Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

firewulf1 zei:I'm done 4 today
Lvl 21

dibo zei:Ik stort altijd neer omdat de vliegtuigen omgekeerd werken dan vroeger, blijkbaar zit dat nog altijd in mijn vingers. Bij BF1942 moest je naar beneden duwen om op te stijgen en naar omhoog om te dalen (zoals bij echte vliegtuigen dus), maar nu is het omgekeerd. Wel een beetje belachelijk imho...![]()

Ik heb gisteren al eens rap gekeken, maar heb het niet gevonden.Web Wiper zei:Je zou dit kunnen aanpassen in de opties, moet er zelf ook nog eens voor kijken want kan er inderdaad ook geen weg mee zo![]()


dibo zei:Ik heb gisteren al eens rap gekeken, maar heb het niet gevonden.
Het was wel al laat, misschien zaten er al slaperkes in mijn ogen.
Als ge het vindt, let me know!![]()
dibo zei:Ik stort altijd neer omdat de vliegtuigen omgekeerd werken dan vroeger, blijkbaar zit dat nog altijd in mijn vingers. Bij BF1942 moest je naar beneden duwen om op te stijgen en naar omhoog om te dalen (zoals bij echte vliegtuigen dus), maar nu is het omgekeerd. Wel een beetje belachelijk imho...![]()
GGerre zei:zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
- Fiezik (kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)
Backup:
-ytsejam (PSN: kobakai72)
Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!


dibo zei:Ik stort altijd neer omdat de vliegtuigen omgekeerd werken dan vroeger, blijkbaar zit dat nog altijd in mijn vingers. Bij BF1942 moest je naar beneden duwen om op te stijgen en naar omhoog om te dalen (zoals bij echte vliegtuigen dus), maar nu is het omgekeerd. Wel een beetje belachelijk imho...![]()

zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)
- Fiezik
- mentor0
Backup:
-ytsejam (PSN: kobakai72)
Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!
XPlosiv zei:Da werkt dus voor geen meter éh die sniper. Kbedoel, ge moet al headshotten om 1 shot kill te hebben. Meestal heb ik geen headshot dus moet ge een nieuwe kogel laden en weer in scope gaan. Tegen dan is mijn tegenstander al lang weg ze..
Anyway, die Savior bonus ofzo wa wil da zeggen? Dan hebt ge ook nog Assist bonus en Kill assist (of varianten hierop). Weet iemand het verschil tussen deze twee? Vind het wel super verslavend en leuk. Zal is paar mensen toevoegen van hier.
Mijn PSN is Suna_be.
zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
(kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)
- Fiezik
- mentor0
- Widowmaker0711
Backup:
-ytsejam (PSN: kobakai72)
Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!
Almighty one zei:Op de bf site:
Current kill status:
Xbox 360: 16572750
PS3 0
.... niet goed bezig jonges
![]()

GGerre zei:zijn er mensen die maandag willen spelen om 16u? (private match)
- Fiezik (kopier dit, en voeg je psn naam er bij als je zeker online zal zijn maandag!)
Wie er laatst bij komt, voegt de de members voor je toe op psn!