Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
Vraagske: als ge de voorste bomber neerschiet, kan de speler dan nog richten met die "bomber-telescoop"?

sele

Legacy Member
stony_v zei:
Als je al die dingen mist dan moet je terug BF1942 op pc gaan spelen he. Deze dingen zitten er niet in voor een reden. Welk nut heeft het of die boten nu wel of ni opengaan...
bezie dit spel als: back tot basics. dat er niks van upgrades enzo zitten vind ik gewoon perfect, iedereen speelt met hetzelfde en 't hangt alleen (of grotendeels toch) af van de skills. En voor de noobs is er nog steeds de noob-tube :lol:

firewulf: gisteren had ik toch geen probleem met squads hoor

wa is het nu nu van een spel te gaan spelen da ni meer gespeeld word of zo goed als niet:)het nu td aze open of niet open gaan kunde wel zien in den 42 daar konde niet uit den boot gaan alst ni open was of zo goed als niet er uit,da maakt het spel alleen maar beter moest dit wel kunnen,er zijn geen upgrade,just het omgekeerde,in den 42 speelde iedereen ook met zelfde ze,tis hier niet zo ne rank up shit om betere wapen enzo te krijgen:)

Web Wiper

Legacy Member
Blijkt een typische Battlefield game te zijn : was ik even goed bezig met de sniper, krijg ik in mijn psn-box een bericht dat ik aan het 'campen' was ??? Hoe kun je nu in godsnaam campen met een snipergeweer ? Zielige mensen toch ...

Moloch

Legacy Member
mijn goesting is ook ver over, nooit graag shooters gespeeld met nen stick (muis ftw!) en deze aangekocht voor de nostalgie, kga wachten op de pc release

stel ik de sensitivity te laag in om niet constant rond mensen te schieten ipv erop; duurt het een half uur om te draaien.. stel ik ze te hoog in dat ik mij wel rap kan omdraaien vliegt mijn vizier naar alle kanten..

en dat ge iemand met 1 headshot killt, maar wel een hele clip in zijn bovenlijf moet legen om hem dood te krijgen :wtf: en met nen plane moet ge echt nen bom recht op iemand droppen om hem te killen, maar mag gerust 5m naast nen tank terechtkomen en die onploft..

Atrox

Legacy Member
Moloch zei:
mijn goesting is ook ver over, nooit graag shooters gespeeld met nen stick (muis ftw!) en deze aangekocht voor de nostalgie, kga wachten op de pc release

stel ik de sensitivity te laag in om niet constant rond mensen te schieten ipv erop; duurt het een half uur om te draaien.. stel ik ze te hoog in dat ik mij wel rap kan omdraaien vliegt mijn vizier naar alle kanten..

en dat ge iemand met 1 headshot killt, maar wel een hele clip in zijn bovenlijf moet legen om hem dood te krijgen :wtf: en met nen plane moet ge echt nen bom recht op iemand droppen om hem te killen, maar mag gerust 5m naast nen tank terechtkomen en die onploft..

Dernet heb ik een clip + een rifle grenade op ene geschoten vanop 5m ofzo, khad die kerel blijkbaar nie es geraakt. Soms kloppe die hitboxen toch nie ze :p

Trouwens, is da normaal dak soms zo'n zwart vierkant op mijn scherm krijg? Heb da al vaker gezien en kheb dat enkel met dit spel ...

sele

Legacy Member
Atrox zei:
Dernet heb ik een clip + een rifle grenade op ene geschoten vanop 5m ofzo, khad die kerel blijkbaar nie es geraakt. Soms kloppe die hitboxen toch nie ze :p

Trouwens, is da normaal dak soms zo'n zwart vierkant op mijn scherm krijg? Heb da al vaker gezien en kheb dat enkel met dit spel ...

ik heb da bij men vriendin thuis ook al is gehad al ik naar water keek was het of toch die kant uit,ma da was op zo nen doos van nen tv met scart

Fir3wulf

Legacy Member
mja heb ook veel dak ne kerel een paar keer goe geraakt heb, iemand anders killt die en ik krijg geen assist

coax^

Legacy Member
Derjuist nog eens een mooie reeks neergezet met de smg eerste met 400 punten en 14 kills niet slecht voor mezelf .

MegaMentor

Legacy Member
My soldier werkt eindelijk;

Total time played 7h 0m 59s
Total score 7662
Leaderboard placement 42995
Kills 296
Deaths 222
Games played 33
Wins 20
Losses 13
Score per minute 27

Solid Q

Legacy Member
Gisteren eindelijk eens een uitdaging bij de dogfights, eentje die toch wel wat kon vliegen en had em een vriend die continue de AA-flak bediende. Maar toch wat kills kunnen maken :) Op een bepaald moment was ik alleen in de lucht samen met 3 vijandige vliegtuigen. Allé drie kunnen neermaaien, zalig gevoel :)

edit: ik zie net dat coral sea unlocked is, straks eens uitproberen ! :D :D

Fir3wulf

Legacy Member
Solid Q zei:
Gisteren eindelijk eens een uitdaging bij de dogfights, eentje die toch wel wat kon vliegen en had em een vriend die continue de AA-flak bediende. Maar toch wat kills kunnen maken :) Op een bepaald moment was ik alleen in de lucht samen met 3 vijandige vliegtuigen. Allé drie kunnen neermaaien, zalig gevoel :)

edit: ik zie net dat coral sea unlocked is, straks eens uitproberen ! :D :D
dammnnn :p ik wou die laatste kill :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan