Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

uhm ge vliegt gewoon naar de plaats waar veel enemies zijn, eens ge boven ze zijt dropt ge uw bommencoax^ zei:de airraid vind ek nog altijd raar moet je met je plane gewoon in dat driehoekje vliegen ? en dan bommen maar ?
firewulf1 zei:die zwaardjes is da nie waar alle actie is?

TrsH zei:iemand die nog wil sharen?![]()
Peace_bl4de zei:heeft er nog iemand en probleem met voice chat?
ik en kameraad waren samen aan het gamen.
in begin werkte de voicechat.
en dan niet meer. niets speciaal gedaan.
Spectre zei:ingame hoort ge elkaar niet
enkel in de lobby
kunt ge da nie afzetten? Daarnet was er altijd maar ne kleinen aant boeren en ik heb sowieso al geen nood om iemand te horen als ik online game