Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
L2 :)

20090710.jpg

cram

Legacy Member
GaMe® zei:
Kan je dit alleen met visa betalen? :sad:

Helaas wel.
Maar ik denk wel dat er binnen 10 jaar een versie met meerdere maps enz. Te koop zal zijn in de winkels. hoop ik.
kun je nog niet met paypall betalen via je ps3?

Wimpie

Legacy Member
Ik gebruik m'n us acc en koop er prepaid kaarten voor, zo gaat het ook en dan heb ik geen visa nodig.

GaMe®

Legacy Member
Kga dadelijk demo es checken.

Als het meevalt neem ik mijne pa zijne visa wel :p

wolfen

Legacy Member
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

- GGerre (PSN: Fiezik)
- mentor0
- Widowmaker0711
- Moloch (PSN: TempestKeep)
- Achtenfox505
-Summaheat
- my_x_2 / 90% zeker online moet maar tot 14u werken.

JB_BE

Legacy Member
We zitten met z'n allen op de ps3 toch al over de 11 miljoen kills, gaat best snel vind ik.

Die nieuwe map na 43 miljoen kills is alleen vliegtuigen zeker?

agentfox505

Legacy Member
wolfen zei:
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

- GGerre (PSN: Fiezik)
- mentor0
- Widowmaker0711
- Moloch (PSN: TempestKeep)
- Achtenfox505
-Summaheat
- my_x_2 / 90% zeker online moet maar tot 14u werken.

ik noem niet Achtenfox505 maar agentfox505 :niceone:

Moloch

Legacy Member
boba fett c3po zei:
Da's toch gewoon rondkijken? :unsure:

hm zou kunnen, vliegtuig verloor rap snelheid dus dachtek dat dat nen airbrake was lol, ofwel verliest hij gewoon rap snelheid als ge L1 loslaat :$

en mastercard kunt ge ook gebruiken é, hoeft nie persé visa te zijn

Fiezik

Legacy Member
L2 is rond je kijken inderdaad :) remmen met een vliegtuig uit 1943 kunt ge niet (duh)
gewoon L1 lossen en uw vlieger zal snel minderen van snelheid

Greenie

Legacy Member
alsof studenten ook niet gewoon overdag kunnen :d
ben wel te vinden voor een spelletje dus:

wolfen zei:
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

- GGerre (PSN: Fiezik)
- mentor0
- Widowmaker0711
- Moloch (PSN: TempestKeep)
- Agentfox505
- Summaheat
- my_x_2 (90% zeker online)
- DarkMess (PSN: Danjidani)

ikbenben

Legacy Member
Spectre zei:
ik kan nu eens NIET vliegen :(
vlieg elke keer recht de zee in

Vliegen op zich lukt mij vrij goed...maar tis al de rest dat er bij komt kijken dat mij niet lukt :lol:

metalmeniac

Legacy Member
Enkele vlieguurtjes achter de rug en ik heb een paar goeie daden vericht.
Ik heb grondtroepen gebombardeerd, een vlieger uit de lucht gehaald en een soldier doodgeschoten ... .

syndrom

Legacy Member
blijkbaar als je een vlieger op zen propeller raakt gaat ie een stuk sneller neer

metalmeniac

Legacy Member
reavX zei:
blijkbaar als je een vlieger op zen propeller raakt gaat ie een stuk sneller neer

Ik zie dat zelf niet lol. Gewoon knallen in de rode cirkel.



Vandaag iets raars gezien: om de x aantal seconden kwam er een oproep zoals 'vadepo: enemy plain of vadepo: enemy soldier ...'
Doe ik dat ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan