Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


reavX zei:gvd ik suck echt in die dogfights, ik kan geen vliegtuig raken hoe hard ik ook probeer
gij zij nen zotWhizzer zei:Toffe games drnet
straks nog meer éh manne!
en btw; khad mijn headset opgezet, maar ik zie niet wanneer ik aan het babbele ben
kzie wel zo'n mic icoontje achter de andere namen van de squad, maar van mijzelf niet =/
Maja, tis ma ne brol bluetooth headset die bij warhawk meekwam, kversta de helft van de tijd de squad niet xD
toffe spelletjes
grtz black_spikereavX zei:gvd ik suck echt in die dogfights, ik kan geen vliegtuig raken hoe hard ik ook probeer
), kzag hem onder mij vliegen en kging te rap, airbrake gebruikt en hij vloog weer voor mij maar lager, kon dus goed op zijne propeller mikken, paar shots en boom 

ElGargamel zei:rond 16u maandag? allemaal studenten hier ofwa? Geen werkende mensen?
sleep
, tevens mijn laatste week werken, dan 3 weken vakantie :applause:coax^ zei:de bommenwerpers zo goed als nutteloos vind ik . op de grond hoor je deze al van kilometers afkomen. En weinig schade vind ik ook , straks terug online na het eten .

coax^ zei:de bommenwerpers zo goed als nutteloos vind ik . op de grond hoor je deze al van kilometers afkomen. En weinig schade vind ik ook , straks terug online na het eten .
