Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sele zei:kan ni anders dan goed zijn dan,k koop em op pc en ps3

reavX zei:wat?
Hij lijkt totaal niet op de 1942, veel arcadier.
En serieus wrm is die smg zo kanker underpowered

XPlosiv zei:Ik vind het gewoon jammer da ge geen servers kunt kiezen. Als da wel zo is leerde op den duur mensen kennen als ge telkens op dezelfde server speelt. Nu is da telkens zo randoms waarvan de meeste /care teamwork houding hebben.
XPlosiv zei:Ik vind het gewoon jammer da ge geen servers kunt kiezen. Als da wel zo is leerde op den duur mensen kennen als ge telkens op dezelfde server speelt. Nu is da telkens zo randoms waarvan de meeste /care teamwork houding hebben.
sypro9000 zei:Het hoort allemaal bij de EA philosofie die zegt dat je in en uit een spel moet kunnen springen in no time zonder teveel moeite te moeten doen. Kijk maar naar Battlefield Heroes waar je gewoon op een knopke moet drukken om te kunnen spelen. Slechte evolutie natuurlijk want dit is één van de grootste zwaktes van consoles als het op online gamen aankomt.
metalmeniac zei:Mss eens beginnen van hier groepen te maken en zo met elkaar te spelen.
Iemand ook al eens gehad dat plost al het geluid weg is?

Solid Q zei:ik own iedereen in de lucht muahaha... kweet nie hoeveel stamps al gehaald voor het neermaaien van bombers, fighters en bombings...
Ik vind het spel super.. zeer verslavend en tot nu toe vervelen de 3 maps nog niet
