Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Almighty one zei:Als je crosshair over een vijandelijke soldaat, tank of vliegtuig gaat, dan verschijnt dat automatisch op het scherm.
metalmeniac zei:Ik zie dat zelf niet lol. Gewoon knallen in de rode cirkel.
Vandaag iets raars gezien: om de x aantal seconden kwam er een oproep zoals 'vadepo: enemy plain of vadepo: enemy soldier ...'
Doe ik dat ?
ikbenben zei:Vliegen op zich lukt mij vrij goed...maar tis al de rest dat er bij komt kijken dat mij niet lukt![]()

firewulf1 zei:heb nog iets raarders gehad, kreeg een kill terwijl ik gewoon aant rondlopen was
is al 2x voorgevallen
Das ook ietsSpectre zei:Ik sta altijd eerste of tweede in mijn team maar vliegen lukt NIET![]()
Ik sta altijd mijn laatste maar vlieg altijd.metalmeniac zei:Ik heb de indruk dat vandaag de dag was waar een paar rare dingens voorkwamen.

Toine23 zei:hebben jullie het volgende al gemerkt: als ik tank, vliegtuig of soldaat spot, krijg ik een icoontje.
laatste dagen blijft dat icoontje staan terwijl de vijand verdergaat.

GaMe® zei:Ik heb het ook gekocht.
PSN: Blue_Devil
Nog een vraagje, als je uit je vliegtuig springt, hoe deploy je je parachute??