Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
devil zei:
de voice chat is idd niet zo geweldig maar ik haat die gasjes die zitten te zingen en fluiten aan hun headset man man .

Ik heb altijd muziek opstaan, vraag ma aan den Moloch,

Ma meestal hoort niemand da, omda ik met headphone aan men laptop koppen, ene kant op men oren en andere kant headset. :p

Summaheat

Legacy Member
Ik game'de en khad een score van 180 en dan zo een luchtaanval aan het besturen , ik bombardeer 2 mensen en daarachter staat mijn score op 0 ...
Gelukkig men profiel score niet :)

Fir3wulf

Legacy Member
gistere ook nog iets leuks gehad, ik was dood en kon niemeer spawnen. Ik stond begot eerst en kwerd gekickt omdak niks meer deed..

met tank doen ik meestal ook veel damage :)

GaMe®

Legacy Member
Spawnen aan een vlag die de enemy aan het innemen is, is soms wel grappig.

Dan spawn je zo net achter hun rug en kan je ze kil afmaken zonder dat ze u ooit gemerkt hebben. :p

Whizzer

Legacy Member
GaMe® zei:
Spawnen aan een vlag die de enemy aan het innemen is, is soms wel grappig.

Dan spawn je zo net achter hun rug en kan je ze kil afmaken zonder dat ze u ooit gemerkt hebben. :p

en zeker als ze daar nog eens met een stuk of 6 man zitte :P

3 man zat in zo'n bunker te snipen. ik spawn juust buiten de bunker. Ik pak mijn knife -> KNIFE, KNIFE,KNIFE. vervolgens komen die andere ook nog 'ns die bunker binnen en knife je die ook plat en killt de rest met riftle-mounted grenades en riftle. en heroverpakken die vlag xD Easy points ftw.

biertap

Legacy Member
connection lost? nog iemand?

heel tijd failed to connect to EA, zuln bezig zijn me onderhoud zekr...mag wel ne keer ook

Fir3wulf

Legacy Member
mja da ze maar fixen, voor de "fix" nooit problemen gehad met connecteren bij vrienden, nu ze het "gemaakt" hebben is het hier om zeep..

tegen vrijdag of zaterdag zullen we er wel bijna zijn :)
Xbox is er al bijna; 38,5 miljoen

Fir3wulf

Legacy Member
heb nog een paar keer naar die coral sea level gekeken in het filmpke, en ik tel meer dan 14 vliegtuigen in de lucht.. Echt maf volgens mij :)

Jonas89

Legacy Member
k'heb het vandaag gekocht maar ik graak precies niet online...:wtf: (EA online)

metalmeniac

Legacy Member
firewulf1 zei:
heb nog een paar keer naar die coral sea level gekeken in het filmpke, en ik tel meer dan 14 vliegtuigen in de lucht.. Echt maf volgens mij :)


post dat filmke hier eens aub.

syndrom

Legacy Member
firewulf1 zei:
heb nog een paar keer naar die coral sea level gekeken in het filmpke, en ik tel meer dan 14 vliegtuigen in de lucht.. Echt maf volgens mij :)

das ook een pure dogfight map

coax^

Legacy Member
kweet niet maar met zoveel vliegtuigen in de lucht gaat nogal kut aan toegaan , je wordt van voor achter ,links en rechts geknald :p

biertap

Legacy Member
iedreen gaat mekanders kill afpakken bij die dogfights...ga serieus gevloekt worden :D

syndrom

Legacy Member
hoe zalig ist al je achter iemand vliegt en ze je niet kunnen afschudden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan