CosMiced
Legacy Member
the_death zei:ge kunt geen servers kiezen?? enkel quick join of spel maken met vrienden? pffff
ja sucks
geef mij maar warhawk systeem daar van
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the_death zei:ge kunt geen servers kiezen?? enkel quick join of spel maken met vrienden? pffff
Moloch zei:we gaan hier toch wel eens een matchke houden met volk van op het forum é, als iedereen mekaar in zijn friendslist steekt, eventueel een uur afspreken? zou echt wijs zijn imo![]()

Web Wiper zei:Leuke game, enkel de besturing van de vliegtuigen raak ik niet gewoon. Omhoog en omlaag heb ik liever inverted, maar ik zie nergens een optie hiertoe ?

Web Wiper zei:Leuke game, enkel de besturing van de vliegtuigen raak ik niet gewoon. Omhoog en omlaag heb ik liever inverted, maar ik zie nergens een optie hiertoe ?
boba fett c3po zei:(stomme vraag) Hoe kies je een spawnpoint?![]()
Ik ziet hier maar op allerlei knoppen te duwen maar die doen niet veel en het icoontje is te klein om te zien (oude tv)
ElGargamel zei:alle, qua online community zuigt dit spel zwaar dus![]()
GGerre zei:kan da zijn dat die bommen echt niet krachtig zijn?
