Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
wat?

Hij lijkt totaal niet op de 1942, veel arcadier.

En serieus wrm is die smg zo kanker underpowered

XPlosiv

Legacy Member
Ik vind het gewoon jammer da ge geen servers kunt kiezen. Als da wel zo is leerde op den duur mensen kennen als ge telkens op dezelfde server speelt. Nu is da telkens zo randoms waarvan de meeste /care teamwork houding hebben.

sharpshot

Legacy Member
wil deze game wel sharen voor burnout DLC als iemand daar goesting in heeft

Opticat

Legacy Member
reavX zei:
wat?

Hij lijkt totaal niet op de 1942, veel arcadier.

En serieus wrm is die smg zo kanker underpowered

BF1942 is ook arcade, en de SMG is daar zelfs nog meer underpowered :D

metalmeniac

Legacy Member
XPlosiv zei:
Ik vind het gewoon jammer da ge geen servers kunt kiezen. Als da wel zo is leerde op den duur mensen kennen als ge telkens op dezelfde server speelt. Nu is da telkens zo randoms waarvan de meeste /care teamwork houding hebben.


Mss eens beginnen van hier groepen te maken en zo met elkaar te spelen.


Iemand ook al eens gehad dat plost al het geluid weg is?

sypro9000

Legacy Member
XPlosiv zei:
Ik vind het gewoon jammer da ge geen servers kunt kiezen. Als da wel zo is leerde op den duur mensen kennen als ge telkens op dezelfde server speelt. Nu is da telkens zo randoms waarvan de meeste /care teamwork houding hebben.

Het hoort allemaal bij de EA philosofie die zegt dat je in en uit een spel moet kunnen springen in no time zonder teveel moeite te moeten doen. Kijk maar naar Battlefield Heroes waar je gewoon op een knopke moet drukken om te kunnen spelen. Slechte evolutie natuurlijk want dit is één van de grootste zwaktes van consoles als het op online gamen aankomt.

den zot

Legacy Member
kwil naar mine soldaat kijke op dien site van battelfield en ij zegt

You are not authorized to access this page.


da doek fout

XPlosiv

Legacy Member
sypro9000 zei:
Het hoort allemaal bij de EA philosofie die zegt dat je in en uit een spel moet kunnen springen in no time zonder teveel moeite te moeten doen. Kijk maar naar Battlefield Heroes waar je gewoon op een knopke moet drukken om te kunnen spelen. Slechte evolutie natuurlijk want dit is één van de grootste zwaktes van consoles als het op online gamen aankomt.

Nogtans is Resistance dan wel weer goed..
Die filosofie van zo snel mogelijk spelen kan ik inkomen, Quick match optie no problem. Ma geef ons tenminste ook die browser <.<. Ze maken dat al van in the dark ages lol, da ze da gewoon laten.

Whizzer

Legacy Member
metalmeniac zei:
Mss eens beginnen van hier groepen te maken en zo met elkaar te spelen.


Iemand ook al eens gehad dat plost al het geluid weg is?


Idd, geluid scheelt bij mij ook iets.
Valt voor een fractie van 2 seconde soms weg en komt dan weer terug.


En die 9lives squads zie'k ook wel zitten, stuur maar invites naar mijn PSN: Lightgert



Rank 27 ondertussen ( 2de luitenant - bronze 2 rechte streepjes)
en sta rond de 500ste in de world ranking list :)

Spectre

Legacy Member
Net ook gekocht.
Ben niet echt onder de indruk eigenlijk.
Controls staan fucking raar en ze aanpassen is nog erger.
Snipen is ook maar raar, ik schiet op een ventje dat stilstaat recht in zijn kop en hij leeft nog :( Nuja, PS3 liep net vast en ik krijg hem niet meer online

Solid Q

Legacy Member
ik own iedereen in de lucht muahaha... kweet nie hoeveel stamps al gehaald voor het neermaaien van bombers, fighters en bombings...

Ik vind het spel super.. zeer verslavend en tot nu toe vervelen de 3 maps nog niet

Toine79

Legacy Member
idd ook al 2 freezes gehad, geluidprobs is bij iedereen heb ik gelezen op forum.

er zal wel een patch volgen,zeker?

sharpshot

Legacy Member
Solid Q zei:
ik own iedereen in de lucht muahaha... kweet nie hoeveel stamps al gehaald voor het neermaaien van bombers, fighters en bombings...

Ik vind het spel super.. zeer verslavend en tot nu toe vervelen de 3 maps nog niet

geef eens paar tacktieken van hoe te vliegen en wnr je bv die bommen moet laten gaan want ik zit er altijd een km vanaf van mijn 'doel':rofl:

coax^

Legacy Member
vliegen vind ik nie zo moeilijk vooral dat aimen met die bommen , kan ik wel wat hints gebruiken

Moloch

Legacy Member
hoog vliegen, dan zo recht mogelijk naar beneden in den duik uw bommen lossen? alleja, zo deed ik het toch bij 1942 :p heb 1943 nog nie kunnen spelen ffs, ze laten mij hier thuis nie gerust :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan