Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TM-Worthless

Legacy Member
16h normaal dacht ik?

en @ zeveraars hierboven: vecht het uit in pm's ofzo...

Spectre

Legacy Member
coax^ zei:
Alee Scout klasse , Geek gamer , ga nog paar games kopen . En leer alles van buiten en haal alle trophies dan gaat de mammie trots op je zijn . en @ spectre gezijt nen fanboy van reavx .
Speelt iemand css van jullie 2 ?

Gewoon omdat ik u het uitschot van de maatschappij vind ben ik geen "fanboy" van reavx. Met uw puberale scheldnamen en dito one-liners toont ge maar aan dat het niveau van 9lives sterk aan het dalen is :sop: Kan je niet gewoon sterven? Voor mij? Please? :cry:

Menthal Kip'tje

Legacy Member
boba fett c3po zei:
damn coax en menthal grow up :s

Goh, als ik mag kiezen tussen "grow up" & "get a life", dan weet ik wel wa kiezen. Sommigen maken daar verkeerde keuzes in, maar ik noem geen namen, daar ben ik te volwassen voor.

Kusje x

Tracker

Legacy Member
is dees geen bf1943 thread?

spijtig haal ik het niet voor 16 u, kmoe trainen tot 9 u en kmoe sebiet al vertrekken, kunnen we ni nog zoiets organiseren? kzie het wel zitten met wa mede 9livers te game

wolfen

Legacy Member
ik share vo 50€ :p stuur maar pm wie wil :D Moehahaha

jap.. hoe gaan we nu afspreken jongens.. nog een uurtje en tis knal festijn !!

GaMe®

Legacy Member
I'm in voor war @ 1600h.

Ze komen hier wel nog tegels leveren. Laten we hopen dat dat nog vóór 16u gaat gebeuren.

coax^

Legacy Member
Spectre zei:
Gewoon omdat ik u het uitschot van de maatschappij vind ben ik geen "fanboy" van reavx. Met uw puberale scheldnamen en dito one-liners toont ge maar aan dat het niveau van 9lives sterk aan het dalen is :sop: Kan je niet gewoon sterven? Voor mij? Please? :cry:
Niveau van 9lives , aja . Dan wil ik u wel eens zien . En iemand de dood inwensen is nog erger . Kijk maar naar Michael Jackson !! En kga zwijgen want de mensen krijgen precies een verkeerd beeld van me . maar die onthou ik 'het uitschot van de maatschappij' klag strijk en dat zonder me te kennen !

TM-Worthless

Legacy Member
idd, wie voegt er wie toe en wie doet er nu al zeker mee?

edit: fucking hell, gaat ergens anders ruzie maken!

GaMe®

Legacy Member
Kan je eigenlijk mensen muten die hun micro gebruiken? Gisteren heel de tijd naar het gezever van een amerikaan tegen zijne zoon moeten luisteren.

ElGargamel

Legacy Member
heeft iedereen zijn gal nu genoeg liggen spuien ja?
Kunnen we het terug leuk over BF1943 hebben zonder dat er iemand doodgewenst wordt of voor uitschot van de maatschappij uitgescholden wordt?

*edit*
boe hoor, ik wil ook meedoen, maar zit om 16u spijtig genoeg nog op mijn werk. de volgende keer mogen jullie gerust een later uur pakken hoor ;).

TM-Worthless

Legacy Member
GaMe® zei:
Kan je eigenlijk mensen muten die hun micro gebruiken? Gisteren heel de tijd naar het gezever van een amerikaan tegen zijne zoon moeten luisteren.

kheb hetzelfde, blijkbaar kan je het niet uitzetten (in bf:bc trouwens ook niet), zelfs al mute je alles van sounds en music, je hoort het nog altijd...

coax^

Legacy Member
GaMe® zei:
Kan je eigenlijk mensen muten die hun micro gebruiken? Gisteren heel de tijd naar het gezever van een amerikaan tegen zijne zoon moeten luisteren.

geen optie voor denk ik . Vanmorgen ook een franse die aan het bellen was . mvg

GaMe®

Legacy Member
ElGargamel zei:
*edit*
boe hoor, ik wil ook meedoen, maar zit om 16u spijtig genoeg nog op mijn werk. de volgende keer mogen jullie gerust een later uur pakken hoor ;).

yea, 19u ofzo zou ideaal zijn. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan