Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totser zei:Is er nog iemand die kan delen plz stuur een pm met je gegevens door

wtf?hax!kthxbye zei:Ik vind dit echt een kutspel.
Alles gaat gewoon traag. Het aimen, switchen van wapens, het enteren van een voertuig, enz. Je kan niet typen, liggen, er is lag, graphics zijn veel te slecht voor een open-map combat, besturing van voertuigen is overgevoelig en voelt onnatuurlijk aan, enz.
Ik ben vooral een skillspersoon, en in dit spel moet je daar juist niets van hebben.
Moloch zei:stuur eens nen pm naar Hummel![]()
ad: Blijkbaar heeft hij die account al is met mensen gedeeld en kan het nu niet meerwtf?hax!kthxbye zei:Ik vind dit echt een kutspel.
Alles gaat gewoon traag. Het aimen, switchen van wapens, het enteren van een voertuig, enz. Je kan niet typen, liggen, er is lag, graphics zijn veel te slecht voor een open-map combat, besturing van voertuigen is overgevoelig en voelt onnatuurlijk aan, enz.
Ik ben vooral een skillspersoon, en in dit spel moet je daar juist niets van hebben.
wtf?hax!kthxbye zei:Ik vind dit echt een kutspel.
Alles gaat gewoon traag. Het aimen, switchen van wapens, het enteren van een voertuig, enz. Je kan niet typen, liggen, er is lag, graphics zijn veel te slecht voor een open-map combat, besturing van voertuigen is overgevoelig en voelt onnatuurlijk aan, enz.
Ik ben vooral een skillspersoon, en in dit spel moet je daar juist niets van hebben.
. Machine gun is gewoon mijn ding niet. 
DarkMess zei:Het is een arcade game he, wat had je verwacht ?
voor 13 euro vind ik hem trouwens supper
Dat je een skillpersoon bent vind ik maar lariekoek, je komt hier gewoon even zitten mekkeren omdat het je niet direct lukt
blijven spelen en da gaat allemaal beter ...
.
Ook het bomben lukt me van geen kanten (meestal bomb ik gewoon op goed geluk ^^)
mentor0 zei:Hoe doe je uberhaupt die bombers ;P

Waw, plezant. Lekker spawn killenAtrox zei:Over uw target vliegen, R2 drukken en hopen da ge uw bommen goe placeert
Ik gebruik veel liever mijn MG's, lekker de spawns besproeien ^^
