Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fiezik

Legacy Member
zit nu al 2 - 3 uurtjes te spelen, kan een hele ronde vliegen zonder zelf te crashen, maar die bombs zijn zo zwak, das jammer :(

Fir3wulf

Legacy Member
wij hebben geluk
New updates on Server Capacity issues on Xbox 360. Good News and Bad News!!!!! - Electronic Arts UK Community For PS3 it is going great, if you got a PS3 you should be playing! :-D


Een ander plane neerhalen is nog nie zo gemakkelijk vindk. heb er net een uit het luchtruim gehaald. Als mijn plane het gaat begeven dan spring ik er altij uit :p

agentfox505

Legacy Member
als je het gekocht hebt kun je dan ook offline spelen tegen de bots ??? of is het online only ??

:-)

agentfox505

Legacy Member
heb net nog wat zitten spelen, maar me limit is van de demo op. nu maar wachten tot me pa thuis is voor te kopen ;-)
wel jammer dat ik 2 ranks had en hij slaat het niet op ;-( in demo versie hé

Levicious

Legacy Member
Ja en de speeltijd komt er wel bij... Wel dom maarja ;) Niet onze grootste zorg

sick minds

Legacy Member
Vreemd.
Ik heb de demo gedownload, een EA account gemaakt, maar ik kan nooit connecten omdat mijn email adres niet valid is.
IS er een oplossing?

FEW

Legacy Member
sick minds zei:
Vreemd.
Ik heb de demo gedownload, een EA account gemaakt, maar ik kan nooit connecten omdat mijn email adres niet valid is.
IS er een oplossing?
op de link in de bevestigingsmail geklikt? (ik ga er toch van uit dat je die krijgt)

hummel

Legacy Member
ja dit spel moet ge eigenlijk wel kopen he, voor da geld kunt ge niet sukkelen :p
mensen ik heb nog altijd 4 shares over, dus wie m moet hebben stuur me maar ne pm

Teknohol1c

Legacy Member
:lol: coral island zal er snel zijn

Over 5 millions kills in the first day!

Fiezik

Legacy Member
haha nice :D
kan mij wel niet inloggen, mijn email adres is al in gebruik (van vroeger es) en kweet mijn pass niemeer dus druk ik op forgot pasw, maar ik krijg geen mail toegestuurd ... :(

Fiezik

Legacy Member
bij my soldier moet je inloggen ..
edit, we hebben het hier over de site hé :p

Fir3wulf

Legacy Member
CosMiced zei:
haha remember dude
community event begint vandaag om 19.34u :P

mja ik zag alleen vrijdag staan, hoopte dat al bezig was ergens :p
Khoop da hun servers da aankunnen want veel man ga online zijn denk :)

Nariwari

Legacy Member
Wtf @ leaderboards... Die gasten on top hebben al 15-18u gespeeld. o.O

Fiezik

Legacy Member
idd, zelf zit ik ook al aan een uur of 8 :p
begin eindelijk mee te kunnen met de top 5 met vliegtuig :)

Levicious

Legacy Member
Kan iemand mijn stats zoeken op leaderboard aub?
Want alsk Jood_be zoek , komt er op : no such soldier ... Of iets in die aard :)

Poehoehoe :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan