Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fiezik

Legacy Member
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)

- Fiezik (kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!

dibo

Legacy Member
Ik stort altijd neer omdat de vliegtuigen omgekeerd werken dan vroeger, blijkbaar zit dat nog altijd in mijn vingers. Bij BF1942 moest je naar beneden duwen om op te stijgen en naar omhoog om te dalen (zoals bij echte vliegtuigen dus), maar nu is het omgekeerd. Wel een beetje belachelijk imho... :crazy:

Whizzer

Legacy Member
firewulf1 zei:
I'm done 4 today :)
Lvl 21

oi,
ik heb u al 'ns ingame gzn; ge had me gvd uit de lucht gehaald met een vliegtuig :P

Lightgert

iedereen zn psn staat ondertussen al in mn ipod, opdat ik ze straks zal toevoegen

Web Wiper

Legacy Member
dibo zei:
Ik stort altijd neer omdat de vliegtuigen omgekeerd werken dan vroeger, blijkbaar zit dat nog altijd in mijn vingers. Bij BF1942 moest je naar beneden duwen om op te stijgen en naar omhoog om te dalen (zoals bij echte vliegtuigen dus), maar nu is het omgekeerd. Wel een beetje belachelijk imho... :crazy:

Je zou dit kunnen aanpassen in de opties, moet er zelf ook nog eens voor kijken want kan er inderdaad ook geen weg mee zo :)

dibo

Legacy Member
Web Wiper zei:
Je zou dit kunnen aanpassen in de opties, moet er zelf ook nog eens voor kijken want kan er inderdaad ook geen weg mee zo :)
Ik heb gisteren al eens rap gekeken, maar heb het niet gevonden.
Het was wel al laat, misschien zaten er al slaperkes in mijn ogen. :p
Als ge het vindt, let me know! :)

Whizzer

Legacy Member
dibo zei:
Ik heb gisteren al eens rap gekeken, maar heb het niet gevonden.
Het was wel al laat, misschien zaten er al slaperkes in mijn ogen. :p
Als ge het vindt, let me know! :)

kan je wel degelijk verandern, hoor.

Druk op start -> opties -> (-> besturing, geen idee zit niet op PS3 ) en dan staat daar iets van invert vertical en dat moet je dan veranderen naar invert.

Wimpie

Legacy Member
dibo zei:
Ik stort altijd neer omdat de vliegtuigen omgekeerd werken dan vroeger, blijkbaar zit dat nog altijd in mijn vingers. Bij BF1942 moest je naar beneden duwen om op te stijgen en naar omhoog om te dalen (zoals bij echte vliegtuigen dus), maar nu is het omgekeerd. Wel een beetje belachelijk imho... :crazy:

Ik heb dat onmiddellijk aangepast, ben ook gewoon om naar beneden te duwen om omhoog te gaan.

Atrox

Legacy Member
Vliegen begint goed te lukken hier, vooral het strafen. Met bommen gooien heb ik tot nu toe nog geen succes gehad (enkel kill assists ...). Een looping maken boven een enemy base en recht op uw doelwit afvliegen met uw mitrailleurs is zalig trouwes :p

ytsejam

Legacy Member
GGerre zei:
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)

- Fiezik (kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

Backup:
-ytsejam (PSN: kobakai72)

Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!


Ben nog niet 100% zeker dat ik kan:)

EDIT: net ook eerste freeze gehad.:(

Opticat

Legacy Member
dibo zei:
Ik stort altijd neer omdat de vliegtuigen omgekeerd werken dan vroeger, blijkbaar zit dat nog altijd in mijn vingers. Bij BF1942 moest je naar beneden duwen om op te stijgen en naar omhoog om te dalen (zoals bij echte vliegtuigen dus), maar nu is het omgekeerd. Wel een beetje belachelijk imho... :crazy:

In BF1942 stond het ook zo als default ingesteld als ik me het goed kan herinneren. :unsure:

MegaMentor

Legacy Member
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

- Fiezik
- mentor0

Backup:
-ytsejam (PSN: kobakai72)

Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!

Voila :applause:

syndrom

Legacy Member
XPlosiv zei:
Da werkt dus voor geen meter éh die sniper. Kbedoel, ge moet al headshotten om 1 shot kill te hebben. Meestal heb ik geen headshot dus moet ge een nieuwe kogel laden en weer in scope gaan. Tegen dan is mijn tegenstander al lang weg ze..


Anyway, die Savior bonus ofzo wa wil da zeggen? Dan hebt ge ook nog Assist bonus en Kill assist (of varianten hierop :p). Weet iemand het verschil tussen deze twee? Vind het wel super verslavend en leuk. Zal is paar mensen toevoegen van hier.

Mijn PSN is Suna_be.

Is een savior kill gewoon nie daje iemand kill op punt staat van een van je teammates te mollen

Tuninboy

Legacy Member
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

- Fiezik
- mentor0
- Widowmaker0711

Backup:
-ytsejam (PSN: kobakai72)

Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!

Wimpie

Legacy Member
Op de bf site:

Current kill status:

Xbox 360: 16572750
PS3 0

:o.... niet goed bezig jonges :p

Fiezik

Legacy Member
Almighty one zei:
Op de bf site:

Current kill status:

Xbox 360: 16572750
PS3 0

:o.... niet goed bezig jonges :p

haha zag het ook net staan :D
ps3 loopt zowiezo al 8 miljoen achter (gisteren toch)

Teknohol1c

Legacy Member
GGerre zei:
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)

- Fiezik (kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)

Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!

In de week kan ik alleen maar 's avonds laat aangezien ik in de late sta...
ma we komen mekaar genoeg tegen he online, kstuur dan wel es een invite.
AL blijf ik wel wat in de middelmaat hangen de laatste dagen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan