Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

TM-Worthless zei:DLC zal wss wel volgen ("published by Electronic Arts")
firewulf1 zei:weet er iemand hoe die squad fatsoenlijk werkt?
Lijkt me een vrij onlogisch systeem, ge moet een pm sturen naar de persoon in kwestie en dan komt die als bij magie ineens in uw squad?
En als ge nog geen squad hebt? Vind het maar raar allemaal. Gistere als bij wonder zaten er 3 mensen in mijn squad die ik er ook in wou
edit: shit man 360 staat al 3 miljoen kills voor![]()
sypro9000 zei:Ik dacht eerder aan nieuwe campaigns, nu dat het succes van de game vast staat. Dit is nu de pacific maar er is ook nog de European, Russian en African campaign in Battlefield 1942. Er zijn ook 2 van de pacific maps die er nu zelf niet eens inzitten zoals Battle of Miday en Invasion of the Philippines. Zelf zou ik graag de European campaign zien met maps zoals Omaha Beach, Bocage, Operation Market Garden, Battle of Britain, Liberation of Caen, Battle of The Bulge en Berlin. Genoeg materiaal dus als ze DLC willen doen als remake.
Laat maar komen zou ik zeggen, vind het wel leuk om den oude tijd nog zo'n keer semi te herbeleven.

wtf?hax!kthxbye zei:En weer betalen zeker![]()

Flare' zei:Toch blij dat ik het via share heb gekocht voor maar 3€, ben redelijk telleurgesteld erin. Ik hoop nog altijd op een nieuwe deftige WWII game voor online..

reavX zei:hij is echt verre van hetzelfde als de 1942 op pc.