Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Summaheat

Legacy Member
Total Score: 27966
Losses 31 Wins 43
Accuracy 34% Games Played 74
Kills 1012 Deaths 574
Time Played 16.5 hours In-Game Rank
K/D Ratio 1.76 Score Per Minute 16.93

Moloch

Legacy Member
Total Score: 1350
Losses 6 Wins 6
Accuracy 11% Games Played 12
Kills 52 Deaths 92
Time Played 2.47 hours In-Game Rank Sergeant 1st Class
K/D Ratio 0.57 Score Per Minute 9.196

richten in shooters gaat maar moeizaam met nen controller.. op den N64 vroeger beheerste ik dat perfect, maar op de ps3 suck ik gewoon :p

Blackdevil

Legacy Member
reavX zei:
ik ben het eigenlijk redelijk beu gespeeld al

Heb het nu nog niet zoveel gespeeld (13 matchen oid.), maar kan mij wel voorstellen als je aan 80-90 matchen zit dat het redelijk beu wordt.

syndrom

Legacy Member
Bl@ckDevil zei:
Heb het nu nog niet zoveel gespeeld (13 matchen oid.), maar kan mij wel voorstellen als je aan 80-90 matchen zit dat het redelijk beu wordt.

ik zit bijlange nog niet aan 80 matchen :D

Maar er zijn gewoon te veel kleine dingen waar ik mij aan erger

ikbenben

Legacy Member
Bl@ckDevil zei:
Heb het nu nog niet zoveel gespeeld (13 matchen oid.), maar kan mij wel voorstellen als je aan 80-90 matchen zit dat het redelijk beu wordt.

Dat is met COD toch ook zo.
Vroeger COD4 echt maanden aan een stuk gespeeld.Toen COD5 uitkwam was ik het ook direct beu.

coax^

Legacy Member
Captain

Total Score: 7099

General Stats

Losses 30 Wins 25
Accuracy 24% Games Played 55
Kills 257 Deaths 347
Time Played 13.6 hours In-Game Rank Captain
K/D Ratio 0.74 Score Per Minute 9.386

niet echt goed , kspeel niet zoveel shooters op ps3 dus nog wat wennen ^^

ikbenben

Legacy Member
coax^ zei:
niet echt goed , kspeel niet zoveel shooters op ps3 dus nog wat wennen ^^

Niet mee inzitten...ge speelt in de eerste plaats nog altijd voor de fun :niceone:

Web Wiper

Legacy Member
Idd, ik vind het eigenlijk goed dat de nadruk niet op K/D ligt in deze game. Gewoon vet fun !

PS : iemand extra info over deze game ? vb lijsten van de verschillende ranks (bij hoeveel punten), overzicht van alle 'beloningen' en hun vereisten, plattegronden van de maps met alle info op, ...

dibo

Legacy Member
Ik denk dat mijn k/d zo ongeveer 0,03 moet zijn... :D
En dat met mijn Battlefield verleden, een schande! :p

Dat schieten op PS3 blijft moeilijk voor mij. Te weinig tijd om het écht in de vingers te krijgen.
Mijn competitieve periode is gelukkig voorbij, als ik mij maar amuseer!

Web Wiper

Legacy Member
dibo zei:
Ik denk dat mijn k/d zo ongeveer 0,03 moet zijn... :D
En dat met mijn Battlefield verleden, een schande! :p

Dat schieten op PS3 blijft moeilijk voor mij. Te weinig tijd om het écht in de vingers te krijgen.
Mijn competitieve periode is gelukkig voorbij, als ik mij maar amuseer!

Idem, in BF2 was mijn KD serieus wat hoger ( 2,48 guustje Colonel Stats, BF2S.com ) :) Nu amper 1,12 ...

GaMe®

Legacy Member
De nadruk bij dit spel ligt helemaal niet bij K/D.

Mijn zou 1.04 ofzo moeten zijn? Weet niet, my soldier page werkt nog steeds niet. Maar toch sta ik 9 keren van de 10 in de top 3.

Ook al zit ik in het verliezende team. Al vaak gehad dat mijn team verloor en dat ik toch nog de beste score had.

Ik ben gewoon een "rambo" en ga voluit voor de overwinning. Ik doe er alles aan om de vlaggen te veroveren. Soms heb je van die fools in uw team die gewoon ergens op een berg gaan zitten en wat gaan snipen. Tbh, als je achter staat, moet je voluit gaan voor die vlagveroveringen. (En verdediging uiteraard, maar op een goede manier dan) Meestal ben je dan niks met van die campers. :p

coax^

Legacy Member
daarom suckt online wel dat je geen servers kan kiezen . Zoals je wel kan bij socom confrontation maar dit dan weer heel traag gaat . Dan konden we op public met 9 lives members dikke fun hebben nu voor zoveel man tegelijk online te krijgen

den zot

Legacy Member
op shooters moet en zal ik altijd een kd hebben boven de 1.50 anders ben ik niet tevreden

coax^

Legacy Member
den zot zei:
op shooters moet en zal ik altijd een kd hebben boven de 1.50 anders ben ik niet tevreden

op ps3 ? O.o , kan ik niet denk ik men rechtse duim wil daarvoor niet genoeg meegaan . op pc ok dat is makkelijker maar chique van je ;)

Summaheat

Legacy Member
Total Score: 37059

General Stats

Losses 35 Wins 58
Accuracy 35% Games Played 93
Kills 1297 Deaths 693
Time Played 21.0 hours In-Game Rank
K/D Ratio 1.87 Score Per Minute 18.462

hummel

Legacy Member
ik ben ook nie zo ne killer
ik capture meer de vlaggen :P
spijtig dat ik m nie heb op xbx, kan veel beter fps games spelen met die controller

Greenie

Legacy Member
(kunt de xbox controller ook modden voor op ps3 te werken he, youtube is uw vriend)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan