Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
reavX zei:
hohja die smg valt uiteindelijk wel, maar idd rifles zijn een pak sterker.

Enigste klote bij rifleman is dat ge geen bazooka hebt, echt hatelijk als er een tank afkomt :lol: Heb wel al ooit een tank neergehaald met zo'n mortier :cool:

Ik had trouwens liever een gewone map gezien dan die Coral Sea, ma bon, we zulle wel zien e

Fir3wulf

Legacy Member
mja ik zag facebook app, dacht da da enkel voor die 43000000 kills was.
Mja bon da hebk dus nie

Web Wiper

Legacy Member
Waarom blijft iedereen toch beweren dat de leaderboards niet werken ? Vind er perfect mijn stats terug ?

1) Surf naar Leaderboards | Battlefield 1943
2) Verander het vakje van 'xbox' naar 'ps3'
3) Voer je nick in (hoofdlettergevoelig)
4) Klik 'search' en voila, in de lijst die verschijnt zal jouw nick staan met de basisgegevens

Summaheat

Legacy Member
Place Rank Soldier name Score Kills Deaths Score/minute Time played
301 summaheat 194769 1605 790 77 1d 0h 26m

edit :

+ hoogste game is 1042 puntentotaal , wie kan beter? :) voor de highscore

1)1042..
2)..
3)..
4)..

copy paste , edit :)

Fir3wulf

Legacy Member
Web Wiper zei:
Waarom blijft iedereen toch beweren dat de leaderboards niet werken ? Vind er perfect mijn stats terug ?

1) Surf naar Leaderboards | Battlefield 1943
2) Verander het vakje van 'xbox' naar 'ps3'
3) Voer je nick in (hoofdlettergevoelig)
4) Klik 'search' en voila, in de lijst die verschijnt zal jouw nick staan met de basisgegevens

mja ke, ik dacht da alleen uwe naam der dan opkwam :)
stond idd wel tusse de lijst. Vond wel geen k/D gegevens terug, alleen kills en deaths

Atrox

Legacy Member
40864 Atrox87 89655 220 171 78 7h 26m 9s

Denk nie da da slecht is? Of wel? :p

Greenie

Legacy Member
niets is slecht he, zolang je jezelf maar amuseert
het is uiteindelijk een arcade game :)

Web Wiper

Legacy Member
firewulf1 zei:
mja ke, ik dacht da alleen uwe naam der dan opkwam :)
stond idd wel tusse de lijst. Vond wel geen k/D gegevens terug, alleen kills en deaths

Kills delen door deaths en tadaa = k/d :wtf:

Greenie

Legacy Member
Web Wiper zei:
Waarom blijft iedereen toch beweren dat de leaderboards niet werken ? Vind er perfect mijn stats terug ?

1) Surf naar Leaderboards | Battlefield 1943
2) Verander het vakje van 'xbox' naar 'ps3'
3) Voer je nick in (hoofdlettergevoelig)
4) Klik 'search' en voila, in de lijst die verschijnt zal jouw nick staan met de basisgegevens

1) verander soldier of honor naar andere classes
of
2) klik op je naam

hence "het werkt niet"

GaMe®

Legacy Member
Web Wiper zei:
Waarom blijft iedereen toch beweren dat de leaderboards niet werken ? Vind er perfect mijn stats terug ?

1) Surf naar Leaderboards | Battlefield 1943
2) Verander het vakje van 'xbox' naar 'ps3'
3) Voer je nick in (hoofdlettergevoelig)
4) Klik 'search' en voila, in de lijst die verschijnt zal jouw nick staan met de basisgegevens

Werkt hier zo hard niet he. Zoek maar eens op "Blue_Devil".

"Sorry, no such soldier."

Summaheat

Legacy Member
GaMe® zei:
Werkt hier zo hard niet he. Zoek maar eens op "Blue_Devil".

"Sorry, no such soldier."

Uw naam staat niet in de servers ;.. mss de demo gespeelt?

edit : strange had er geen last van maar heb het plots ook :p

"Sorry, no such soldier."
Damn de virus opgelopen ofzo.. Maar op facebook gaat het nog

Fir3wulf

Legacy Member
Summaheat zei:
Uw naam staat niet in de servers ;.. mss de demo gespeelt?

edit : strange had er geen last van maar heb het plots ook :p

"Sorry, no such soldier."
Damn de virus opgelopen ofzo.. Maar op facebook gaat het nog

awel ja, da had ik ook. Ben genen retard en ik zeg zoiets nie als ik alles al nie heb geprobeerd

devil

Legacy Member
mijn stats

maar ik ben al hoger gerankt die in game rank klopt niet ben rank 20 ofzo

Losses 13 Wins 27
Accuracy 31%
Games Played 40
Kills 379 Deaths 258
Time Played 8.28 hours
In-Game Rank Lieutenant Colonel
K/D Ratio 1.47
Score Per Minute 3.826

Levicious

Legacy Member
devil zei:
mijn stats

maar ik ben al hoger gerankt die in game rank klopt niet ben rank 20 ofzo

Losses 13 Wins 27
Accuracy 31%
Games Played 40
Kills 379 Deaths 258
Time Played 8.28 hours
In-Game Rank Lieutenant Colonel
K/D Ratio 1.47
Score Per Minute 3.826

Via facebook kloppen alle stats wel , behalve het logotje van uw rang.
Maar u ingame rank naam klopt wel :)

Epenis meeting :rofl:

coax^

Legacy Member
1)1042..
2)440
3)..
4)..

Kan niet beter zot ! :p , maar kwou wel eens proberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan