Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wimpie

Legacy Member
Als je crosshair over een vijandelijke soldaat, tank of vliegtuig gaat, dan verschijnt dat automatisch op het scherm.

metalmeniac

Legacy Member
Almighty one zei:
Als je crosshair over een vijandelijke soldaat, tank of vliegtuig gaat, dan verschijnt dat automatisch op het scherm.

Neen, maar nu gebeurde het continu terwijl ik niets deed. Soms stond ik op een vliegdekschip en begon die te flippen dat ik een tank heb gespot of gelijk wat.

syndrom

Legacy Member
metalmeniac zei:
Ik zie dat zelf niet lol. Gewoon knallen in de rode cirkel.



Vandaag iets raars gezien: om de x aantal seconden kwam er een oproep zoals 'vadepo: enemy plain of vadepo: enemy soldier ...'
Doe ik dat ?

ja je moet eens dead on op een vliegtuig afvliegen en schieten, dan gaat hij een stuk rapper neer ze.

Fir3wulf

Legacy Member
heb nog iets raarders gehad, kreeg een kill terwijl ik gewoon aant rondlopen was :)
is al 2x voorgevallen

Spectre

Legacy Member
ikbenben zei:
Vliegen op zich lukt mij vrij goed...maar tis al de rest dat er bij komt kijken dat mij niet lukt :lol:

Ik sta altijd eerste of tweede in mijn team maar vliegen lukt NIET :(

metalmeniac

Legacy Member
firewulf1 zei:
heb nog iets raarders gehad, kreeg een kill terwijl ik gewoon aant rondlopen was :)
is al 2x voorgevallen


Ik heb de indruk dat vandaag de dag was waar een paar rare dingens voorkwamen.

Wimpie

Legacy Member
Het begint een beetje stom te worden, op Guadalcanal staan er altijd snipers op de hoogste heuvel. Op den duur zou je denken dat ze er niet meer opkruipen omdat iedreen ze ziet, maar neen hoor. Heb daarstraks weer een aantal keer dezelfde afgeschoten die telkens weer wou snipen...

Solid Q

Legacy Member
een assist kill kan veel later komen.. heb ik ook een paar keer voorgehad

Spectre

Legacy Member
Nog een vraagske, er stond gedurende 2 games een naam bij de mijne op het scherm.

Spectre_chavez
Force_unleashed

what the hell is dat? Is zeker niemand uit mijn lijst want ik heb geen zin om met mensen van hier te spelen alszijnde afhankelijk van elkaar te zijn.

Toine79

Legacy Member
hebben jullie het volgende al gemerkt: als ik tank, vliegtuig of soldaat spot, krijg ik een icoontje.

laatste dagen blijft dat icoontje staan terwijl de vijand verdergaat.

Web Wiper

Legacy Member
Enige wat mij wat stoort is het verlaten van een vliegtuig. Ik vlieg mooi boven de vlag, druk op O en hop, ik land nog 100 meter vroeger dan waar mijn vliegtuig al was ? Grmbl !

MegaMentor

Legacy Member
Meh, eerste freeze gehad :(

Edit:
En hoe kom ik opeens aan maar 50% signaalsterkte :s normaal is die tussen de 75 en 85

coax^

Legacy Member
Een plane met 2 bestuurders zou nog toffer zijn :D . snipen is maar zwakjes , telkens 2 keer hitten voor ze dood gaan , precies onkruid .straks nog wat spele

ytsejam

Legacy Member
Toine23 zei:
hebben jullie het volgende al gemerkt: als ik tank, vliegtuig of soldaat spot, krijg ik een icoontje.

laatste dagen blijft dat icoontje staan terwijl de vijand verdergaat.

Dat heb je ook met gewone soldaten dacht ik? Felrood wil zeggen dat je ze ziet, en als het wat lichter gekleurd is blijft het staan op de laatste plaats waar je ze gezien hebt (volgens het spel dan). Weet niet of het zoiets is dat je bedoelt? Anders nog niet tegengekomen.

Enige wat mij ambeteert is dat je inderdaad niet iemand fullspeed kan omvermaaien in een jeep. Ik vlam er altijd door:angry:

coax^

Legacy Member
off topic: iedereen vraagt hier voor te sharen maar hoe doe je dat eigenlijk ?

GaMe®

Legacy Member
Ik heb het ook gekocht. :)

PSN: Blue_Devil

Nog een vraagje, als je uit je vliegtuig springt, hoe deploy je je parachute??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan