Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Web Wiper

Legacy Member
Leuke game, enkel de besturing van de vliegtuigen raak ik niet gewoon. Omhoog en omlaag heb ik liever inverted, maar ik zie nergens een optie hiertoe ?

Fiezik

Legacy Member
Moloch zei:
we gaan hier toch wel eens een matchke houden met volk van op het forum é, als iedereen mekaar in zijn friendslist steekt, eventueel een uur afspreken? zou echt wijs zijn imo :)

jep, zeker :p

ben constant aan het trainen om te vliegen, vliegen is oke, maar de kils blijven nog achter, de bombs zijn niet krachtig denk ik?

Fir3wulf

Legacy Member
Web Wiper zei:
Leuke game, enkel de besturing van de vliegtuigen raak ik niet gewoon. Omhoog en omlaag heb ik liever inverted, maar ik zie nergens een optie hiertoe ?

jawel bij options :)
heb da ook veranderd

Fiezik

Legacy Member
Web Wiper zei:
Leuke game, enkel de besturing van de vliegtuigen raak ik niet gewoon. Omhoog en omlaag heb ik liever inverted, maar ik zie nergens een optie hiertoe ?

moet tutorial spelen, dan kan je switchen denk ik

TM-Worthless

Legacy Member
das ook het eerste dat ik gedaan heb, planes axis geinvertreerd

Fir3wulf

Legacy Member
nee ge kunt da altijd veranderen tijdens een match.
Klote daaraan is da ge dan ff niks kunt doen als da spel uw settings saved en das meestal een death voor mij..

Opticat

Legacy Member
(stomme vraag) Hoe kies je een spawnpoint? :wtf:
Ik ziet hier maar op allerlei knoppen te duwen maar die doen niet veel en het icoontje is te klein om te zien (oude tv :p)

Paralyzah

Legacy Member
boba fett c3po zei:
(stomme vraag) Hoe kies je een spawnpoint? :wtf:
Ik ziet hier maar op allerlei knoppen te duwen maar die doen niet veel en het icoontje is te klein om te zien (oude tv :p)

Op driehoekje duwen en dan vlag kiezen met rechter joystick.

benpast

Legacy Member
Dat party gedoe zuigt toch wel ze. Tis echt klote da ge altijd via diene XMB moet gaan. Zelfs als ge gewoon iemand wilt inviten in uw squad moet ge hem in uw lijst hebben staan en moet die persoon dan gans die map opnieuw laden...

Greenie

Legacy Member
GGerre zei:
kan da zijn dat die bommen echt niet krachtig zijn?

idd, zijn vrij zwak
een tank's cannon is ook vrij zwak btw

dat of het is de lagg (die je voor de rest niet echt merkt)

Fir3wulf

Legacy Member
de fun zit ook goed, en ondanks de foutjes toch chapeau voor de mannen van DICE :)
echt vermakelijk en dan nog als dlc :)
Ge moet denken da ge "maar" een arcade spel aant spelen bent eigenlijk he mannnen..

Greenie

Legacy Member
ik mis toch een perfecte bombsight in de vliegtuigen :(

deden ze maar hetzelfde voor tribes 2,
die wil ik ook wel nog eens in een remake spelen :)
en daar zit een lekkere bomber + bombsight bij :D

MegaMentor

Legacy Member
Tis idd dikke fun, voor zover ik al heb kunnen spelen dan toch. En het klinkt ook echt wel mooi, vliegtuigen die over je hoofd komen, bommen die vallen, en het typische geluid dat een vliegtuig maakt als het neerstort. Jammer dat ik amper 10 mins heb kunnen spelen, mijn downloadlimiet heeft me de das omgedaan. Morgen weer op 0.

Flare'

Legacy Member
Voor 3€ is het wel een leuke tussendoor :) Alleen graphics konden hier en daar wat meer gefinetuned worden, er is veel last van popup. En dat van auto server kiezen maakt mij niet zo, maar het feit dat je geen map kan kiezen stoort mij wel enorm.

Teknohol1c

Legacy Member
Geen map kunnen kiezen vind ik ook iets minder...
Servergedoe vind ik niks ergs aan, voordat je begint aan een spel, stuur je invite naar je vrienden, wacht ff (als ze ni treuzelen...), en als ze er zijn start je een spel. :)

Na een tijdje best wel es de invites in je lijst wissen of je gaat snel volgespamd staan, da's miss het enige nadeel...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan