Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Summaheat

Legacy Member
Solid Q zei:
Wa hebt ge eraan om telkens hier uw stats neer te zetten, als je leuke en spannende momenten wil neerpennen ok, dat doe ik ook ... maar heeft toch geen zin dat iedereen hier zijn stats updated

jaloers mss? :)

Moloch

Legacy Member
mijn stats staan er mss wel, maar ook om het in uw woorden te zeggen; "leuke en spannende momenten", dus gelieve niet tegen mij maar tegen derest die alleen maar stats post te zagen :niceone:

coax^

Legacy Member
komaan moloch probeeer die kills hoger te krijgen dan de deaths . Ik ben int begin veel gekilled en men zus wou spelen en sta nu ongeveer 100 kills achter :s maja , komt wel goed . Coral sea vind ik toffer en toffer kprobeer nu zo wat dingen uit en af en toe gaan ze echt snel neer

Moloch

Legacy Member
die deaths kwamen door conquest :p bij coral sea hebbek 3x meer kills dan deaths dus da komt wel goe :) al zou het wel eens plezant zijn te dogfighten met mensen van hier, private zal al nie gaan dus wss nen squad ofzo

coax^

Legacy Member
Losses 42 Wins 38
Accuracy 17% Games Played 80
Kills 445 Deaths 533
Time Played 19.4 hours In-Game Rank Major General
K/D Ratio 0.83 Score Per Minute 12.979

er is verbetering maar nog 88 kills en zo weinig mogelijk deaths en dat komt goed :p

Solid Q

Legacy Member
Moloch zei:
mijn stats staan er mss wel, maar ook om het in uw woorden te zeggen; "leuke en spannende momenten", dus gelieve niet tegen mij maar tegen derest die alleen maar stats post te zagen :niceone:

Ik heb niks tegen u persoonlijk maar uw statsupdate was weer de zoveelste in korte tijd en daarom zeg ik het gewoon,

die kerel hier boven mij vb, wa in godsnaam heeft een forumbezoeker hieraan ? Aja, dat zijn uw stats, ahja ok ... volgende ?

Ik wil gewoon vermijden dat iedereen hier begint te spammen met cijfertjes om toch wat orde te houden in deze topic. Goldrusher is zeker op vakantie ? :D

Moloch

Legacy Member
coax^ zei:
Losses 42 Wins 38
Accuracy 17% Games Played 80
Kills 445 Deaths 533
Time Played 19.4 hours In-Game Rank Major General
K/D Ratio 0.83 Score Per Minute 12.979

er is verbetering maar nog 88 kills en zo weinig mogelijk deaths en dat komt goed :p

tuurlijk da :) waarom maakt ge gene acc aan voor u zus? dan zijt ge safe voor haar stoten :p

op den officiele site is uwe nick niet te vinden trouwens, via facebook wel :crazy:

@solid; kweetwel, no hard feelings :hug: maar iedereen is toch op een manier fier op zijn eigen é, daarom dat ik nie alleen stats post en er ook wa text bijzet ;) coax post ook meer dan juist stats, moest iedereen nu alleen maar stats posten zonder uitleg of whatever zou het idd een warboelke worden en dan begrijp ik uw mening maja, tis nie dat we hier nieuw zijn en willen "stoefen" é ;)

MegaMentor

Legacy Member
Khep dit nu al een paar keer ondervonden; tijdens het spelen valt het geluid van sommige wapen soms volledig weg, 1x voorgehad met de machine guns op tanks/bootjes, 1x met de thompson en zelfs een keer bij de guns van een vliegtuig. Het spel afsluiten en weer opstarten fikst het wel, vreemd!

Moloch

Legacy Member
idd, laatste dogfight op coral sea viel het geluid van mijn machine guns ook weg, wel ambetant imo, neemt de fun weg, maja, twas toch tijd om efkes te stoppen :p

Solid Q

Legacy Member
mentor0 zei:
Khep dit nu al een paar keer ondervonden; tijdens het spelen valt het geluid van sommige wapen soms volledig weg, 1x voorgehad met de machine guns op tanks/bootjes, 1x met de thompson en zelfs een keer bij de guns van een vliegtuig. Het spel afsluiten en weer opstarten fikst het wel, vreemd!

heb ik ook eens gehad. Geluid van vliegtuigmotor viel weg en enkel omgevingsgeluid en machinegeweren/bommen/tanks. Maakte me het wel veel gemakkelijker om zonder dat kabaal van die motor vijanden te spotten :D

coax^

Legacy Member
Een forum is er voor te posten ? Tgaat over de game , het is nen keer niet off topic . Het zijn stats ja en , hoort bij het spel of niet soms ?

@Moloch ik weet het soms vind ek men eigen naam niet ook bij leaderboards niet maarja iets van een 32000 wat wil je :p

sele

Legacy Member
net nog iets ambetand tegen gekomen,da een vliegthuig van mijn team mijn vleugel raakt en ik dan overal ene slinger en een boom raak :(

Summaheat

Legacy Member
Daar in de middag lekker gepooooownt :)
Met mijn grenade launcher zwier ik mensen vanop 30 meter de virtuele hemel in , die hebben ze echt lekker gemaakt .
En de coax tank gun hebben ze te recoil less gemaakt , gewoon beetje campen en je hebt al vlug 20 kills ..
Het is zo zalig als je met je grenade launcher kan shieten en wegbukken en dan achter 2 seconden +soldier ziet staan ;)
Like it !! + er valt veel punten te rapen met Beginspawn + eerste 2 vlaggen + air raid + tank = in de eerste 5 min al 170 punten

minpunt is de vrij irritante shit zoals , niet toekomende grenade's uit je rifle , spastische move's wanneer je gehit word door vriend met voertuig, geen extra punten voor knife kill's , problemen met headset communicatie

coax^

Legacy Member
Pff die stomme vliegerkes . vliegen en knallen gaat goed maar die onnozele teammates vliegen altijd tegen me :s slinger ik weg in het water of tegen berg dat is dan suicide :s pikken ze nog een kill ook .

sele

Legacy Member
Summaheat zei:
Daar in de middag lekker gepooooownt :)
Met mijn grenade launcher zwier ik mensen vanop 30 meter de virtuele hemel in , die hebben ze echt lekker gemaakt .
En de coax tank gun hebben ze te recoil less gemaakt , gewoon beetje campen en je hebt al vlug 20 kills ..
Het is zo zalig als je met je grenade launcher kan shieten en wegbukken en dan achter 2 seconden +soldier ziet staan ;)
Like it !! + er valt veel punten te rapen met Beginspawn + eerste 2 vlaggen + air raid + tank = in de eerste 5 min al 170 punten

minpunt is de vrij irritante shit zoals , niet toekomende grenade's uit je rifle , spastische move's wanneer je gehit word door vriend met voertuig, geen extra punten voor knife kill's , problemen met headset communicatie

wrm zoude extra punten moeten krijgen voor knife kill?:s

Summaheat

Legacy Member
sele zei:
wrm zoude extra punten moeten krijgen voor knife kill?:s

Het is skill voller ;)
En een grote gewente uit bad company , daar kreeg je +20 ofzo en een dogtag :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan