Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stony_v zei:Als je al die dingen mist dan moet je terug BF1942 op pc gaan spelen he. Deze dingen zitten er niet in voor een reden. Welk nut heeft het of die boten nu wel of ni opengaan...
bezie dit spel als: back tot basics. dat er niks van upgrades enzo zitten vind ik gewoon perfect, iedereen speelt met hetzelfde en 't hangt alleen (of grotendeels toch) af van de skills. En voor de noobs is er nog steeds de noob-tube
firewulf: gisteren had ik toch geen probleem met squads hoor
het nu td aze open of niet open gaan kunde wel zien in den 42 daar konde niet uit den boot gaan alst ni open was of zo goed als niet er uit,da maakt het spel alleen maar beter moest dit wel kunnen,er zijn geen upgrade,just het omgekeerde,in den 42 speelde iedereen ook met zelfde ze,tis hier niet zo ne rank up shit om betere wapen enzo te krijgen
firewulf1 zei:my soldier werkt![]()
en met nen plane moet ge echt nen bom recht op iemand droppen om hem te killen, maar mag gerust 5m naast nen tank terechtkomen en die onploft..Moloch zei:mijn goesting is ook ver over, nooit graag shooters gespeeld met nen stick (muis ftw!) en deze aangekocht voor de nostalgie, kga wachten op de pc release
stel ik de sensitivity te laag in om niet constant rond mensen te schieten ipv erop; duurt het een half uur om te draaien.. stel ik ze te hoog in dat ik mij wel rap kan omdraaien vliegt mijn vizier naar alle kanten..
en dat ge iemand met 1 headshot killt, maar wel een hele clip in zijn bovenlijf moet legen om hem dood te krijgenen met nen plane moet ge echt nen bom recht op iemand droppen om hem te killen, maar mag gerust 5m naast nen tank terechtkomen en die onploft..

Atrox zei:Dernet heb ik een clip + een rifle grenade op ene geschoten vanop 5m ofzo, khad die kerel blijkbaar nie es geraakt. Soms kloppe die hitboxen toch nie ze
Trouwens, is da normaal dak soms zo'n zwart vierkant op mijn scherm krijg? Heb da al vaker gezien en kheb dat enkel met dit spel ...
Op een bepaald moment was ik alleen in de lucht samen met 3 vijandige vliegtuigen. Allé drie kunnen neermaaien, zalig gevoel 

dammnnnSolid Q zei:Gisteren eindelijk eens een uitdaging bij de dogfights, eentje die toch wel wat kon vliegen en had em een vriend die continue de AA-flak bediende. Maar toch wat kills kunnen makenOp een bepaald moment was ik alleen in de lucht samen met 3 vijandige vliegtuigen. Allé drie kunnen neermaaien, zalig gevoel
edit: ik zie net dat coral sea unlocked is, straks eens uitproberen !![]()
![]()
ik wou die laatste kill 