Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Whizzer

Legacy Member
Hmm, ik ben het spel voorlopig even beu. xD
Kga wachten tot de nieuwe map is voor wat vliegactie

bon_jovi

Legacy Member
metalmeniac zei:
Heb je hem dan niet getest?
Ik denk dat het ieder zijn ding is. Ik speel hem graag maar speel ook eens graag iets anders.

Ja een keer of 2 (de demo, maar het is blijkbaar verlopen?)

Kweet nie goe wat ik er van moet vinden.

dr.salt

Legacy Member
ja, je kan je nick niet veranderen want die blijft in ALLE games linkt aan je gebruikte PSN accountnaam...

metalmeniac

Legacy Member
bon_jovi zei:
Ja een keer of 2 (de demo, maar het is blijkbaar verlopen?)

Kweet nie goe wat ik er van moet vinden.

't Is uw voorkeur maar ik merk dat het je geen 100% aanstaat. Ofwel zeg je: neen, ik speel hem niet ofwel zeg je bwa voor die 13€.
Gij zelf moet het weten.

dr.salt

Legacy Member
ik heb ondertss toch al leren vliegen met die vliegtuigskes en da gaat al heel vlot, de geweren heb ik ook al onder de knie, nu resten me enkel nog de 2 trophies voor het aantal te spelen matches; dus 30 en 100 :)

Fir3wulf

Legacy Member
dr.salt zei:
ja, je kan je nick niet veranderen want die blijft in ALLE games linkt aan je gebruikte PSN accountnaam...

nie me een japanse account, die PSN kunde wisselen wanneer ge wilt :)

coax^

Legacy Member
ik vind voor 13 euro is deze game toch echt goed , kspeel het liever dan socom en daar heb ik heel wat meer voor neergeteld . er zo'n award voor 20 bombers neer te halen maar zijn dat vliegtuigjes of echt die van de airraid ? grtz

TM-Worthless

Legacy Member
airraid bomber, als je in zo'n AA zit is het nog zo moeilijk nie, kheb ze daarjuist op wake alledrie uit de lucht gehaald voor ze hun bommen dropten

Greenie

Legacy Member
en als je in die airraid gehit wordt door AA durf je ook al is off-target te driften :s

ChunWai.

Legacy Member
Ik wil dit spel sharen met iemand maar had het al aangekocht op mijn main account. Is het mogelijk om een nieuw account te maken als share-account zodat hij gewoon op het share-account moet inloggen en de upgrade kan downloaden?

Greenie

Legacy Member
dan zal je hem toch nog eens moeten kopen op die share-account afaik
en dit hoort toch meer thuis in de PSN share topic

Toine79

Legacy Member
nog 1 trophy te gaan: 100 matches spelen.

straks mijn 3de freeze gehad

dr.salt

Legacy Member
kunde ergens zien hoeveel matchkes ge al gespeeld hebt ? ik zou toch al lang aan 30 moeten zitten denk ik :(

Atrox

Legacy Member
TM-Worthless zei:
airraid bomber, als je in zo'n AA zit is het nog zo moeilijk nie, kheb ze daarjuist op wake alledrie uit de lucht gehaald voor ze hun bommen dropten

Krijgt ge daar punte/awards voor?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan