Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wimpie

Legacy Member
facebook app werkt bij mij niet :(

Edit: nvm, werkt wel :p ... Amai, KD is wel erg slecht... :p

Whizzer

Legacy Member
AtoniSD zei:
Je kan dit op de site Battlefield 1943 zien en dan bij 'My Soldier'. Maar dit werkt nog niet goed.

Of op facebook (wat wel werkt.)
Battlefield 1943 Coral Sea kill counter | Facebook

Handig die facebook app.


Lightgert

22339320
Kills on Playstation 3

Total Score: 31752

General Stats

Losses 36 Wins 45
Accuracy 36% Games Played 81
Kills 1110 Deaths 703
Time Played 18.0 hours In-Game Rank
K/D Ratio 1.58 Score Per Minute 2.237

nog 19 matches voor 100% trophies dan :)

ChunWai.

Legacy Member
Net gezien dat de xbox360 een nieuwe map krijgt + nieuwe mode. Komt die ook nog naar de PS3 of is dat deel van de challenge? Anders is het maar heel idioot..

den zot

Legacy Member
Losses 22 Wins 10
Accuracy 15% Games Played 32
Kills 190 Deaths 124
Time Played 8.05 hours In-Game Rank Warrant Officer
K/D Ratio 1.53 Score Per Minute 19.847

Wimpie

Legacy Member
C2W zei:
Net gezien dat de xbox360 een nieuwe map krijgt + nieuwe mode. Komt die ook nog naar de PS3 of is dat deel van de challenge? Anders is het maar heel idioot..

Over een 20tal miljoen kills krijgen wij die map ook.

Spectre

Legacy Member
Spectre_Chavez

Losses 11
Wins 20
Accuracy 31%
Games Played 31
Kills 324
Deaths 271
Time Played 5.88 hours
In-Game Rank Lieutenant Colonel
K/D Ratio 1.2
Score Per Minute 35.386

sypro9000

Legacy Member
Er zijn twee carriers en de vliegtuigen respawnen direct als de eerste weg is dus de wachttijden zijn redelijk kort. Voor de rest is het gewoon een plane deathmatch waarbij je met de meerderheid moet zijn in het midden van de map om Air Superiority te krijgen en dus het andere team tickets te laten verliezen.

Als je graag vliegt zal je dit graag spelen als je niet graag vliegt zul je prolly verkracht worden, want van alle richtingen komen vliegtuigen.

Fenrus2

Legacy Member
Losses : 9
Wins : 26
Accuracy : 26%
Games Played : 35
Kills : 355
Deaths : 184
Time Played : 9.38 hours
In-Game Rank :Colonel
K/D Ratio :1.93
Score Per Minute : 8.562

Greenie

Legacy Member
Als ze direct spawnen zullen er gewoon in queue staan voor te spawnen.
Eens ze kapot gaan hebben die namelijk een cooldown om te respawnen, wat je waarschijnlijk wel al gemerkt heb in de oudere maps.

Waarom ze dan niet gewoon veel te veel vliegtuigen toevoegen in de queue om er altijd vliegtuigen te hebben staan is een andere vraag ...

ikbenben

Legacy Member
Zou het niet mogelijk zijn om eruit te springen en met een parachute op een stuk eiland te landen :D

coax^

Legacy Member
ikbenben zei:
Zou het niet mogelijk zijn om eruit te springen en met een parachute op een stuk eiland te landen :D

wrs wel maar hoe ga je ze dan neerhalen ? met de bazooka die altijd te laat komt :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan