:

't was al een weekje geleden dat ik had gespeeld. Gisteren nog es gespeeld en 't heeft lang geduurd eer ik er weer in kwam ze... top 3 was een rariteit geworden...
Maar 't blijft dikke fun :D

Atrox

Legacy Member
Wat ik haat is dat ge laag aant vliegen zijt voor een air raid en dat daar ineens zo'n onnozel smal paalke uitsteekt en da ge daar tegenop vliegt --> -10 :(

Teknohol1c

Legacy Member
idd en met gelijk wa ander voertuig rijd ge da kapot gelijk dat 't ne tandenstoker is...

Fir3wulf

Legacy Member
Atrox zei:
Wat ik haat is dat ge laag aant vliegen zijt voor een air raid en dat daar ineens zo'n onnozel smal paalke uitsteekt en da ge daar tegenop vliegt --> -10 :(

air raid zijn die 3 vliegtuigen die de shit uit de grond beneden bombarderen, ma ik weet wa ge bedoeld :)

leazi

Legacy Member
ik kan best goed vliegen al zeg ik het zelf...
ik eindig bijna altijd in de top 3 en ik speel vaak met vriende van mij samen.

en wij zijn 9 van de 10 keer altijd de top squad :D

sele

Legacy Member
kvind spel wel leuk ma ik mis iets!zo dat die boten van voor niet open gaat als met de pc versie van 1942 en dan jahy al die andere dinge e beetje meer inzoomen op de map,nog nen andere vieuw in de vlieger dak niks kan zien van vlieger allen maar crosair,en die dingen zo als requesting pickup enzo da zit er ook ni in :(,hoop dat dit wel in de pc versie zit,console versie heeft gewoon minder knoppen om te gebruiken door die controler e

Fir3wulf

Legacy Member
werken squads nu al terug? Want sinds de fix heb ik daar problemen mee gekregen, voordien nooit.

Teknohol1c

Legacy Member
sele zei:
kvind spel wel leuk ma ik mis iets!zo dat die boten van voor niet open gaat als met de pc versie van 1942 en dan jahy al die andere dinge e beetje meer inzoomen op de map,nog nen andere vieuw in de vlieger dak niks kan zien van vlieger allen maar crosair,en die dingen zo als requesting pickup enzo da zit er ook ni in :(,hoop dat dit wel in de pc versie zit,console versie heeft gewoon minder knoppen om te gebruiken door die controler e

Als je al die dingen mist dan moet je terug BF1942 op pc gaan spelen he. Deze dingen zitten er niet in voor een reden. Welk nut heeft het of die boten nu wel of ni opengaan...
bezie dit spel als: back tot basics. dat er niks van upgrades enzo zitten vind ik gewoon perfect, iedereen speelt met hetzelfde en 't hangt alleen (of grotendeels toch) af van de skills. En voor de noobs is er nog steeds de noob-tube :lol:

firewulf: gisteren had ik toch geen probleem met squads hoor

BugR

Legacy Member
ik mis ook wel wa , zoals ne server browser of ne chat ingame . mensen uitschelden via internet is een basis recht !

Ik denk dat ik meer fun had gehad om bf1942 ergens aan 5€ te kopen omdat deze opgepoetste light versie toch wa vervelend begint te worden na nen tijd

morb

Legacy Member
ik probeer dus al van verleden nacht bf1943 te gamen maar lukt dus niet.
Krijg constant de melding :

failed to create ea account. cannot connect to ea online..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan