Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XPlosiv

Legacy Member
Serieus, kversta der niets meer van. Als ge elkaar invite in ne squad kan ik praten in de lobby, eens de game wordt gestart niemeer. :help:. Kom der zot van :p

agentfox505

Legacy Member
ik heb nog nooit een freeze gehad, maar ik wel altijd connect lost ;-( dan ben je net zo goed bezig en dan dat. nu ja ik vind het wel een leuk spel voor zijn geld...

Whizzer

Legacy Member
Toffe games drnet :)

straks nog meer éh manne!

en btw; khad mijn headset opgezet, maar ik zie niet wanneer ik aan het babbele ben O.o
kzie wel zo'n mic icoontje achter de andere namen van de squad, maar van mijzelf niet =/
Maja, tis ma ne brol bluetooth headset die bij warhawk meekwam, kversta de helft van de tijd de squad niet xD

syndrom

Legacy Member
gvd ik suck echt in die dogfights, ik kan geen vliegtuig raken hoe hard ik ook probeer

den zot

Legacy Member
reavX zei:
gvd ik suck echt in die dogfights, ik kan geen vliegtuig raken hoe hard ik ook probeer

hij ni alleen :/ ik zat 5 min achter een ander vliegtuig en kreeg die nie kapot dan kom diene achter mij vliegen en was dood op 5 sec

coax^

Legacy Member
Whizzer zei:
Toffe games drnet :)

straks nog meer éh manne!

en btw; khad mijn headset opgezet, maar ik zie niet wanneer ik aan het babbele ben O.o
kzie wel zo'n mic icoontje achter de andere namen van de squad, maar van mijzelf niet =/
Maja, tis ma ne brol bluetooth headset die bij warhawk meekwam, kversta de helft van de tijd de squad niet xD
gij zij nen zot :p toffe spelletjes :p grtz black_spike

Atrox

Legacy Member
Daarstraks zag ik dat Toine BF aant spelen was, ma ik kon nie joinen. Das enkel op uitnodiging ofwa? Kheb ook gezien dat iemand mij heeft toegevoegd, zal ik straks aanvaarden.

Summaheat

Legacy Member
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

- GGerre (PSN: Fiezik)
- mentor0
- Widowmaker0711
- Moloch (PSN: TempestKeep)
- Achtenfox505
-Summaheat

Kzal e paar toevoegen

coax^

Legacy Member
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

- GGerre (PSN: Fiezik)
- mentor0
- Widowmaker0711
- Moloch (PSN: TempestKeep)
- Achtenfox505
-Summaheat
-Coax^ (PSN:Black_spike)

Fiezik

Legacy Member
allez, we zijn al met 7 :D
rond 17u - 17u30 gespeeld met stuk of 5 van 9lives, twas echt leuk !

Moloch

Legacy Member
reavX zei:
gvd ik suck echt in die dogfights, ik kan geen vliegtuig raken hoe hard ik ook probeer

tlukt mij beter en beter (é widow :p), kzag hem onder mij vliegen en kging te rap, airbrake gebruikt en hij vloog weer voor mij maar lager, kon dus goed op zijne propeller mikken, paar shots en boom :p

maar idd, die bommen zijn nie veel waard, kzag ze alletwee op 2 man terechtkomen en die liepen gewoon door.. spel zou in september ook op pc uitkomen volgens EA, benieuwd hoeveel het gaat kosten :p

Tuninboy

Legacy Member
Idd, aan de ts mag nog gesleuteld worden imo.

Ge moet in een groep zitten voor ts, anders ist prul.

Echt spijtig da ge ma max 4 man in ne groep kunt zetten + nooit geen ts hebt met uw ganse groep.

ElGargamel

Legacy Member
rond 16u maandag? allemaal studenten hier ofwa? Geen werkende mensen?

coax^

Legacy Member
de bommenwerpers zo goed als nutteloos vind ik . op de grond hoor je deze al van kilometers afkomen :p . En weinig schade vind ik ook , straks terug online na het eten .

Moloch

Legacy Member
ElGargamel zei:
rond 16u maandag? allemaal studenten hier ofwa? Geen werkende mensen?

mja kheb de vroege, van 5u tot 13u (:sleep:), tevens mijn laatste week werken, dan 3 weken vakantie :applause:

ElGargamel

Legacy Member
coax^ zei:
de bommenwerpers zo goed als nutteloos vind ik . op de grond hoor je deze al van kilometers afkomen :p . En weinig schade vind ik ook , straks terug online na het eten .

bwa, dat vind ik niet. heb daar gisteren 5 kills in 1 bomb run mee gehaald :)

Solid Q

Legacy Member
coax^ zei:
de bommenwerpers zo goed als nutteloos vind ik . op de grond hoor je deze al van kilometers afkomen :p . En weinig schade vind ik ook , straks terug online na het eten .

als je er 2 tanks in één run kunt mee afmaken geeft het enkel maar voldoening :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan