Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fiezik

Legacy Member
wat is het verschil tussen je rang in het brons, zilver of goud hebben?

FreakyJP

Legacy Member
GGerre zei:
wat is het verschil tussen je rang in het brons, zilver of goud hebben?

Da is gewoon een level hoger, zo krijg je Private brons op lvl1, Private silver op lvl 2 enz

Fiezik

Legacy Member
aahzo, leuk :)
bruyntje, je kunt nog sharen, er zijn nog mensen genoeg die willen sharen !

Paralyzah

Legacy Member
BruYntje zei:
En hoe werkt dat sharen? Totale noob op da vlak :)

Gewoon op iemand anders zijn account inloggen, bij PSN store gaan en daar de gedownloade lijst openen en dan kan je de meeste games installen en werken die ook op jouw account, behalve GT5 Prologue denk ik en nog een paar.
Meestal betaal jij dus een klein bedrag van het totaal bedrag aan degene die het gekocht heeft, en geeft hij je zijn account gegevens door na storting. (Of gelijk mij gewoon me ne goeie maat accounts sharen en dan alles downloaden wa ge nog ni hebt :p).

Het enige probleem hierbij is dat als je harde schijf kapot is je geen mogelijkheid om het opnieuw te downloaden of die persoon aan wie je betaald hebt moet zo vriendelijk zijn van je het nog is te laten afhalen (of backuppen).

Teknohol1c

Legacy Member
Da's dan uiteindelijk ook de bedoeling he. de account moet je sowieso op je play laten staan na download anders kan je 't ni spelen. MAAR start het spel wel op met JOUW account.
Mocht er zich ooit iets voordoen met je play, hou dus ook de accountgegevens bij voor de zekerheid, zet je de account opnieuw op je play, als het paswoord veranderd is neem je contact op met diegene vanwie de account is en die moet u da normaal opnieuw laten downloaden aangezien het ook om jouw geld gaat he...

Maar aan alle noobs ivm met sharen... read the FAQ please... laatste tijd komt die uitleg om de 5 threads op de proppen...

*edit* https://www.beyondgaming.be/forums

Greenie

Legacy Member
de interface mocht nog ietsje beter tbh :)
zoals squad joinen en spawn point kiezen

wat is trouwens de knop voor je parachute te openen ?
zit hier maar telkens alles in te rammen met 50/50 succes

Nariwari

Legacy Member
Eerst cirkel op te springen uit vliegtuig, dan kruisje om parachute te openen. De sfeer druipt echt af van die maps, echt enorm cool.

Wimpie

Legacy Member
Sorry als het hier al gevraagd is:

- Kan je de demo gewoon upgraden naar de volledige versie? (zodat ik het evt niet twee keer moet downloaden)
- Trophies?
- Is het enkel Wake Island?

Thx

Nariwari

Legacy Member
Almighty one zei:
Sorry als het hier al gevraagd is:

- Kan je de demo gewoon upgraden naar de volledige versie? (zodat ik het evt niet twee keer moet downloaden)
- Trophies?
- Is het enkel Wake Island?

Thx

1. Ja.
2. Ja.
3. Nee, nog 2 andere maps en nog één die wordt vrijgespeeld na 43 miljoen kills.

metalmeniac

Legacy Member
Die vliegtuigen die naast je oren suizen is presies zoals in Pearl Harbor movie :)

Atrox

Legacy Member
Shit jong, ik kan echt nie vliege :p wel cool gemaakt, fly-by's zijn zalig!
Wel jammer dat ge geen muziek kunt afspelen tijdens het spel, wrom wordt dat niet in elk spel geïmplementeerd? :(

Fiezik

Legacy Member
juj, ik was online op 19u43, en ja kheb veel kills gemaakt toen :love:
het grootste minpunt van het spel zijn toch die bommen, die doen nauwelijks shade.. daarnet stond ik aan de vlag en kwam er een vlieger aangevlogen van het andere team, die loste zen bommen op werkelijk 2m van me en ik had niets, het beeld + controler schudde een beetje en ik hoorde dat geluidje van bf bc als er een nade ontplofd (pwiettttt) :(

dr.salt

Legacy Member
ondertss beetje gespeeld

graphics zijn cava maar niet fenomenaal
gameplay ist zelfde als alles wat ge al aan WOII shooters gespeeld hebt sinds mohaa
snipen lukt mij niet, krijg niemand dood met die sniperrifle, snap niet wat ik fout doe
factionswitch kan niet : total BS
slechts 3 maps die eigenlijk allemaal enorm hard op elkaar lijken
vliegtuigen besturen enorm stroef, vind het leuker in Warhawk maarja dit is wel iets realistischer
sommige weapens zijn over/underpowered afhankelijk van de faction waarmee je speelt

in the end;

voor share van 1.5€ is dit meer dan zijn geld waard, voor 13€ vind ik dit te pover

ben iig blij dat ik gewacht heb en een share gedaan heb ipv mijn meestal impulsieve koopgedrag :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan