Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coax^

Legacy Member
geen clans van 9 lives ? lijkt me tof om te doen . kword veel uit de lucht geknald , :s maar wel tof spel . Da scout is ook nie echt sterk vind ik ? op lichaam soms 2* schieten enzo .

XPlosiv

Legacy Member
Ik begin het echt deftig onder de knie te krijgen, int begin mega negatieve k/d ratio maar nu ist vollen bak gaan :p

Fir3wulf

Legacy Member
weet er iemand hoe die squad fatsoenlijk werkt?
Lijkt me een vrij onlogisch systeem, ge moet een pm sturen naar de persoon in kwestie en dan komt die als bij magie ineens in uw squad?
En als ge nog geen squad hebt? Vind het maar raar allemaal. Gistere als bij wonder zaten er 3 mensen in mijn squad die ik er ook in wou

edit: shit man 360 staat al 3 miljoen kills voor :wtf:

Unpro

Legacy Member
Airstrikes vallen wel mee, ge ziet en hoort ze afkomen dus meestal hebt ge tijd genoeg om weg te geraken, en tis makkelijk om wat kills mee te halen :p

sypro9000

Legacy Member
TM-Worthless zei:
DLC zal wss wel volgen ("published by Electronic Arts";))

Ik dacht eerder aan nieuwe campaigns, nu dat het succes van de game vast staat. Dit is nu de pacific maar er is ook nog de European, Russian en African campaign in Battlefield 1942. Er zijn ook 2 van de pacific maps die er nu zelf niet eens inzitten zoals Battle of Miday en Invasion of the Philippines. Zelf zou ik graag de European campaign zien met maps zoals Omaha Beach, Bocage, Operation Market Garden, Battle of Britain, Liberation of Caen, Battle of The Bulge en Berlin. Genoeg materiaal dus als ze DLC willen doen als remake.

Laat maar komen zou ik zeggen, vind het wel leuk om den oude tijd nog zo'n keer semi te herbeleven.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
firewulf1 zei:
weet er iemand hoe die squad fatsoenlijk werkt?
Lijkt me een vrij onlogisch systeem, ge moet een pm sturen naar de persoon in kwestie en dan komt die als bij magie ineens in uw squad?
En als ge nog geen squad hebt? Vind het maar raar allemaal. Gistere als bij wonder zaten er 3 mensen in mijn squad die ik er ook in wou

edit: shit man 360 staat al 3 miljoen kills voor :wtf:

ja ik zat gisteren in uw squad denk ik.
Alvast in je game waarvoor je me hebt ge-invite.
Je moet eigenlijk gewoon naar je friendslist gaan en join game doen.

ps: kben Slim_Lin op psn.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
sypro9000 zei:
Ik dacht eerder aan nieuwe campaigns, nu dat het succes van de game vast staat. Dit is nu de pacific maar er is ook nog de European, Russian en African campaign in Battlefield 1942. Er zijn ook 2 van de pacific maps die er nu zelf niet eens inzitten zoals Battle of Miday en Invasion of the Philippines. Zelf zou ik graag de European campaign zien met maps zoals Omaha Beach, Bocage, Operation Market Garden, Battle of Britain, Liberation of Caen, Battle of The Bulge en Berlin. Genoeg materiaal dus als ze DLC willen doen als remake.

Laat maar komen zou ik zeggen, vind het wel leuk om den oude tijd nog zo'n keer semi te herbeleven.

En weer betalen zeker :sop:

sypro9000

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
En weer betalen zeker :sop:

Tzal wel :p

Ik vind de prijs per hoeveel content anders zeker niet mis. Veel PSN games doen dat, de main game voor 9.99 euro en dan extra maps en brol voor bv 2.99 euro t'stuk.

Flare'

Legacy Member
Toch blij dat ik het via share heb gekocht voor maar 3€, ben redelijk telleurgesteld erin. Ik hoop nog altijd op een nieuwe deftige WWII game voor online..

Anthogno

Legacy Member
Iemand zin om samen in een squad te spelen? Luchtmacht, snipers, voertuigen. Alles kan. Acc Anthogno

sele

Legacy Member
Flare' zei:
Toch blij dat ik het via share heb gekocht voor maar 3€, ben redelijk telleurgesteld erin. Ik hoop nog altijd op een nieuwe deftige WWII game voor online..

der is gewoon geen beter spel dan battlefield 1943 volgens mij,als hij gewoon zo is al den 1942 was op pc dan kunde echt geen beter vinden ze:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan