Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hummel

Legacy Member
ik dacht dat da verschilde per game ?
dus ene keer gedeeld gaat da nooit niemeer ?
ook fijn

Tuninboy

Legacy Member
Als we er nu eens een competitie van maken ? De groep die met 5 geshared heeft, die samen tegen een andere groep van 5 ?

Greenie

Legacy Member
zou ook wel kunnen liggen aan het feit dat die battlefield nogal traag update :)
zo ben ik nog rank4 al ben ik ondertussen toch 21

hummel

Legacy Member
ok wist dus nie dat ge een nieuw account moest maken voor elk spel
dan zal ik iedereen ze geld terug geven ;)
is het misschien mogelijk om da spel opnieuw te dwnl met een ander account zonder opnieuw te moeten betalen ? nee zeker

Fir3wulf

Legacy Member
paar zalige matchkes gespeeld daarstraks me een paar forummembers :) Kzat zo in die lichttoren en ze wilden onze capture point daarbeneden pikke me 2, ik schiet die ene overhoop van boven, spring naar benede me men parachute, knal de andere af en pak die point terug :)

60+ puntjes in de pocket

en kvind die challenge echt fijn :) Geeft wel meerwaarde aan het spel :)

Whizzer

Legacy Member
wtf; PS3 staat 3 miljoen kills achter :P

Maja, ziet eens naar de top 5 kerels.
allemaal X360 & hebben al 270k points O.o

Samus007

Legacy Member
hummel zei:
dan zal ik iedereen ze geld terug geven ;)

idd bedankt :p

Ik sare het wel van iemand anders, kolere voor jou dat je nu de volle pot betaald voor de game.

agentfox505

Legacy Member
nu heb ik wat mee gemaakt, ik speel op ps3 Battlefield 1943 en ik stop en ga naar me menu en ik heb niks van ranks postcards etc.. alles is weg maar mijn trophies heb ik wel nog en ik start terug van rank 1 unk ????
ik was net zo goed bezig mijn squad stond 2de plaats en online ik 3de ;-)

EDIT: en ik heb al 3 landen gespeeld de 3de is ook leuk.
en ik kan niet meer op me pagina van EA kijk foto :
http://img40.imageshack.us/img40/9956/naamlooswfq.png

in het rood heb ik via paint gedaan maar je ziet het niet goed er staat
je bent niet gemachtigd voor deze pagina ;-(

Wimpie

Legacy Member
Ik start de game nu net op en zie dat ik al m'n stats kwijt ben, terug vanaf 0 :o. En m'n pagina via de website is ook niet beschikbaar...

Iemand hetzelfde probleem?

EDIT: die hierboven dus :p

MegaMentor

Legacy Member
Mjah, ik speelde daarnet een lekker matchke, opeens midden in de game disconnected, en sindsdien ook steeds error bij het connecten aan EA online.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan