Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Mijn stats :

R016.png


Losses 13
Wins 26
Accuracy 29%
Games Played 39
Kills 464
Deaths 192
Time Played 10.1 hours
In-Game Rank Major General
K/D Ratio 2.42
Score Per Minute 9.016

Ik verschiet er van dat mijn score per minute maar zo laag is :( Nochtans pak ik vrij veel vlaggen
En stats kloppen niet want ik denk dat ik al 5 rangen hoger ben :D
Ben momenteel zo een bronzen vierkantje :)

Opticat

Legacy Member
Levicious zei:
Mijn stats :

R016.png


Losses 13
Wins 26
Accuracy 29%
Games Played 39
Kills 464
Deaths 192
Time Played 10.1 hours
In-Game Rank Major General
K/D Ratio 2.42
Score Per Minute 9.016

Ik verschiet er van dat mijn score per minute maar zo laag is :( Nochtans pak ik vrij veel vlaggen
En stats kloppen niet want ik denk dat ik al 5 rangen hoger ben :D
Ben momenteel zo een bronzen vierkantje :)

Bronzen vierkantje is Warrant officer dacht ik, lager dan Major General :p

coax^

Legacy Member
men stats sucken wel serieus . Kga vooral voor de vlagjes en de punten en eerst men snipen verbeteren ipv kills maken met die rifle . Ksta veel bovenaan maar met mss 5 kills ofzo :p ^^

Atrox

Legacy Member
boba fett c3po zei:
Bronzen vierkantje is Warrant officer dacht ik, lager dan Major General :p

Iemand is eigenlijk Warrant officer wanneer hij in de overgangsfase zit tussen onderofficier (NCO, non-commissioned officer) en officier (CO, commissioned officer), meestal met redelijk wat ervaring.

leazi

Legacy Member
ik sta bijna altijd wel bovenaan met zo'n 10 tot 20 kills en een aantal vlaggen die ik gepakt heb.

het maakt mij op dit moment niet uit of ik vaak dood ga ofzo het gaat nu tog puur om de punten tot je lev 25 bereikt hebt dan ga ik wel weer extra goed spelen enzo.

Levicious

Legacy Member
boba fett c3po zei:
Bronzen vierkantje is Warrant officer dacht ik, lager dan Major General :p


Huh? Maar die afbeelding klopt allesinds niet.
Je hebt nog hetzelfde maar dan met nog een streepje onder.
En daar ben ik ook al voorbij.
Nu zo een eenvoudig bronzen klein vierkantje.

Zal eens ingame moeten kijken hoe het noemt :)

BugR

Legacy Member
wtf , major general is toch 2 sterren . die afbeelding is staff sergeant ofzo

sypro9000

Legacy Member
ikbenben zei:
Zou het niet mogelijk zijn om eruit te springen en met een parachute op een stuk eiland te landen :D

Gaat niet, je krijgt een countdown eens je uit je vliegtuig bent dat je uit die area moet in zoveel seconden maar daar kan je natuurlijk niks aan doen en je bent dus dood. Dus mensen die uit hun vlieger springen om de andere geen kill te geven verkloten alleen hun eigen score door de suicide -10.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
hier alvast eens mijn stats tonen :p.


Lieutenant Colonel

Total Score: 8855

General Stats
Losses 13 Wins 18
Accuracy 28% Games Played 31
Kills 334 Deaths 207
Time Played 6.73 hours In-Game Rank Lieutenant Colonel
K/D Ratio 1.61 Score Per Minute 49.689

FreakyJP

Legacy Member
firewulf1 zei:
ge kunt wel in een van die maps op die gezonken boot landen :)

same, het is leuk voor een half uurke ofzo, ma echt meer dan een uur kan ik het niet meer spelen. Te weinig variatie en teveel 'been there, done that' gevoel, zeker aangzeien het een remake is :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan