Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

biertap

Legacy Member
och jongen zoe ge nie tschijt krijgen...kweenie oeveel van die hard achievements net gehaald, 20 melee kills en van die dingen, 50 scope kills, terwijl dak mij daar anders nooit mee bezig houdt...

in ene keer...connection lost... >_<

biertap

Legacy Member
Tidus1983 zei:
worden die niet opgeslagen het moment dat je ze verkregen hebt?
check eens, het zou kunnen dat ze toch nog gesaved zijn hoor.

blijkbaar nie...weer typisch battlefield, al bij elke editie hebk da voorgehad...omduur is de goesting over om nog te spelen ze....

was 3 ranks omhoog gegaan ook, ook al kwijt zo te zien, tss....

edit: daarnet weeral connection problems...Godverdomme, da ze da spel eerst deftig testen vooraleer zet online smijten

benpast

Legacy Member
biertap zei:
blijkbaar nie...weer typisch battlefield, al bij elke editie hebk da voorgehad...omduur is de goesting over om nog te spelen ze....

was 3 ranks omhoog gegaan ook, ook al kwijt zo te zien, tss....

edit: daarnet weeral connection problems...Godverdomme, da ze da spel eerst deftig testen vooraleer zet online smijten

Toevallig altijd om 11u als ze onderhoud doen aan hun servers?

Summaheat

Legacy Member
op de site is er een andere ranking in verband met de leaderbord . Hoe zit dat in elkaar?
plaats nick score kills deaths playtime
Op de site : 424 summaheat 187119 1297 693 18 21h 1m 14s

En in het game : Score 37900

Me very confused

biertap

Legacy Member
als ter constant van die connection problems zijn, en alleman zijn kills nie geregistreerd worden, dan zal het idd nog nen eind duren :/

Greenie

Legacy Member
op de site heb je ook verschillende rankings
per class & per type voertuig
al werkt het ook gewoon nog steeds niet hoe het moet

Cookiebear

Legacy Member
net de demo gespeeld, 3 matchkes gespeeld, 2 keer de eerste, 1 keer de 3.

die riflemen en scouts zijn toch een pak beter dan die engineers, die scouts hun pistool is wel sterk :oink:

syndrom

Legacy Member
hohja die smg valt uiteindelijk wel, maar idd rifles zijn een pak sterker.

Toine79

Legacy Member
kan/wil er iemand mijn stats is posten? ik weet niet waar ik ze kan vinden en my soldier werkt hier ni.

TM-Worthless

Legacy Member
Toine23 zei:
kan/wil er iemand mijn stats is posten? ik weet niet waar ik ze kan vinden en my soldier werkt hier ni.


Toine79
Losses 40 Wins 42
Accuracy 43 % Games Played 82
Kills 715 Deaths 412
Time Played 18.9 K/D Ratio 1.74


Here you go, rep staat hier beneden &#9660; ;)

Fir3wulf

Legacy Member
waar vind ge uw stats nu trug? zelfs bij leaderboards op de site zegt hij sorry no such soldier found

Summaheat

Legacy Member
Total Score: 42635

General Stats

Losses 38 Wins 66
Accuracy 36% Games Played 104
Kills 1494 Deaths 763
Time Played 23.2 hours In-Game Rank
K/D Ratio 1.96 Score Per Minute 32.645


Kill death ratio bijna 2 :d :d :d

BugR

Legacy Member
Losses 24 Wins 45
Accuracy 26% Games Played 69
Kills 635 Deaths 290
Time Played 15.7 hours In-Game Rank
K/D Ratio 2.19 Score Per Minute 15.329

rank is chief warrant officer silver , accuracy trekt wel op geen ballen met die ps controller
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan