Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

reavX zei:ik ben het eigenlijk redelijk beu gespeeld al
Bl@ckDevil zei:Heb het nu nog niet zoveel gespeeld (13 matchen oid.), maar kan mij wel voorstellen als je aan 80-90 matchen zit dat het redelijk beu wordt.

Bl@ckDevil zei:Heb het nu nog niet zoveel gespeeld (13 matchen oid.), maar kan mij wel voorstellen als je aan 80-90 matchen zit dat het redelijk beu wordt.
coax^ zei:niet echt goed , kspeel niet zoveel shooters op ps3 dus nog wat wennen ^^
ikbenben zei:Niet mee inzitten...ge speelt in de eerste plaats nog altijd voor de fun![]()

dibo zei:Ik denk dat mijn k/d zo ongeveer 0,03 moet zijn...
En dat met mijn Battlefield verleden, een schande!
Dat schieten op PS3 blijft moeilijk voor mij. Te weinig tijd om het écht in de vingers te krijgen.
Mijn competitieve periode is gelukkig voorbij, als ik mij maar amuseer!
Nu amper 1,12 ...
den zot zei:op shooters moet en zal ik altijd een kd hebben boven de 1.50 anders ben ik niet tevreden
, kan ik niet denk ik men rechtse duim wil daarvoor niet genoeg meegaan . op pc ok dat is makkelijker maar chique van je 