Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Nog een vraagje ivm disconnecten.

Als je tijdens een game disconnect, telt dat dan als een loss?

Wanneer disconnect je dan best? Na het spel als de scores er staan via de PS knop en het spel zo beëindigen?

Fiezik

Legacy Member
kan me niet inloggen op de site van ea :(
als ik mij probeer te registreren krijg ik een error dat mijn email (2 emails) al in gebruik zijn, als ik mij probeer in te loggen en dan "wachtwoord" vergeten druk krijg ik van mijn ene email dat het nog niet is gebruikt op de site en van men andere email zegt hij dat er een mailtje naar is verzonden, maar ik krijg niets, rot site :s

Moloch

Legacy Member
ea site zal weer mankeren zeker.. laatste tijd doen het daar nie anders :p

zelf nog 2 trophies, die van 100 games (nog 40 te gaan :sleep:) en nog ene waar ik een aantal kills met plane/car/tank moe doen, zal ne keer conquest moeten doen dan, dik tegen mijn goesting :p

soit, laatste match 22 kills gehaald, 693 punten :cool:

@coax: nog 600 punten :p

edit: ooit al mensen tegengekomen waarvan ge denkt damn, die kunnen veel te goe richten met nen stick?... blijkbaar zijn er 2 producten die met een muis werken, fragFX en XFPS, kosten veel geld maar geven u wel een oneerlijk voordeel imo, ze zouden zo dingen moeten blokkeren bij psn :sop:

Moloch

Legacy Member
zojuist in zowa de meest bekakte ploeg gezeten ooit.. volop mijn kills afpakken, en als ze dan met 4 op mij zitten schieten is er ineens niemand te zien ze :ironic: prutsers :sop: ma soit, al rank 30, ben content :p

dan nog wa conquest gedaan, ging nog redelijk, buiten het feit dat ik met diene tank blijkbaar geen ene kon raken.. kzie die bommen recht op hem ontploffen, loopt hij rustig verder.. en da zeker 3x, sta ik in een huis en schieten ze de muur 10m voor mij kapot bennek dood :sop: ochja, dattek maar rap diene trophy haal :p

edit: diene kill met den wagen, is da met diene machinegun derop? of gewoon iemand omver rijden?

coax^

Legacy Member
Beetje veel gespeeld zeker :s , omg . kom juist terug van de gentse feesten . kwerd weeral geviseerd :d , morgen spelen ?

Moloch

Legacy Member
Gamer 01 zei:

ah, dan moetek juist nog met den tank ene killen, thx! :)

@coax: mee da regenweer hebbek maar nie geweest :sad: zal vanmiddag wel efkes spelen maar ni al te lang denkek, moet mijn kot nog opkuisen en achter eten gaan enz.. :p

Atrox

Legacy Member
Moloch zei:
dan nog wa conquest gedaan, ging nog redelijk, buiten het feit dat ik met diene tank blijkbaar geen ene kon raken.. kzie die bommen recht op hem ontploffen, loopt hij rustig verder.. en da zeker 3x, sta ik in een huis en schieten ze de muur 10m voor mij kapot bennek dood :sop: ochja, dattek maar rap diene trophy haal :p

Ik heb vorige keer een bom gedropt op zo'n toren waar ene zat met zijn MG. Twas er recht op, ma geen kill, die toren stortte zelfs nie in :s Echt belachelijk me momente ...

Tuninboy

Legacy Member
Ik haat met vliegerkes vliegen en dan nog killen, kan het van geen fuck :(

RaZoR be

Legacy Member
tbegint hier wel beter te lukken, heb nu zo een 4 uur gespeeld volgens mySoldier...

ik was zelfs al eens de beste player met 42x punten

.:Buanhop:.

Legacy Member
dendriezen is mijne psn nick
voeg maar toe
zit ier altij alleen op de servers :P

Fir3wulf

Legacy Member
zal mijn stats ook eens posten
Losses 33 Wins 49
Accuracy 23% Games Played 82
Kills 633 Deaths 578
Time Played 18.6 hours In-Game Rank
K/D Ratio 1.1 Score Per Minute 14.466

nie zo best, ma boeie :)

Solid Q

Legacy Member
Eergisteren weeral een leuk moment gehad op wake island.

We hadden alle vlaggen gecapped en blijkbaar was er geen enkele vijand meer op het eiland. Ze hadden twee vliegtuigen maar die hadden last met onze piloten en ze waren zo stom om niet ergens uit te springen en de vlag te cappen.

Hééél onze ploeg (denk ik toch) zat namelijk met tanks, jeeps, .. op het puntje van het eiland de boten af te knallen :) hahaha.. en die waren zo dom om niet opzij te gaan ofzo, ze varen continue richting onze kant en dan was het gemakkelijk, ik heb mss op die laatste 5 minuten 3 boten vernield met telkens 3 man erin, en dat met de MG van een jeep ! :)

Summaheat

Legacy Member
Solid Q zei:
Eergisteren weeral een leuk moment gehad op wake island.

We hadden alle vlaggen gecapped en blijkbaar was er geen enkele vijand meer op het eiland. Ze hadden twee vliegtuigen maar die hadden last met onze piloten en ze waren zo stom om niet ergens uit te springen en de vlag te cappen.

Hééél onze ploeg (denk ik toch) zat namelijk met tanks, jeeps, .. op het puntje van het eiland de boten af te knallen :) hahaha.. en die waren zo dom om niet opzij te gaan ofzo, ze varen continue richting onze kant en dan was het gemakkelijk, ik heb mss op die laatste 5 minuten 3 boten vernield met telkens 3 man erin, en dat met de MG van een jeep ! :)

haha :p ja is zalig , ook wanneer ze aan land komen en in 3 seconden zijn ze allemaal eraan , vliegerkes zijn zo handig om er dan uit te springen en op 1 zijn kop te landen :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan