Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CrazyK zei:




) en nog ene waar ik een aantal kills met plane/car/tank moe doen, zal ne keer conquest moeten doen dan, dik tegen mijn goesting 



ma soit, al rank 30, ben content 
ochja, dattek maar rap diene trophy haal 
Moloch zei:edit: diene kill met den wagen, is da met diene machinegun derop? of gewoon iemand omver rijden?
Gamer 01 zei:Mag allebei.

ad: zal vanmiddag wel efkes spelen maar ni al te lang denkek, moet mijn kot nog opkuisen en achter eten gaan enz.. 
Moloch zei:dan nog wa conquest gedaan, ging nog redelijk, buiten het feit dat ik met diene tank blijkbaar geen ene kon raken.. kzie die bommen recht op hem ontploffen, loopt hij rustig verder.. en da zeker 3x, sta ik in een huis en schieten ze de muur 10m voor mij kapot bennek doodochja, dattek maar rap diene trophy haal
![]()
Echt belachelijk me momente ...
hahaha.. en die waren zo dom om niet opzij te gaan ofzo, ze varen continue richting onze kant en dan was het gemakkelijk, ik heb mss op die laatste 5 minuten 3 boten vernield met telkens 3 man erin, en dat met de MG van een jeep ! 
Solid Q zei:Eergisteren weeral een leuk moment gehad op wake island.
We hadden alle vlaggen gecapped en blijkbaar was er geen enkele vijand meer op het eiland. Ze hadden twee vliegtuigen maar die hadden last met onze piloten en ze waren zo stom om niet ergens uit te springen en de vlag te cappen.
Hééél onze ploeg (denk ik toch) zat namelijk met tanks, jeeps, .. op het puntje van het eiland de boten af te knallenhahaha.. en die waren zo dom om niet opzij te gaan ofzo, ze varen continue richting onze kant en dan was het gemakkelijk, ik heb mss op die laatste 5 minuten 3 boten vernield met telkens 3 man erin, en dat met de MG van een jeep !
![]()
ja is zalig , ook wanneer ze aan land komen en in 3 seconden zijn ze allemaal eraan , vliegerkes zijn zo handig om er dan uit te springen en op 1 zijn kop te landen :d