Summaheat
Legacy Member
Solid Q zei:Wa hebt ge eraan om telkens hier uw stats neer te zetten, als je leuke en spannende momenten wil neerpennen ok, dat doe ik ook ... maar heeft toch geen zin dat iedereen hier zijn stats updated
jaloers mss?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Solid Q zei:Wa hebt ge eraan om telkens hier uw stats neer te zetten, als je leuke en spannende momenten wil neerpennen ok, dat doe ik ook ... maar heeft toch geen zin dat iedereen hier zijn stats updated

maja , komt wel goed . Coral sea vind ik toffer en toffer kprobeer nu zo wat dingen uit en af en toe gaan ze echt snel neerMoloch zei:mijn stats staan er mss wel, maar ook om het in uw woorden te zeggen; "leuke en spannende momenten", dus gelieve niet tegen mij maar tegen derest die alleen maar stats post te zagen![]()

coax^ zei:Losses 42 Wins 38
Accuracy 17% Games Played 80
Kills 445 Deaths 533
Time Played 19.4 hours In-Game Rank Major General
K/D Ratio 0.83 Score Per Minute 12.979
er is verbetering maar nog 88 kills en zo weinig mogelijk deaths en dat komt goed![]()
waarom maakt ge gene acc aan voor u zus? dan zijt ge safe voor haar stoten 

maar iedereen is toch op een manier fier op zijn eigen é, daarom dat ik nie alleen stats post en er ook wa text bijzet
coax post ook meer dan juist stats, moest iedereen nu alleen maar stats posten zonder uitleg of whatever zou het idd een warboelke worden en dan begrijp ik uw mening maja, tis nie dat we hier nieuw zijn en willen "stoefen" é 
mentor0 zei:Khep dit nu al een paar keer ondervonden; tijdens het spelen valt het geluid van sommige wapen soms volledig weg, 1x voorgehad met de machine guns op tanks/bootjes, 1x met de thompson en zelfs een keer bij de guns van een vliegtuig. Het spel afsluiten en weer opstarten fikst het wel, vreemd!


Summaheat zei:Daar in de middag lekker gepooooownt![]()
Met mijn grenade launcher zwier ik mensen vanop 30 meter de virtuele hemel in , die hebben ze echt lekker gemaakt .
En de coax tank gun hebben ze te recoil less gemaakt , gewoon beetje campen en je hebt al vlug 20 kills ..
Het is zo zalig als je met je grenade launcher kan shieten en wegbukken en dan achter 2 seconden +soldier ziet staan
Like it !! + er valt veel punten te rapen met Beginspawn + eerste 2 vlaggen + air raid + tank = in de eerste 5 min al 170 punten
minpunt is de vrij irritante shit zoals , niet toekomende grenade's uit je rifle , spastische move's wanneer je gehit word door vriend met voertuig, geen extra punten voor knife kill's , problemen met headset communicatie

sele zei:wrm zoude extra punten moeten krijgen voor knife kill?![]()

