Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wolfen

Legacy Member
twas best nog leuk :).. uiteindelijk toch op server gegaan met de mensen van 9lives en gewoon wat zitten gamen..

Tracker

Legacy Member
mensen voeg mij eens toe voor bf1943, kheb nog ma pas mijne ps3 en m'n friendslist is leeg tegenover die van m'n 360 acc. Fragbeat

coax^

Legacy Member
Echt zeer toffe game . Scout klasse wordt toffer en toffer . met dat C4 sprinten en op tanken plakken op spot ^^ en boem !! snipen lukt al wat beter van heel erg ver , dicht valt het wel mee .

coax^

Legacy Member
de airraid vind ek nog altijd raar moet je met je plane gewoon in dat driehoekje vliegen ? en dan bommen maar ?

Unpro

Legacy Member
coax^ zei:
de airraid vind ek nog altijd raar moet je met je plane gewoon in dat driehoekje vliegen ? en dan bommen maar ?
uhm ge vliegt gewoon naar de plaats waar veel enemies zijn, eens ge boven ze zijt dropt ge uw bommen

Atrox

Legacy Member
Dernet mijn eerste freeze gehad en kwas juist goe bezig met vliegen, had zelfs een tank vernietigd met mijn bommen ... :(

Trouwens, wat betekenen die "zwaardjes" als ge aant vliegen zijt? Da verschijnt soms boven een basis

TkillaB

Legacy Member
heeft er nog iemand en probleem met voice chat?
ik en kameraad waren samen aan het gamen.
in begin werkte de voicechat.
en dan niet meer. niets speciaal gedaan.

Spectre

Legacy Member
ingame hoort ge elkaar niet
enkel in de lobby

kunt ge da nie afzetten? Daarnet was er altijd maar ne kleinen aant boeren en ik heb sowieso al geen nood om iemand te horen als ik online game

Dumbino

Legacy Member
Peace_bl4de zei:
heeft er nog iemand en probleem met voice chat?
ik en kameraad waren samen aan het gamen.
in begin werkte de voicechat.
en dan niet meer. niets speciaal gedaan.
Spectre zei:
ingame hoort ge elkaar niet
enkel in de lobby

kunt ge da nie afzetten? Daarnet was er altijd maar ne kleinen aant boeren en ik heb sowieso al geen nood om iemand te horen als ik online game

je kan elkaar in game wel horen. Als je in dezelfde squad zit, enkel functioneert dit niet perfect. Ofwel hoor je uw squadleden perfect, in schokken of helemaal niet. Meestal de laatste 2 gevallen. Dit is een grote bug in het spel die bij een patch waarschijnlijk gefixt zal worden.

BugR

Legacy Member
ik hoor ook vanalles zonder in squad te zitten ze

trekt op geen botten die voicechat

devil

Legacy Member
de voice chat is idd niet zo geweldig maar ik haat die gasjes die zitten te zingen en fluiten aan hun headset man man .

JB_BE

Legacy Member
ff offtopic... weet er iemand of Battlefield:Bad Company nog actief is online?

Als er nog wat volk online speelt pik ik die misschien wel eens op binnenkort, zal nu toch maar rond de 30 euro meer kosten zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan