Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:geef eens paar tacktieken van hoe te vliegen en wnr je bv die bommen moet laten gaan want ik zit er altijd een km vanaf van mijn 'doel'![]()
) hey69 zei:werkt die demo maar 1 dag of zo ? vandaag geprobeerd, kreeg demo expired
Totser zei:ik kan nog 4 keer sharen, indien iemand geïnteresseerd is stuur pm

Phil zei:Ligt het aan mij, of ligt het niveau op die servers erg laag?
Ik sta altijd ergens in de top 3 en ik vind van mezelf dat ik echt slecht speel. Ik maak niet bepaald veel kills ofzo en ga veel dood. Ligt dat gewoon aan een raar puntensysteem ofzo?
En vm tanks, hoe doet ge die eigenlijk fatsoenlijk stuk? Ik schiet daar maar raketten en raketten op en die gaan precies maar niet stuk?
) en wij met twee tanks en machinegeweren maar knallen op die bootjes, toevallig raakte ik van zeer ver zo'n bootje
3 kills hahaSolid Q zei:Ja, ik zit vaak in de lucht en toch haal ik veel punten (top 5 ofzo). Maar dat komt omdat ik altijd + 20 krijg bij een kill (+ 10 kill + 10 vernietigen vliegtuig) maar hou me er niet echt mee bezig. Ik krijg bij dit spel echt een teamsfeer, er wordt ook meer gewacht op elkaar om samen in een jeep of tank te kruipen of in een bootje. Ik krijg dan ook vaak het gevoel dat het mijn plicht is om de lucht vrij te houden van bombers en fighters, zodat mijn team vrij kan oprukken naar de volgende vlag.
Gisteren nog een zeer leuk moment gehad. Op Iwo Jima hadden we alle vlaggen en de tegenpartij moest met de bootjes naar de kust komen (raar maar waar, niemand nam daar een vliegtuig) en wij met twee tanks en machinegeweren maar knallen op die bootjes, toevallig raakte ik van zeer ver zo'n bootje
3 kills haha
reavX zei:met die geplaatste mgs kunt ge echt van fokking ver doelwitten raken.
Ik snap ook niet da mensen miserie hebben met die sniper, gisteren een stuk of 10 man gekilled ofzo
). Weet iemand het verschil tussen deze twee? Vind het wel super verslavend en leuk. Zal is paar mensen toevoegen van hier. Solid Q zei:Ja, ik zit vaak in de lucht en toch haal ik veel punten (top 5 ofzo). Maar dat komt omdat ik altijd + 20 krijg bij een kill (+ 10 kill + 10 vernietigen vliegtuig) maar hou me er niet echt mee bezig. Ik krijg bij dit spel echt een teamsfeer, er wordt ook meer gewacht op elkaar om samen in een jeep of tank te kruipen of in een bootje. Ik krijg dan ook vaak het gevoel dat het mijn plicht is om de lucht vrij te houden van bombers en fighters, zodat mijn team vrij kan oprukken naar de volgende vlag.
Gisteren nog een zeer leuk moment gehad. Op Iwo Jima hadden we alle vlaggen en de tegenpartij moest met de bootjes naar de kust komen (raar maar waar, niemand nam daar een vliegtuig) en wij met twee tanks en machinegeweren maar knallen op die bootjes, toevallig raakte ik van zeer ver zo'n bootje
3 kills haha



