Unpro
Legacy Member
Same kan ook pas om 8-9uTracker zei:is dees geen bf1943 thread?
spijtig haal ik het niet voor 16 u, kmoe trainen tot 9 u en kmoe sebiet al vertrekken, kunnen we ni nog zoiets organiseren? kzie het wel zitten met wa mede 9livers te game
de maandag werk ik maar tot 14u.. de rest van de dagen 19u
thx
