Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Alle tis weer vakantie ze, tis weer aant niveau te zien. Bende kiddies. Ze kunnen weer niks beters dan op de man spelen als ze het niet kunnen halen.

En euh ik gefrustreerD(!!!!), ik zit ier nie te kreften dak niet met die sniper kan werken ze. Ga gauw naar uw mama, ze heeft viskes gebakken.

Ontopic: hoe meer ik het spel speel, hoe meer het me bevalt, wel nog een paar flaws.

Menthal Kip'tje

Legacy Member
reavX zei:
Alle tis weer vakantie ze, tis weer aant niveau te zien. Bende kiddies. Ze kunnen weer niks beters dan op de man spelen als ze het niet kunnen halen.

En euh ik gefrustreerD(!!!!), ik zit ier nie te kreften dak niet met die sniper kan werken ze. Ga gauw naar uw mama, ze heeft viskes gebakken.

Ontopic: hoe meer ik het spel speel, hoe meer het me bevalt, wel nog een paar flaws.

Ik reageer niet op mensen die "MIJN *******" in hun handtekening hebben staan, seriously.. k heb schrik voor zo'n mannen. Al moet k toegeven dat k nieuwsgierig was en toch is derop geklikt heb, en ik derna nog meer schrik had.

coax^

Legacy Member
Spectre zei:

Gezijt precies wel nen fanboy e . En reavx echt ik zeg nie dak er niet mee kan knalle ik zeg dat ik die awp maar zwakjes vind . Game on e geeks

Spectre

Legacy Member
fanboy van tards ofzo?
You're right smokey, I just can't get enough

syndrom

Legacy Member
coax^ zei:
Gezijt precies wel nen fanboy e . En reavx echt ik zeg nie dak er niet mee kan knalle ik zeg dat ik die awp maar zwakjes vind . Game on e geeks

Waar zit er dan een awp in bf1943?

Menthal Kip'tje

Legacy Member
Spectre zei:
fanboy van tards ofzo? You're right smokey, I just can't get enough

0\/\/ /\/\1 g0D, d0 $0m3 m0r3 1337-$p34K b0y

Heb jij geen "mijn *******"?

Solid Q

Legacy Member
Menthal Kip'tje zei:
Ik reageer niet op mensen die "MIJN *******" in hun handtekening hebben staan, seriously.. k heb schrik voor zo'n mannen. Al moet k toegeven dat k nieuwsgierig was en toch is derop geklikt heb, en ik derna nog meer schrik had.

Haha, ik dacht eens klikken... Nu moet ik wel zeggen:

Reavx:

Hoe dom is het niet om een betalingsbewijs on line te zetten, dat je uw eigen reknr wil laten zien aan iedereen dat is uw keuze.. maar zomaar anderen hun rekeningnr laten zien.. echt niet slim hoor

Menthal Kip'tje

Legacy Member
Solid Q zei:
Haha, ik dacht eens klikken... Nu moet ik wel zeggen:

Reavx:

Hoe dom is het niet om een betalingsbewijs on line te zetten, dat je uw eigen reknr wil laten zien aan iedereen dat is uw keuze.. maar zomaar anderen hun rekeningnr laten zien.. echt niet slim hoor

This man has it! & dan zit meneer te zeiken over "niveau". HMMMMMMMMMMMM

coax^

Legacy Member
reavX zei:
Waar zit er dan een awp in bf1943?

Alee Scout klasse , Geek gamer , ga nog paar games kopen . En leer alles van buiten en haal alle trophies dan gaat de mammie trots op je zijn . en @ spectre gezijt nen fanboy van reavx .
Speelt iemand css van jullie 2 ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan