Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Spectre zei:
Nog een vraagske, er stond gedurende 2 games een naam bij de mijne op het scherm.

Spectre_chavez
Force_unleashed

what the hell is dat? Is zeker niemand uit mijn lijst want ik heb geen zin om met mensen van hier te spelen alszijnde afhankelijk van elkaar te zijn.

Dat zijn u squad members :)
Niets speciaals dus ;) Ge kunt wel spawnen bij hun...

Toine23 zei:
hebben jullie het volgende al gemerkt: als ik tank, vliegtuig of soldaat spot, krijg ik een icoontje.

laatste dagen blijft dat icoontje staan terwijl de vijand verdergaat.


Wat ytsejam zei :)
Hoe lichter de kleur , dat is de plaats waar ge het ze laatst hebt gezien... Kan dan zijn dat ze 2meter verder terug opduiken :)

Unpro

Legacy Member
firewulf1 zei:
heb nog iets raarders gehad, kreeg een kill terwijl ik gewoon aant rondlopen was :)
is al 2x voorgevallen
Kills heb ik zo nog nooit gehad maar wel al vaak kill assists terwijl ik gewoon rondloop ofzo

Fir3wulf

Legacy Member
ja idd kill assists kunnen later komen. Ma ik kreeg echt een kill voor niks te doen. Die zijn naam kwam op mijn scherm

metalmeniac

Legacy Member
coax^ zei:
off topic: iedereen vraagt hier voor te sharen maar hoe doe je dat eigenlijk ?

Paralyzah zei:
Gewoon op iemand anders zijn account inloggen, bij PSN store gaan en daar de gedownloade lijst openen en dan kan je de meeste games installen en werken die ook op jouw account, behalve GT5 Prologue denk ik en nog een paar.
Meestal betaal jij dus een klein bedrag van het totaal bedrag aan degene die het gekocht heeft, en geeft hij je zijn account gegevens door na storting. (Of gelijk mij gewoon me ne goeie maat accounts sharen en dan alles downloaden wa ge nog ni hebt :p).

Het enige probleem hierbij is dat als je harde schijf kapot is je geen mogelijkheid om het opnieuw te downloaden of die persoon aan wie je betaald hebt moet zo vriendelijk zijn van je het nog is te laten afhalen (of backuppen).

syndrom

Legacy Member
coax^ zei:
Een plane met 2 bestuurders zou nog toffer zijn :D . snipen is maar zwakjes , telkens 2 keer hitten voor ze dood gaan , precies onkruid .straks nog wat spele

serieus leer es snipen, ik heb ze 85% van de tijd mee in 1 shot.

Teknohol1c

Legacy Member
serieus, dan moe ge headshot make, zonder headshot heb je geen instantkill....
Wat niet echt de gewoonte is bij ne sniper...
Ma vo mij cava ze, da maakt het des te spannender :lol:

syndrom

Legacy Member
ja want als je iemand irl zou snipen zou hij natuurlijk dood zijn moest je hem niet in het hoofd of hartstreek raken.

Tis geen fucking counterstrike met een awp é, en snipen is hier echt veel te makkelijk imo, je hebt zelfs geen last van een bobbing eyesight. Kbedoel...

sele

Legacy Member
gisteren even gespeeld,en had lag,nog iemand lasqt van? en voor de squad voeg me toe

psn:Trouska

Teknohol1c

Legacy Member
reavX zei:
ja want als je iemand irl zou snipen zou hij natuurlijk dood zijn moest je hem niet in het hoofd of hartstreek raken.

Tis geen fucking counterstrike met een awp é, en snipen is hier echt veel te makkelijk imo, je hebt zelfs geen last van een bobbing eyesight. Kbedoel...

We zijn bezig over in-game eh, ni irl... waarom altijd overdrijven...
Persoonlijk kan ik weinig tot geen games opnoemen waar je 2shot kill hebt bij sniper.
Maar ik zeg het NOG es, voor mij geen probleem ze, 't maakt 't alleen maar spannender want van echt ver kan je niet zomaar headshot hebben ze... gans da ventje zit weg achter u crosshair dan :lol:

syndrom

Legacy Member
tis allesinds een pak funner zo, dan bvb bij killzone dat ge een kan mollen die aan de andere kant van de map staat met uw isa assault rifle en dan nog met een headshot.

Ik krijg het gewoon van games waar ge een in zen kleine teen raakt en em doodstuikt.

Spectre

Legacy Member
ik vind snipen hier toch ook niet zo evident. Moet meestal ook 2 keer schieten en met dat herladen elke keer :sop:

Whizzer

Legacy Member
Lol, rushen naar een vliegtuig in het begin van de ronde, richting vijandelijke boot vliegen, met mitrailleurs van vliegtuig op boten knallen, HOPA -> 4 kills , omkeren, kzie een tweede bootje en begin erop te knallen, HOPA nog eens 5 kills. Had al 110 score in't begin van de ronde :D

toen probeerde ik nog paar kills te maken door bomme te droppen en mitrailleurs te gebruiken op hun vliegdekschip, maar blijkt da killen op vijandelijk thuisbases 0 score geeft ^^


Rank nu: Silver captain ( zo'n zilvere sterretje, rank 35 ) met een score van 31500 ongeveer.
5000 exp voor 1 rank up nu :oink:

sele

Legacy Member
Whizzer zei:
Lol, rushen naar een vliegtuig in het begin van de ronde, richting vijandelijke boot vliegen, met mitrailleurs van vliegtuig op boten knallen, HOPA -> 4 kills , omkeren, kzie een tweede bootje en begin erop te knallen, HOPA nog eens 5 kills. Had al 110 score in't begin van de ronde :D

toen probeerde ik nog paar kills te maken door bomme te droppen en mitrailleurs te gebruiken op hun vliegdekschip, maar blijkt da killen op vijandelijk thuisbases 0 score geeft ^^


Rank nu: Silver captain ( zo'n zilvere sterretje, rank 35 ) met een score van 31500 ongeveer.
5000 exp voor 1 rank up nu :oink:

zijde gij dienen da zo goed kon vliegen in bf1942 bij uba?

ikbenben

Legacy Member
Lol,ik heb er zo toch al een paar neer geknald die proberen mijn bootje te raken :p

Opticat

Legacy Member
stony_v zei:
We zijn bezig over in-game eh, ni irl... waarom altijd overdrijven...
Persoonlijk kan ik weinig tot geen games opnoemen waar je 2shot kill hebt bij sniper.

BF1942 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan