Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jerre Muesli

Legacy Member
reavX zei:
Ik krijg het gewoon van games waar ge een in zen kleine teen raakt en em doodstuikt.

Nochtans, onlangs hebde mij bijna dood gebliksemd toen ik iets slechts zei over Dead Rising. Volgens mij zijn het daar niet anders dan kleine tenen

Wimpie

Legacy Member
Jammer dat het niet X360 én PS3 kills tezamen zijn om de nieuwe map te unlocken..; Aan dit tempo gaan wij er pas een week later mee aan de slag kunnen dan de X360 bezitters.

coax^

Legacy Member
reavX zei:
ja want als je iemand irl zou snipen zou hij natuurlijk dood zijn moest je hem niet in het hoofd of hartstreek raken.

Tis geen fucking counterstrike met een awp é, en snipen is hier echt veel te makkelijk imo, je hebt zelfs geen last van een bobbing eyesight. Kbedoel...

Hij zou allesinds sneller dood zijn int echt . kspeel nog op oude tv dus zo makkelijk zie je da koppeke nie . En nie iedereen speelt tot em 85 % headshots heeft e . In Cs , css , Cod allemaal 1 shot met awp of max 2 . Hier heb ik er al geraakt met mss 3 of 4 schoten . + Zoom is veel te sloom .

syndrom

Legacy Member
en maar blijven memmen, one shotten met een sniper is bullshit als je hem niet in het hoofd of hartstreek raakt, tenzij je met een 50cal. zou werken.


Echt serieus dat slaat op niks als je iemand raakt in het been en hij dood stuikt. Das echt je reinste bullshit. Als je zo wil spelen, speel dan cs(s) of een van die games waar dat wel kan.

Spectre

Legacy Member
daar hebt ge volledig gelijk Reavx maar heb soms de indruk dat ze niet neergaan met een headshot. (uw UT3 gaat morgenvroeg op de post trouwens, sorry voor het wachten)

syndrom

Legacy Member
Spectre zei:
daar hebt ge volledig gelijk Reavx maar heb soms de indruk dat ze niet neergaan met een headshot. (uw UT3 gaat morgenvroeg op de post trouwens, sorry voor het wachten)

Ok, maar dat heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt dat ze niet neergaan na een headshot, dus daar kan ik niet over meespreken.

(Geen probleem van ut3 heb nog genoeg stuff om me mee bezig te houden :p)

coax^

Legacy Member
reavX zei:
en maar blijven memmen, one shotten met een sniper is bullshit als je hem niet in het hoofd of hartstreek raakt, tenzij je met een 50cal. zou werken.


Echt serieus dat slaat op niks als je iemand raakt in het been en hij dood stuikt. Das echt je reinste bullshit. Als je zo wil spelen, speel dan cs(s) of een van die games waar dat wel kan.

Kschiet dan ook in zen hartstreek O.o , kschiet nie in zen voeten tbh maarja wrs nu al progamer e ,go for it !!! Wel een beetje gefrustreert zo te zien ^^:rofl:

coax^

Legacy Member
Dus men verjaardag niet vergeten e ;) . Kan me wel verdedigen tegen iemand die ouder is kben heus niet dom . Hoe oud mag jij dan zijn Spectre ?

coax^

Legacy Member
Spectre zei:
reageer dan normaal ipv met zo puberale shit af te komen

Kzeg alleen men mening over die awp , da boeit me geen kloot da die reavx er beter mee kan schieten maar moet em nie afkomen leer schieten en aan zijn reacties lees ik dat hij gefrustreert is . Maja... End !! Kga es gaan rijden met de fiets HF en tot vanmiddag e jongens 16u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan