Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
ben door mijn pa weggejaagd van voor de HDTV en op zo'n klein onnozel CRT-TVke is dat echt om van te blijten. Ik zie niks van vijanden afkomen ofzo. Kga blij zijn als ik mijn 50 inch in september heb :love:

Solid Q

Legacy Member
sharpshot zei:
geef eens paar tacktieken van hoe te vliegen en wnr je bv die bommen moet laten gaan want ik zit er altijd een km vanaf van mijn 'doel':rofl:

Bommen droppen is ook wel moeilijk moet ik toegeven. De meeste kills op de grond krijg ik via strafen (dus via relatief zwakke daling lang schieten op je doel) , dat is ook de beste tactiek tegen jeeps en infanterie.

Hou wel in het oog je crosshair voor uw doelwit te houden als het beweegt, dit voor zowel vliegtuigen als jeeps vb: YouTube - BF1943 Piloting (maar dan nog wat beter :) )

bommen droppen doe ik enkel als ik de baas ben in de lucht en niet wordt lastig gevallen door andere vliegtuigen. Het beste is gebruik te maken van uw map om vijanden te spotten en wat hoogte nemen en dan eens rustig rondkijken (gebruik ook pijltje naar beneden om achter je te kijken bij het klimmen/ droppen van bom)

Naar mijn mening is het niet nodig om recht naar beneden te vliegen, het verhoogt de kans alleen maar om daarna de grond of tegen een boom te knallen. Mik met je crosshair een beetje verder dan de tank en los niet te vroeg, t'is moeilijk om uit te leggen maar ik zou zeggen, oefen bij de tutorail waar je tanks op een vliegdekschip moet raken.

laatste opmerking: cockpitview is het beste, ik gebruik 3d view enkel bij een herstellingsvlucht of als ik wat rond wil kijken.

vliegen: oefenen. Je moet leren met de twee joystickjes te werken en dan komt het wel. Na 1 dag kan ik het al vrij goed. Hou altijd je snelheid in het oog. Bij bochten is het beste om uw gas los te laten of lichtjes te "tappen", dit doe ik ook als ik een vijand achtervolg, het rode symbooltje in het midden houden en dan snelheid minderen af en toe, meestal kom je er dan recht achter en is het gemakkelijk om hem te volgen.

hey69

Legacy Member
werkt die demo maar 1 dag of zo ? vandaag geprobeerd, kreeg demo expired

Toine79

Legacy Member
amai, die kerel kan goe vliegen.
ik ben al blij dat ik mijn kist in de lucht kan houden, cockpitview rechtstreeks in het water

coax^

Legacy Member
men kist in de lucht houden is nie zo moeilijk kan het al redelijk . op de grond lopen naar verschillende points is wel irritant als je geen voertuig vind . Dus SPAWNCampe :d , kvind toffer dan socom redelijk verslavend maar pa wou ook tv kijken :s

Phil

Legacy Member
Ligt het aan mij, of ligt het niveau op die servers erg laag?

Ik sta altijd ergens in de top 3 en ik vind van mezelf dat ik echt slecht speel. Ik maak niet bepaald veel kills ofzo en ga veel dood. Ligt dat gewoon aan een raar puntensysteem ofzo?


En vm tanks, hoe doet ge die eigenlijk fatsoenlijk stuk? Ik schiet daar maar raketten en raketten op en die gaan precies maar niet stuk?

Wimpie

Legacy Member
@Phil: De achterkant van een tank is een zwakke plek, met wat geluk kan je, door de tank achteraan te raken, 'm met slechts 1 raket uitschakelen. (is me al een paar keer gelukt)

Bommen werpen met vliegtuig werkt bij mij het best als ik een denkbeeldige crosshair op ongeveer 30° (vanaf de neus gemeten) onder m'n vliegtuig plaats (terwijl ik normaal overvlieg, geen duikvlucht). Van zodra het doelwit in deze zone komt werp ik m'n bommen, deze raken dan bijna altijd doel.

Mensen met BF1943 mogen me ook altijd gerust toevoegen voor 9lives squad: psn: Almighty_one

Solid Q

Legacy Member
Phil zei:
Ligt het aan mij, of ligt het niveau op die servers erg laag?

Ik sta altijd ergens in de top 3 en ik vind van mezelf dat ik echt slecht speel. Ik maak niet bepaald veel kills ofzo en ga veel dood. Ligt dat gewoon aan een raar puntensysteem ofzo?


En vm tanks, hoe doet ge die eigenlijk fatsoenlijk stuk? Ik schiet daar maar raketten en raketten op en die gaan precies maar niet stuk?

Ja, ik zit vaak in de lucht en toch haal ik veel punten (top 5 ofzo). Maar dat komt omdat ik altijd + 20 krijg bij een kill (+ 10 kill + 10 vernietigen vliegtuig) maar hou me er niet echt mee bezig. Ik krijg bij dit spel echt een teamsfeer, er wordt ook meer gewacht op elkaar om samen in een jeep of tank te kruipen of in een bootje. Ik krijg dan ook vaak het gevoel dat het mijn plicht is om de lucht vrij te houden van bombers en fighters, zodat mijn team vrij kan oprukken naar de volgende vlag.

Gisteren nog een zeer leuk moment gehad. Op Iwo Jima hadden we alle vlaggen en de tegenpartij moest met de bootjes naar de kust komen (raar maar waar, niemand nam daar een vliegtuig :p) en wij met twee tanks en machinegeweren maar knallen op die bootjes, toevallig raakte ik van zeer ver zo'n bootje :) 3 kills haha

sele

Legacy Member
Solid Q zei:
Ja, ik zit vaak in de lucht en toch haal ik veel punten (top 5 ofzo). Maar dat komt omdat ik altijd + 20 krijg bij een kill (+ 10 kill + 10 vernietigen vliegtuig) maar hou me er niet echt mee bezig. Ik krijg bij dit spel echt een teamsfeer, er wordt ook meer gewacht op elkaar om samen in een jeep of tank te kruipen of in een bootje. Ik krijg dan ook vaak het gevoel dat het mijn plicht is om de lucht vrij te houden van bombers en fighters, zodat mijn team vrij kan oprukken naar de volgende vlag.

Gisteren nog een zeer leuk moment gehad. Op Iwo Jima hadden we alle vlaggen en de tegenpartij moest met de bootjes naar de kust komen (raar maar waar, niemand nam daar een vliegtuig :p) en wij met twee tanks en machinegeweren maar knallen op die bootjes, toevallig raakte ik van zeer ver zo'n bootje :) 3 kills haha

i like wat ik hoor <3

syndrom

Legacy Member
met die geplaatste mgs kunt ge echt van fokking ver doelwitten raken.

Ik snap ook niet da mensen miserie hebben met die sniper, gisteren een stuk of 10 man gekilled ofzo

XPlosiv

Legacy Member
reavX zei:
met die geplaatste mgs kunt ge echt van fokking ver doelwitten raken.

Ik snap ook niet da mensen miserie hebben met die sniper, gisteren een stuk of 10 man gekilled ofzo

Da werkt dus voor geen meter éh die sniper. Kbedoel, ge moet al headshotten om 1 shot kill te hebben. Meestal heb ik geen headshot dus moet ge een nieuwe kogel laden en weer in scope gaan. Tegen dan is mijn tegenstander al lang weg ze..


Anyway, die Savior bonus ofzo wa wil da zeggen? Dan hebt ge ook nog Assist bonus en Kill assist (of varianten hierop :p). Weet iemand het verschil tussen deze twee? Vind het wel super verslavend en leuk. Zal is paar mensen toevoegen van hier.

Mijn PSN is Suna_be.

XPlosiv

Legacy Member
Solid Q zei:
Ja, ik zit vaak in de lucht en toch haal ik veel punten (top 5 ofzo). Maar dat komt omdat ik altijd + 20 krijg bij een kill (+ 10 kill + 10 vernietigen vliegtuig) maar hou me er niet echt mee bezig. Ik krijg bij dit spel echt een teamsfeer, er wordt ook meer gewacht op elkaar om samen in een jeep of tank te kruipen of in een bootje. Ik krijg dan ook vaak het gevoel dat het mijn plicht is om de lucht vrij te houden van bombers en fighters, zodat mijn team vrij kan oprukken naar de volgende vlag.

Gisteren nog een zeer leuk moment gehad. Op Iwo Jima hadden we alle vlaggen en de tegenpartij moest met de bootjes naar de kust komen (raar maar waar, niemand nam daar een vliegtuig :p) en wij met twee tanks en machinegeweren maar knallen op die bootjes, toevallig raakte ik van zeer ver zo'n bootje :) 3 kills haha

Vind ook dat er meer teamsfeer is. Da's gewoon zalig als gij op de grond aant lopen zeit naar een vlag en er plots twee vliegtuigen net boven u hoofd scheuren(waarvan het geluid trouwens awesome is). Om dan te zien dat het vliegtuig van uw team de andere aant ownen is en tenslotte de vijand zijn vliegtuig dan 5 sec later tegen nen boom ziet knallen :love:

Fiezik

Legacy Member
het vliegen lukt hier prima, alleen nog wat moeite voor de kills :)
heb nu 9505 punten :p
iedereen mag me gerust toevoegen op psn : fiezik, ik speel liever met mensen die ik ken van men psn dan helemaal alleen :)

Whizzer

Legacy Member
Idd, das echt sweet als er ineens chaos alom is. 2 tanks die richting uw groepje soldaten komen en die probeer je dan met RPG's en Grenades kapot te knalle en dan kome er nog eens 2 vliegtuigen van je eigen team voorbij en laten allebei nog eens bommen vallen. :love:

Of

De start van de map, iedereen rushen naar hun vliegtuigen en bootjes
en dan met 4 bootjes tegelijk richting kust varen terwijl er vijandelijke vliegtuigen voorbijkome en op jullie beginne knallen en bommen laten vallen, terwijl de mannekes in de bootjes op de vliegtuigen knallen enzov.


Kga iedereen die hier zijn PSN gegeven heeft dan straks toevoegen en khoop om straks samen eens een matchke te doen :)


- boven de 20000 punten en ben rang 30 ( goude 2 streepjes ) :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan